søndag 2. mars 2008

Har laget...

Noe til meg selv idag! *smiler*
Blir ikke så ofte att en lager noe bare til seg selv.
Men så er det moro å gi bort det man lager også da! :)

Men idag har jeg laget meg ei bok,med sirkler fargelagt med H2o.
Så har jeg litt bedre oversikt over fargene,og ser hvordan de forskjellige fargene blir med mye vann/lite vann.

Brukte det siste hÄnglar motivet jeg fikk i postkassa igår *smiler*
Malt med H2o (sef.) *ler*
Mønsterarket er Basic grey (en rest jeg hadde igjen)
Cuttelbug alfabet Olivia.


Innsiden av boka er holdt helt enkel hvit,for å få frem fargene bedre.
Har også malt sirklene i halvparter lite vann/mye vann.

Og så fikk jeg laget ett nytt kort. I fargene gult og lilla. (Kanskje ikke de fargene man bruker mest sammen,men følte det funka!)

Magnolia motiv,malt med LePlume tusjene mine. Egenlaget bakgrunn med alkohol blekk.

QK Abigail bokstaver.

Hatt på 3D-lakk på prikkene på støvlene og på blomstene,men kom ikke så godt frem på bildet.

Zooma inn motivet for å vise frem 3D-lakken...



Ha ei flott uke folkens,og tusen takk for alle koselige kommentarer!

Det setter jeg utrolig stor pris på *klem*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vilket fint kort, vilka fantastiskt fina färger. Vad målar du med för färg(eller har du skrivit det och jag inte bara har fatta dé??)fint med 3D lack, själv tycker jag att det kan vara svårt att få det snyggt. Susanne

Anita Hagen sa...

Fy søren for en flott bok og såååå nydelig både layout, farger og disposisjon. Var superlurt å ta mye og lite vann...

Ha en super uke Maya!

Klem Anita

Inger Marie sa...

Åå for en herlig bok Maya.
Så gøy å lage noe til seg selv også.
Nydelig kort Maya i herlige farger

Ha en fin ny uke

God klem

Anonym sa...

Så flott bok og for en god idè! Jeg liker H2O-fargene veldig godt, men har hatt inntrykk av at de er gått litt i "glemmeboka" i det siste - så det var artig å se at du hadde brukt de i boka di :) Kortet var også veldig fint, og lilla og gult var jo nydelig sammen!

Elisabeth sa...

heiiii
ååååååååååå så nydelig altså. og så gøy å lage noe til deg selv da.. er ikke ofte det blir gjort her i alle fall.. vi skal på treff i dag og jeg gleder meg som en liten unge hi hi..
ha en kjempe fin uke
gleder meg til å se hva mer du tryller frem her;)
klem fra Elisabeth

Kirsten Aune sa...

Så herlig bok du har laget, Maya! Man glemmer liksom å lage noe til seg selv...
Ha en strålende uke, Maya!
Klem fra Kirsten

Nixe-Moni sa...

Oohh wow this is so cute and beautiful. Great work!!! Looks fantastic :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg