onsdag 12. mars 2008

Julekortene for mars

Er,som jeg sikkert har sagt før,med på en along inne på Din Hobby forumet.
Der har jeg skrevet meg opp med å lage 5 julekort i mnd. (Gjett om jeg angrer på det nå *blææh*)
Men regner med att jeg synes det er flott i november/desember *smiler*

Denne mnd var det kort-farge grønn vi skulle følge.
Viser innsiden bare på det ene kortet,men alle kortene er pyntet på alle sider.


Kort 1: Bildet er hentet fra Vintage resources. Gull-kartong som paneler. Pynte arket er skrevet ut på data.
Tekst-stempel fra Scrapmagasinet.
Prima blomster og fern-punch blader.

Kort 2: Bildet er funnet på nett. Tekst-stempel fra Papirgleder. Mønsterpapiret er rester fra fjorårets julekort produksjon.. QK blomst som er embosset med cuttelbuggen. Fern-blader.


Kort 3: Penny black stempel og pyntepapir. Brukte LePlume tusjene rett på stempelet og litt vann. Distresset med to grønn farger og vintage photo. Tekst-stempel fra Scrapmagasinet og Papirgleder.


Kort 4: Penny Black stempel. LePlume tusjer rett på stempelet og litt vann. Distresset med Aged mahogany og walnut stain. Brun hobby-kartong som panel. Tekst-stempel fra Scrapmagasinet.



Kort 5: Penny Black mønsterpapir. QK konvolutt. Stempel motivet er Fairy poppets,stemplet med pine needles distress og påført litt vann etterpå for å dra ut fargene litt. Tekst-stempel fra Scrapmagasinet.


Tusen takk for alle hyggelige og flott ord! Det setter jeg utrolig stor pris på!
*Klem* er herved oversendt!

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg