mandag 3. mars 2008

Årets første konfirmant-kort

Ja da var jeg igang med den produksjonen også! Så får vi se da,hvor flink man er,og om man rekker å lage alle man skal lage...

På kortet her har jeg brukt:
Bildet fra Vintage resources så mange flotte bilder der!
Som jeg har skrevet ut på fotopapir,distresset med vintage photo og walnut stain.
Hatt på 3D-lakk på blomstene hun holder i hendene,men kommer dessverre ikke frem på bildet.
Men ble kul effekt! *smiler*
"Motiv" stempler fra Build a frame.
Tekstempel fra plata "fra vugge til grav" fra North star stamp.
Egenlaget bakgrunn med alkoholblekk.




Ha ei flott uke,folkens!
*Klem*

12 kommentarer:

Elisabeth sa...

heiiiiii
ååå så nydelig kort igjen da;) brunt er bare så fint;) og kjempe nydelig stempel.
ha en kjempe fin og kreativ uke;)
klem fra elisabeth

Solveig sa...

Ååååå dette var lekkert!!!

Ha en fin dag!

Heidi sa...

Dette var jo utrolig lekkert. Nydelig kort!
liker godt det brune!

Lene sa...

Så nydelig dette var!!!! Liker fargene du har brukt, men nå er jo jeg utrolig glad i brunt da:) Kanskje litt for mye *hihi*

Klem

Anonym sa...

Så nydelig vintage-kort - jeg er veldig glad i brunt og dette var bare skjønt!

Unni sa...

WOW, kjempenydelig kort!! Likte det kjempegodt :D

WencheP sa...

Fantastisk flott! Syns det er så fint at du pynter alle sidene! Nydelig!

Anonym sa...

ooh!! Vilket läckert konfirmationskort du gjort!! Härliga stämplar å härliga färger!! SÅÅÅ SNYGGT!! =D
TAck för inspirationen!
många kramar Petra

Anonym sa...

Kjempelekkert konfirmantkort Maya!
Lekre farver og flott sammensatt!
Ha en fin fin helg!
Maria:-)

Inger-g sa...

Oj,det var nydelig!

:-)

Anita Hagen sa...

Fy søren, dette var utrolig nydelig Maya. Så gjennomført og delikat at det er en fryd å se.

Vil også gratulere deg så mye med gårsdagen. Håper dagen var minnerik og fin.

Ha en strålende søndag videre.

Bursdagsklem fra Anita

Inger Marie sa...

Hei Maya :)
Gratulea så mye med dagen som var i går.(så det på rubberstamps forumet)
Håper du hadde en superduper dag :)
Kortet ditt her er jo bare sååååå nydelig. Lekre farger og sammensetning.
Send meg adr din på inger.marie@getmail.no så skal jeg sende deg en liten bursdagshilsen :)

God klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg