mandag 31. mars 2008

VT oppgave "Ikke firkantete" / VT challenge"Not square"

I hele helgen har det som sagt før,vært Virtuelt treff inne på Din Hobby forumet.
Utrolig morsomt og ikke minst masse inspirasjon!!! Hurra for Scoobie som har stått på for oss alle!! *Klem* er herved oversendt!

Nå kommer jeg til å spamme ned bloggen min med mine løsninger på oppgavene.
Og en ting har jeg lært om meg selv,i løpet av denne helgen...

Og det er att jeg er forferdelig treg,og att jeg ikke klarer å se att ting kan løses litt enklere,enn hva jeg har gjort på noen av disse.. *Flau*

Ta oppgaven nedenfor her,f.eks... Her var oppgaven å lage hva som helst,bare det ikke var firkantete...
Jisses,så laaaaang tid jeg brukte på denne.. Hva med å lage ett rundt kort istedet *Ler så jeg griner*
Vel der har dere meg i ett nøtteskall...

Trekant-kort med 5 deler,egentlig så er det "normalt" 4 deler i ett sånt kort,men da oppdaga jeg att det ble firkanta,så måtte legge til en del ekstra for å få det alt annet enn firkanta..

Alle stempler er fra Stempelglede,utenom motivet og mitt personlige stempel.
De er fra henholdsvis hÄnglar & stÄnglar og Scrapmagasinet.
Mønsterpapir fra Nille.
Retro blomst og QK-blad.
Masse masse glitterlim!!!!!









This weekend we had a virtuell meeting on the forum; Din Hobby.
Here are my solutions on the challenges.

It have been a very fun weekend,but lots of work!!
And i have learn so much and got a ton of inspirations!
But one thing i have learned about my self.. I don`t have the ability to go for a more plain solutions.. Take this challenges for example.
This one was a not square challenge,we could make anything we want,so long it was not square!
I made this... Lots and lots of work,and now i wonder why i did not make a cirkel-card instead!
*laugh*

All text stamps from Stempelglede,Motif stamp from hÄnglar & stÄnglar.
Retro flowers and QK leaf.

4 kommentarer:

angeljakki sa...

this is really awesome love all your work and style.

cindersmcphee sa...

This is really wonderful

Unknown sa...

This is gorgeous as are all your cards.
Caz
x

Jannhild sa...

NYDELIG flott pyramide kort!!
Vanskelig å lage??
Veldig masse flott å se på her i bloggen din!!!
Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg