fredag 24. oktober 2008

Award & award :)

Jeg har vært så heldig å ha fått to flotte priser! *Hurra*
Den første her fikk jeg fra snille søte Nina :)
Tusen hjertelig takk,min venn *klemmer*
*************************************
I have been so lucky to recive these two fab awards! *Hooray*
The first one i got from Nina :)
Thank you so much,my friend *hugs*


Og denne prisen fikk jeg av snille,snille Moni!
Tusen tusen takk! *klemmer*
*************************
And this award i got from Moni!
Thank you so much!! *hugs*

Og hvem som skal få dem? Det er dere,for uten dere ingen blogg,og uten dere hadde det blitt utrolig lite inspirasjon i livet mitt! Så vær så snill,ta den!! Og tusen takk *klem*
********************************
And who is gonna recive this two fab awards? That would be you,because of you there is a blog,and because of you there is so much inspiration in my life!!
So take it,and thank you!! *hugs*

1 kommentar:

Hanne sa...

Huppetihopp, Maya, og grattis med to flotte awarder! Den høstlige har du fått fra meg også, for et par innlegg siden, men jeg glemte å si fra!!!

God klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg