søndag 5. oktober 2008

Ett trykk utfordring # 6

Hu og hei,her går det unna!
Jeg jobber på spreng med forskjellige oppgaver og koser meg glugg ihjel! :)
(Enda jeg egentlig burde gjort heeeelt andre ting.. *plystre-plystre*)
Og denne gangen har jeg laget pakkelapper,utfordring nr 6 inne hos Ett trykk :)
Man skulle lage en pakkelapp i vintagestil og denne skulle inneholde minst 1 eyelet og bånd.
Vel jeg har med eyelet og bånd,og tror jeg har laget dem i vintage-stil..
Uansett,jeg lagde 10 jeg *gliser bredt*
Så er jeg jammen meg snart halveis med pakkelapper også! *Hurra*
Jeg har laget dem med åpne/lukkemekanisme (eyeletten) og under motivet skriver man så hvem pakken er til og fra :)



Another challenge from Ett trykk :)
The challenge is to make some gift-tags in vintage-style and it must be min 1 eyelet and ribbon on them.
I made 10 *big smile* Now i am soon halfway with all the gift-tags i must make :)
I have made them so it can be open and closed (the eyelet) so under the motif will the name to and from stand :)

I have used;
PP: different papers,leftovers..
Prima flowers.
Motif stamp from InkyWings.
Text stamps from KH design and Posh.

13 kommentarer:

Ingun sa...

Disse pakkelappene er kjempefine.

Karialov sa...

kjempe masse flott inne på bloggen din. :D
nydelige pakkelapper og kort

Camilla sa...

Vad du är duktig Maya!
Och många har du gjort..
Så söta och vad bra att ha...
Åhhh, ska jobba inatt.
Men kommer att titta till dig igen under morgondagen..
Kram Camilla

Lene Aase sa...

Skal si du produserer:) Utrolig flotte de var!!!

Klem Lene

annes paperfun sa...

Gosj!!! Så mye lekkert du har laget og så flotte disse pakkelappene var.
Virkelig vært produktiv i helga du også..he,he og så moro som det har vært...ble så isnpirert og forsvant helt her jeg ..glemte nesten alt annet...
Godt det er en ny dag i morgen!
Kos deg videre i kveld.
klem fra anne

Aija sa...

Wow, your tags looks stunning. You are so well prepared for coming Christmas allready :)

Lena Katrine sa...

Hei og hå!

Her går det virkelig unna ser jeg - har du letta enda eller?
Mange flotte bidrag, Maya!
Takk for at du vil delta på sprellene våre!

Ha en fortsatt flott søndagskveld!

Klem xxx

Rach sa...

These are wonderful, and you have made 10 already, your parcels are going to look beautiful. hugs rachxx

Marianne sa...

Wow, så mye lekkert du har fått laget i helga!!
Svart/hvitt kortet var råstilig, og de lyse kortene var så vakre så vakre!
Kjempesmart løsning på pakkelappene! Tenker jeg låner den en vakker dag...

Klem Marianne:)

Elisabeth sa...

Hei hei
wow de var jo bare kjempe fine;)
tusen takk for koselig hilsen hos meg;)

Hilsen Elisabeth

Åshild sa...

*hihi* Snakk om turbofrans, a! Superflotte bidrag, Mayamor! Takk for at du ble med på festen :)

Liv Torunns hobbykrok sa...

For noen lekre julekort du har laget, og de pakkelappene var stilige. Selv har jeg ikke helt kommet igang med produksjonen av julekort, men jeg driver og syr julegaver da....

angeljakki sa...

what a great idea, making them open. Makes it even more fun when you pull them from under the tree x x x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg