tirsdag 21. oktober 2008

Halloween poser / Halloween bags

Her kommer det noen små poser jeg har tenkt til å fylle opp med litt godis,når nabobarna kommer og spør "trick or treat" ;)
Greit å ha litt på lur da!
Alle posene er laget etter samme mal og oppsett.
Motivene er malt med distress ink (Refillene)
Bakgrunnen er embosset i cuttelbuggen.
Alle stempler er ifra InkyWings.





Here are some halloween bags i have made. Good to have when the kids come and ask "trick or treat" ;)
All the bags are done with the same layout and template.
The motifs are from InkyWings and i have coloured them with distress ink (Refills)
The background is embossed in the cuttlebug.

16 kommentarer:

Anita sa...

Så skjønne disse var! Herlige stempler:)

Linanna DESIGNS sa...

Oh Maya these bags are stunning. You have been busy. Hugs Linda x

Caroline sa...

åh, disse var råstilige!!

Lene Aase sa...

Så stilige de var:)Tror eg vil ta meg en "trick or treat" tur hos deg, he.he:)

Klem fra Lene:)

Berit sa...

Så flotte poser!
Her hadde det ikke gått - vi blir nedrent på halloween... Men litt gøy det også når jeg serverer "avrevne fingre" *fnis*
Og i år ser det ut til å bli en liten heksefest her i huset ;)

God uke!
KLEM

Ingun sa...

Skulle ønske eg var noko yngre og var naboen din, då hadde eg komt å ringt på til deg på haloween.

Nina sa...

Ha, ha, så kule de her var! Og du, det er noe til deg i min blogg.
Ha en fortsatt fin kveld *klem*

Angella sa...

wow... Jeg sender barna mine bort til deg for å skaffe seg et par poser...:) Så stilige! Du er utrolig snill som gir bort deisse. Håper de setter pris på det også...

Ha en fortsatt flott uke:)

klem
Angella

Sianba sa...

Nå "Halloween'er" ikke jeg så veldig, men det er nesten så jeg vurderer litt "digg & deng" på dine trakter! *LOL* Disse var bare sååå flotte! :-)

NGCARDS sa...

awww wow these bags are great! I have to make one myself soon for my mum so have been looking at people's ideas, yours are fab! xxx

❤ Kaia sa...

Så kule poser.
Jeg er egentlig ikke så for Halloween, så hos oss blir det ikke noe feiring.
Forstår liksom ikke helt hvorfor vi skal ta med oss ALT som er amerikansk.
Synes det er mye koseligere når barna går julebukk.
Det er en gammel god tradisjon hos oss.
MEN Barna som kommer til deg blir nok kjempefornøyde.

Ha en strålende dag :o)

annes paperfun sa...

Så utrolig flotte poser!
Og de stemplene var jo kjempefine :o)
Fortsatt god kveld til deg.
klem fra Anne

Camilla sa...

Maya!
gillar dina sköna och härliga påsar.
Nästan så jag kanske kommer på kvasten till dig;)
Hoppas att barnen blir glada..
Kramar Camilla

Hilde sa...

Utrolig stilige halloween kort. Du har virkelig fått det til med de vanskelige fargene. Superlekkert!
Ha en fin dag
Hilde

Helena sa...

Awww this are too cute to be scary, I love the images!

xxxx

angeljakki sa...

What fab, fun goodie bags xx x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg