søndag 5. oktober 2008

Ett trykk utfordring # 1

Måtte jo hive meg med på utfordringene fra Ett trykk jeg også,og her er mine kort for utfordring #1 :)
Kortet skulle gå i hvitt og lyst beige,men kunne bruke brunt eller svart på stemplede motiv.
Og her tror jeg jammen jeg misforstod litt..
For jeg stemplet motiv i brunt og så malte jeg bittelittegrann med antique linen og tea dye,og en haug med vann..
jaja,men jeg fikk da laget to kort! ;)






Cards are made for a challenge over att Ett trykk :)
The challenge was to make a card with oly white and light beige.
Can use brown or black ink on the stamped motif.
I have used brown,and i have coloured a littlebit with antique linen and tea dye,with lots and lots of water :)

I have used;
PP: My minds eye & 3ndypapir.no
Stamps; Hänglar & stänglar,grunge collection from Stempelglede.
Text; Ett trykk,Stempelglede,NSS and papirgleder.
Prima bling,retro flower medium,nestabilities scallop cirkle,oval and cirkle.

15 kommentarer:

Lim sa...

WOW Maya, this is beautiful Both card are stunning!
I love the colors and all the details.
Hugs,
LIM

Camilla sa...

Åå så flotte kortene ble!! Syns det ble utrolig lekkert med bare de duse brunfargene!
Klem, Camilla.

Lene Aase sa...

WOW, så flotte kort!!! Helt utrolig nydelige begge to:)
Ha en finfin Søndag:)

Klem fra Lene.

Nina sa...

Du er jo bare helt fantastisk dyktig da!!

Solveig sa...

Så lekre disse var!
Og likte så godt julekort i slike farger! :-)
Ha en fin søndag!

Ingun sa...

Nydelige kort du lager, og så fint i bruntoner

Paperaddict sa...

Milde himmel så nydelig..., og takk for kommentar i min blogg :-)
Gleder meg til å se flere av kortene dine. Simpelthen elsker hänglar-stemplene, men har ingen selv ennå... Nydelig brudekort.

Fe-Fe sa...

Absolutely beautiful. I love that colour combination it is so pretty. I might have to have a go myself. :-)

Nina sa...

Det er ikke bare jeg som er snill, du er ikke så verst du heller altså
:)

Og takk for klemmene, her er det kaldt i dag, så de varmet.

Ha en fortsatt fin søndag *klem*

Hanne sa...

Ååå, så lekre de var, Maya! Så stilig med disse duse fargene på HS-motivet!

Her går det virkelig unna - var så deilig å bare sette av et par dager til å kooose seg med kortlaging!

Stå på! *fnis*
Klemmer fra Hanne:)

Linanna DESIGNS sa...

Oh my Maya what an adorable card and such a gorgeous image!!! Hugs Linda x

Kristine sa...

Du har jo virkelig vært med pådisse utfordringene i helgen!
Utrolig flotte duse kort og det svarte med puslebit var jo bare SMASK det også!
HA en flott søndag!
Klem Kristine

Christel (scrappeberta) sa...

WOW!!!! utrolig lekre kort!!!!

Rach sa...

Stunning Maya,
I love the neutral tones that you have used on your cards, I so wish that i could achieve this look...gorgeous. hugs rachxxx

angeljakki sa...

these are both stunning. such detail beautiful x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg