mandag 27. desember 2010

Big News :)

Jula kom tidlig hos meg iår ;)
Jeg fikk nemlig en mail rett før jul,
med spørsmål om jeg kunne tenke meg å Designe for Sugar Nellie!!!

Juhuuuuu! *Smiler trill rundt*

Etter å ha tenkt meg om i nøyaktig ett nanosekund, så svarte jeg JA!
Gleder meg villt til å begynne å designe for Sugar Nellie :)

og her er finner du stemplene deres :)

Og her kan du se alle kortene jeg har laget med stempler fra Sugar Nellie :)

Ha en flotters dag,
klemmer fra Maya :)



Christmas came early to me, this year ;)
I got an mail right before christmas,
asking if i wanted to join the Sugar Nellie DT!!!

Woohooo! *Smiling like crazy*

I thought about it for a sec, and answered YES!
I am sooo looking forward to design for Sugar Nellie :)

Here you can find the Sugar Nellie blog,
and here you can see all they`re wonderful stamps :)

And here you can see all the cards i have made with Sugar Nellie stamps :)

Take care, and have a wonderful day,
hugs from Maya :)

38 kommentarer:

Trine sa...

Gratulerer så mye med den nye "jobben"!!! Skjønner veldig godt at de har spurt deg, for du er helt RÅ til å fargelegge motiver og alt du lager er så gjennomført og forseggjort. Lykke til og fortsatt god jul! Klemmer

Artyjen sa...

Smiling along with you :)
Congrats!
xoxo Sioux

WencheP sa...

Gratulerer med jobben!

Gleder meg til å se alt det lekre du lager.....

Camilla sa...

Åh Maya!
Ett stort Grattis från mig.
Jag är övertygad om att du kommer att göra ett fantastiskt jobb med dom stämplarna.
Det ska bli så inspirerande att få se dig ingå i deras DT team.
Kramar Camilla

Karita sa...

Congratulations Maya for your new Dt job! :)

Hugs,
Karita

Aud sa...

Gratulerer! Dette var gøy, og et stort pluss for SN!
Kanskje du kan påvirke dem til å lage flere Gorjuss stempler også! *LOL*

Ha en fortsatt god jul!♥

Klem,
Aud

Donalda sa...

Welcome aboard dear. I can't wait to get to work with you. Your work is just beautiful. Hugs Donalda

Miranda Slagboom-de Groot sa...

Congratulations. You make very nice things so it is obvious that you've been asked.
Miranda

Anne sa...

Gratulerer Maya!! Men jeg er ikke så forundret over at du fikk forespørselen... du er jo bare råflink!!! og alt du lager er kjempelekkert! =) Lykke til!

Ønsker deg ei fortsatt flott romjul!

Klem fra Anne

Wenche sa...

Gratulerer så mye, Maya!! De er superheldige som får deg med på laget!!! Gleder meg vilt til de nye stemplene kommer og det blir spennende å se de lekre kortene jeg vet du kommer til å lage med dem :D
Ha en fortsatt koselig romjul!!
Go'klemmer, Wenche :0)

Maria Therese sa...

Gratulerer så masse!!

Anja´s kortkreasjoner sa...

gratulerer sååååååååååå mye :)
gleder meg stort til å følge deg videre :)
du lager de vakreste kortene - klem fra Anja

Juls sa...

whoooooooooooo hoooooooooooooo!!!!! Congratulations! Hugs Juls

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye, Maya! Superdupert altså! Jeg gleder meg til å følge deg videre også :)

Romjulsklem :)

Pysselbus sa...

Grattis Maya!! Vad kul!! Har nys supptäckt deras stämplar så det ska bli kul att se vad du hittar på med dem!!

God fortsättning och stor kram!
Linda

angelique (anlou) sa...

ohhhhhhhh wowwwwwwww
congrats sweetie
that is amazing news
i follow sugar nellie to
hugs angelique

Lillians Blogg sa...

Gratulerer SÅ MYE Maya!!

Joan sa...

Stort tillykke med dit nye "job", kan godt forstå du er blevet udvalgt med alle de flotte ting du laver :)

Anne sa...

Næ, så gøy! Gratulerer så mye, SN-stemplene er jo bare verdens nydeligste! Og de er heldige som har fått med seg deg på laget :-)

Fortsatt riktig god jul!

Klem :-)

MarieL sa...

Congratulations, Maya. I am looking forward to seeing all your Sugar Nellie creations.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så gøy! Gratulerer så mye! Smiler, jeg også! :)

Klem

Marianne sa...

Ååååå, så heldige de er som får deg på teamet Maya!!!
Ja du også forresten, hihi.
GRATULERER!!!!!!!!!
Du fortjener det med hver celle i kroppen og litt til!
Masse gratulasjonsklemmer fra Marianne:)

Pinklady 68 sa...

Gratulerer som DT for Sugar Nellie!! Velfortjent...du lager bare så mye fint!!
Fortsatt god jul!!
Klem Laila.

Anonym sa...

Hi Maya
BIG congtatulations on being asked to join the Sugar Nellie D.T. (although it doesn't surprise me in the least) your cards are out of this world.
hugs
Sandra (craftynan)

Kjellaug sa...

Gratulerer med DT. Du er jo som skapt for de stemplene,gleder meg til å se dine kreasjoner.

Louise sa...

Men vad roligt Maya!!! :D
STORT GRATTIS ♥ ♥
Jag är säker på att du kommer göra magi med deras stämplar.
Grattis även till SN som lyckades få dig att nappa ;)

Kram! ♥

Tonje Eggan sa...

Så gøy! Gratulerer! Du kommer til å "trylle" frem masse lekkert med Sugar Nellie. Ikke rart de vil ha med deg i sitt DT:)

Tuuuuusen takk for julehilsen! Nydelig eske med spennende innhold:)

Ha en fortsatt god jul:)

Varm klem fra Tonje

Lau W sa...

It's a fantastic news Maya, congratulations !
xxx

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Great news Maya, congratulations!
Hugs Jacqueline

Hege sa...

Gratulerer Maya!!! Gleder meg til å se hva du tryller fram med Sugar Nellie stemplene!!! Flinkingen!

Klem Hege

Janne-Lise sa...

Gratulerer - jeg skjønner godt at du ble spurt ja :) gleder meg til å se :)

Nikki sa...

Congrats on making the DT :)

Papirdilla sa...

Gratulerer så masse, Maya! SN er heldige som har fått med seg deg. Og jeg er ikke det minste overrasket over at du ble spurt, for du lager så mye nydelig. Gleder meg til å følge med videre:)

Ha en fortsatt god jul!
Klem,
Hanne

Gerdie sa...

Gratulerer, Maya!

petra/paradise sa...

STORT GRATTIS MAYA!!
Men jag borde nog gratta Sugar Nellie mest, för de fått tag på en sån grymt duktig inspiratör som du!! :)

kramisar!!

Ali Watson sa...

congratulations Maya look forward to seeing more of your wonderful work.

Ali x

annkan sa...

Grattis till dig- och Grattis till dem!!

Janniche Drivdal Eriksen sa...

gratulerer så mye! det er deg vel unt
gleder meg til å se hva du tryller frem!
klem janniche

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg