tirsdag 28. desember 2010

Top 10 cards :)

Heisann og god morgen :)
Håper dere har hatt og har en flott julefeiring!
Her er det stille og rolig, vi slapper av og koser oss i hverandres selskap :)

Jeg har begynt å rydde hobbyrommet og omorganiserer litt (Skal si det trengtes!!)
Og jeg bruker tiden til å fargelegge herlige motiver :)

Idag tenkte jeg å vise frem mine 10 favoritter fra kortene jeg lagde i 2010,
og jeg slenger meg med i Blog hoppen til Suzi McKenzie :)
********************
Hello and good morning :)
I hope you have had and are having a wonderful christmas time!
Here it is quiet and calm, and we are enjoying beeing together :)

I have also started to clean and organise my craftroom (Let me tell you, it was needed!!)
And i spend some of my time coloring some wonderful images :)

Today i want to show you my 10 favs in card made in 2010,
an i am joining in the Blog hop, started by Suzi McKenzie :)




Mrsweyremaster
 
Så her kommer mine 10 favoritter, i tilfeldig rekkefølge :)
******************
So here is my 10 favs, in no particular order :)




Dette kortet er ett av mine favoritter,
og du kan se hele kortet her :)
************
This card is one of my favs,
and you can see the whole card here :)


Dette kortet ble laget på bestilling, og jeg ble såå fornøyd med hele kortet!
Farger, fargelegging og alle tagene med herlige vennskaps tekster :)
Kortet kan du se her.
***************
This card was made on order, and i am so pleased with this card!
The colors, coloring and all the tags with wonderful words about friendship :)
You can see the card here.


Dette kortet ble laget til min kjære Bestefar, som døde i sommer.
Kortet kan du se her.
***********************
This card was made for my Dear Granfather, who died this summer.
The card can you see here.


Dette kortet kan du se her :)
************
This card you can see here :)


Dette kortet ble laget for min "Bonus" mamma, og jeg er så glad i dette :)
Kortet kan du se her.
****************
This card was made for my "extra" mum, and i really love it :)
The card you can see here.


Igjen ett kort laget på bestilling :)
Kortet kan du se her.
***************
Again a card made on order :)
The card you can see here.



Dette kortet ble laget for en artikkel i Ett Trykk,
og det tok meg lang tid!
Her kan du se hele kortet :)
*******************
This card was made for an article in the mag Ett Trykk,
and it took me several days to make!
Here you can see the whole card :)


Jeg liker såå godt kombinasjonen lilla og grønt,
og med denne herlige jenta så måtte dette bli med i top 10 :)
Kortet kan du se her.
****************
I so love the combination of lilac and green,
and with this adorable girl, this card had to be in top 10 :)
The card you can see here.


Ett motiv som ble fargelagt i jula ifor, ble ett julekort til ei god venninne i år :)
Kortet kan du se her.
*****************
A image that was colored last christmas,
was made into a christmas card for a dear friend this year :)
The card you can see here.


Og til slutt ett kort laget til ei god venninne, som betyr masse for meg :)
Kortet kan du se her.

Ha en strålende dag, og takk for at du stoppet innom!
Klem fra Maya :)
******************
And last but not least, a card made for a really good friend, who means alot to me :)
The card you can see here.

Have a wonderful day, and thank you so much for stopping by!
Hugs from Maya :)

54 kommentarer:

Wenche sa...

Nydelige kort du har valgt til Topp 10, Maya!!
Go'klem, Wenche :0)

Gro sa...

Så mange lekre kort. Dette kan ikke ha vært enkelt, for alt som kommer fra denne kanten er jo bare vakkert.

Romjulsklem :o)

-Sanna- sa...

Du lager så mye fint, at en blir helt målløs.
Jeg blir jo alltid så fasinert av den vakre fargeleggingen din.
Til slutt vil jeg bare si at det var kjempekoselig med den adventskalenderen din.
Nesten så jeg savner spenningen ved å klikke meg inn i bloggen din ....
Selv om jeg aldri vant !! :)

❤ Kaia sa...

Hei Maya.
Nydelige kort alle sammen, skjønner ikke helt hvordan du har klart å plukke ut 10......
Skulle jeg plukket i bunken din så hadde det nok vært MANGE flere der...(bla. vogna og den blå veska..)
Ha ei fortsatt flott romjul.
Klem fra Kaia

Louise sa...

Vilka vackra kort du har valt ut till din top 10 Maya :) Underbara att se! Roligt också att se att du valde ut mitt favoritkort som du har gjort. Beställningskortet med LOTV stämplen. Det är sååååå snyggt, divine Maya :)
Thank´s for sharing och GOTT NYTT ÅR!!
Kram

Merethe sa...

Så mange utrolig lekre kort - nydelige.

bestevenn sa...

Nydelige kort alle sammen. Morsomt å se hva du har valgt ut.

Anonym sa...

Hi Maya
love all your cards, but if I had to pick a fav it would be the first one (HanglarstAnglar).
hugs
Sandra (craftynan)

Karen McAlpine sa...

Love all the soft colors. Your coloring , of the images, is amazing!!

WencheP sa...

Det ene lekre etter det andre. Nydelige kort alle sammen!

Lorraine sa...

You have a very lovely & soft style! Beautiful!

Fiona sa...

Maya...stunning cards. I can't wait to see what you make for sugar Nellie.

fi
x

Marianne-db sa...

Nydelige kort, Maya. Alt du lager er vakkert, så det må ha vært vankelig å plukke ut noen få!
Gratulerer som DT for Sugar Nellie, velfortjent!!
Ønsker deg en fin jul videre.
Klem, Marianne

Stephanie sa...

While all of your cards are just gorgeous......I just love the one you made for your grandfather. Truly a piece of art. Just lovely.

Turid sa...

For en fantastisk rekke med lekre kort du har plukket ut! Jeg har virkelig kost meg og fått massevis av inspirasjon fra bloggen din dette året. Og jeg gleder meg til å følge med på det du skal lage neste år :)
Ønsker deg en fin romjul videre og et Godt Nytt og kreativt scrappeår!
Klem Turid :)

Veronique sa...

Du har laget utrolig mange fine kort i 2010, og håper at du kommer til å lage like mange fine i 2011 :)

Cheryl First sa...

Wonderful, wonderful works! I adore your cards!

Christy/Tiddly Inks Digitals sa...

Beautiful work. I love the sepia look of many of your cards...very lovely. :)

Rhonda Miller sa...

These are all so great. TFs.

Trine sa...

Kjempemange lekre kort!! Min favoritt av disse, er bryllupskortet! Fortsatt god jul! Kos deg med hobbyrydding! Jeg skal også prøve å få gjort det... Klem

Riet sa...

What a wonderful cards Maya.

Hugs Riet.x

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ fina kort Maya,och jag är själaglad att få chans att se alla dina kort sen jag "hittade" din blogg!! =)
GOTT NYTT ÅR TILL DEJ VÄNNEN
Kram Maritha

Ann Elin sa...

Utrolig nydelige, alle sammen :)
Gratulerer som Designer for Sugar Nellie. Ha en fortsatt god jul :)
Hilsen Ann Elin

Anonym sa...

What lovely cards, thanks for sharing. :-) S x

Camilla sa...

Maya!
Tusen tack för all inspiration som du alltid bjuder på.
Otroliga kort som hamnade på din lista, det kan inte varit lätt att välja dom.
Otroligt fina är dom alla.
Önskar dig Gott Nytt År.
Kramar Camilla

malla-b sa...

Kjempefine kort du lagar!
Ha ei fin romjul. Klem frå malla

Merete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Merete sa...

10 fantastisk nydelige kort:)
Klem, Merete

Anonym sa...

What a beautiful selection of cards, your colouring is stunningly beautiful, and delicate, not an easy combination. Gorgeous work, thank you so much for joining in the hop:)
Have a wonderful 2011:)
Suzi
xxx

kaylou sa...

Hi Maya
wow you have an amazing top 10 .
Your style and colouring are gorgeous.
Happy crafty 2011.
Hugs Kaylou xoxx

Cheryl sa...

What a beautiful collection of cards! I enjoyed looking at all of them. Your coloring and sense of style are wonderful.

Happy New Years!
--Cheryl--

Anonym sa...

Wonderful cards!!! Thanks for sharing -Sam :-)

Chris sa...

They're all so very beautiful, it's an amazing top ten. Best wishes for a happy new year. Chris :)

Heidi-Mari sa...

WOW!!
Your cards and creations are absolutely amazing!!
I love each and everyone of them!!
Have a blessed day
Heidi-Mari

Marley sa...

Awesome cards! Big hugs Marley

annkan sa...

SÅ fantastiskt fina kort! Man får verkligen massor med inspiration varje gång man besöker din blogg- Tack för det!!

Kram och gott nytt år till dig.

Emily Leiphart sa...

Maya, your cards are incredible! I really love the one with the little boy sitting with a newspaper and also the wedding one. Thanks for sharing your talent!

Dawn sa...

You make amazing cards

Tracy Jedi sa...

Your cards are so beautiful! Thanks for sharing!

Theresa's Studio sa...

Lovely and so sweet cards. Thanks for sharing. Happy New Year!

Juanita sa...

Wow, these are al gorgeous cards, TFS

Camilla sa...

Du er fantastisk flink Maya! Og så utrolig kreativ:)) Alt du lager er så harmonisk og vakkert:)
Takk for all inspirasjon du deler!
Godt Nytt År!
Stor klem, Camilla

Kimberly sa...

Gorgeous sweet cards. Love them all!!

Gina Lindsay sa...

Gorgeous selection of cards, I really love your Christmas cards. Happy New Year!

Carolyn sa...

What a lovely collection of cards. Wishing you a Happy and creative New Year!

Carolyn

alethea sa...

Your cards are all very beautiful!!!

hellerlittle sa...

WOW WOW WOW I´m speechles, there are so wonderfull and with many love maked cards... I love your monochromatics and the Ideas to put 2 cards together as one ...
they are all so cute and lovly
TFS hellerlittle

Priyanka sa...

birilliaaaaaaant cards.TFS

scrapsnsuch@gmail.com sa...

What gorgeous creations! The last one is my fave :>)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

skjønner ikke du klarer å velge ut topp 10 en gang jeg
er bare stum her jeg sitter
ønsker deg også et riktig fredfylt kreativt nyttår - med samme jeg er her inne og skriver
klem janniche

Anonym sa...

AWWWWWWW! this are gorgeous, gorgeous, gorgeous... love them all...Happy New Year...HUGS...SK :)

Pam sa...

Oh MY! I think you just took my breath away! I noticed how many followers you had before I scrolled down to see the cards and WOW! Now I know why. Happy crafting in 2011. Hauoli makahiki hou from AmberInk!

Glenda sa...

your cards are lovely! Thanks so much for sharing!

Teresa sa...

beautiful creations Maya,
Happy New Year to you.
Teresa x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg