onsdag 7. oktober 2009

DT hÄnglar & stÄnglar; Lykt / Lantern

Advarsel om masse,masse bilder!!!
Dagens lille prosjekt med hÄnglene er ei lys lykt :)
Den idèen kom når det begynte å snø her,og guriland som det har snødd *dåne*
Og da trenger man noe som kan "varme" en i en vinterkald natt ;)
***********************
Warning for lots and lots of pics!!!
Todays little project with the new hÄnglars is a lantern :)
I got the idea,when the snow kept falling down here,and WOW it has been falling down *fainting*
And then we need something to give us light and warmt in a cold winternight ;)



Og slik ble min lykt seende ut :)
Har brukt spellbinders oktagon (åttekant) dies som bunn og base.
Mønsterpapir fra Ladybug & friends.
Diverse snøstjerne punchere,vannvittig mye glitter *ler*
Massevis med brunt organsa bånd.
Og metall charms :)
*************************
And this is how my lantern looks like :)
I have used the spellbinders octagon to make the bottom and base for the lantern.
DP from Ladybug & friends.
Two different snowstar punches. Lots and lots of glitter *laugh*
Lots of brown organza ribbon.
And some metall charms :)



Fra en litt annen vinkel,her kan du skimte hÄngelen på innsiden :)
*****************
From a different angle,here you can see a little bit of the hÄngel on the inside :)



Og fra den andre siden :) Her dukker det også opp en liten hÄngel :)
*****************
From the other side,here is another hÄngel :)



"Snøen" på taket er laget med diamond glaze og masse glitter,og så har jeg brukt stickles Frosted lace.
Det hele er varmet opp til det bobler,da får man en litt "isete" utseende på det :)
******************
The "snow" is made with diamond glaze and lots of glitter,and stickles Frosted lace.
Then i have heated it with my heat gun,to it boil,then you get the icy feeling :)



Seee lille søte hÄngel jenta :)
Og nydelige snøstjerner med masse glitter! (Dere kan vel tenke dere hvordan hobbyrommet ser ut?! *fnis*)
*******************
Look at that adorable hÄnglar girl :)
And beautiful snowstars,with lots of glitter! (You can imagine how my craft room looks like?! *giggle*)




Og den søøøøte gutten også :)
**************
And the cute boy too :)



Og litt juletekst :)
**********
And a beautiful christmas text :)



Fra en annen vinkel.
**********
From a different angle.



Ett til :)
*************
Another one :)



Og her ser du innsiden og hvordan lykten ser ut når man tar av toppen :)
Brukt små halv-perler rundt "vinduene" på innsiden.
Selve "kortet" henger i bånd ned fra toppen,så kortet følger med opp :)
**********************
And here you see the inside of my lantern when you take of the top :)
I have used small half-pearls around the "windows" on the inside.
The "card" itself hangs from a ribbon on the top,so it follows up when you take of the top :)



Zoomet inn på hÄnglar jenta,hun er malt med distress ink refiller,og hun har fått noen detaljer med papir :)
Her er det også plass for en personlig hilsen,når julekortet skal sendes (Snakk om annerledes julekort *ler*)
***************************
Zoomed in on the hÄnglar girl,she is coloured with distress ink refills,and she has some details in paper :)
Here it also is room for a personalized greeting,when the christmas card is given away (Talk about different christmas card *laugh*)




Og den søte gutten og teksten fra Stempelglede er på den andre siden :)
****************
And the sweet boy and the text from Stempelglede is on the other side :)



Zoomet inn på gutten :) Han er også malt med distresser og noen papir detaljer :)

Tusen takk for alle søte og snille kommentarer dere legger igjen,de varmer langt inn i sjela!!
Go`klem fra Maya :)
*********************
Zoomed in on the boy :) He is also coloured with distress ink and has some details in paper :)

Thank you so much for all you`re sweet and nice comments,they warms my heart!!
Hugs from Maya :)

60 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Fantastisk, nydelig, elegant, flott, fenomenal, lekker, søt, magisk, og utrolig velgjort!!! Hva mer kan jeg si? Elsker den lykta, vennen, du er bare helt fabelaktig dyktig!

Ha en super dag! Jeg snart på veg til SPA-hotell...mmmm!

Go'klem fra meg til deg ;)

Alina sa...

I'm speechless, Maya!!!!!!!!!!!!!!
One million compliments for you!!!!!!!
HUgs, Alina

Åsa aká Scraphorse sa...

WOOOOW!!! :00
Helt fantastiskt! Ja, den som får det där julkortet borde bli heeelt stum av beundran...

Karina Beck sa...

Hold da op Maya, hvor er den flot og gennemført!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flot farve og den er ovenikøbet dekoreret indvendigt. Jeg kan slet ikke sige rosende ord nok...

Marimer sa...

Maravilloso y fantástico trabajo, es impresionante, enhorabuena. Besitos.

Sue sa...

Oh Maya this is simply adorable, it warms your heart just looking at it, Happy Crafting my friend, Sue xx

Pia sa...

jeg er mundlam, woooow så flot og kreativt

Lene Aase sa...

*dåne*,er det mulig???
For en fantastisk lykt og så gjennomført da, eg varmer meg gjerne på den:) *fnis*
Varbare rålekker og digger alt glitteret!!!
Her er alt bare bra, skal sitte meg under dynen og se en film nå:)
Håper alt står bra til med deg også vennen!!!

Mange klemmer:)

❤ Kaia sa...

Jeg får inderlig håpe at den første snøen gir meg sånn inspirasjon også.
Jeg er målløs. Dette var utrolig vakkert. og så er du så flink å fargelegge.......
Et FANTASTISK FLOTT annerledes julekort.
Klem fra Kaia

DiSign-Keramik sa...

Rigtig flot.

Line sa...

Wow Maya, dette var bare helt RÅTT!!!!!
Blir igrunn helt MÅLLØS her jeg sitter og ser på alle detaljene.. For en FANTASTISK lykt!Den ser så ekte ut og så herlig med hänglarna som titter ut gjennom vinduet da:)
Du er rett og slett GENIAL!!

Klems, Line

May-Bente sa...

Jeg er totalt stum....
Jeg bøyer meg i støvet og lenger ned.. er det mulig!!!

Det er det nydeligste papirprosjekt jeg har sett noen gang. "Dån" Og for et arbeid.
Kanon Maya!!!!FANTASTISK!!!!

Klem:))

Tab sa...

OMG!!!!!! Maya your lantern is absolutely out of this world, I adore it. Those little images are just too cute for words and the papers and embellies are just perfect!
Hugs Tab xxx

Sian sa...

Oh wow, it's stunning, amazing, I love it!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Wow, wonderful project again and I'm speechless too... how do you find words to compliment such an amazing piece of art!!!! You're truly an artist!!!

Kari sa...

Å, du store min,noe så lekkert!!Jeg er målløs..
Fantastisk farget og så utrolig nydelig den er!
Wow,er stum av beundring..
Ha en flott dag:)

Klem,Kari:)

Janne sa...

Så fantastisk!! Den var bare rålekker. Alle detaljene, jeg er målløs. Kos deg i glitter og snø:D

Marianne sa...

Ååååååååååååååååååååååååååå, har du nå vært ute med tryllestaven igjen!!
Dette er jo bare helt ubegripelig fantastisk, og ennå mer enn det!!!!

Klemmer fra en målløs Marianne:)

Jacqueline (Sjakkie) sa...

Maya, your project is super! Really wonderful.
Hugs Jacqueline

Bjørg sa...

For et fantastisk kort. Det er jo bare så lekkert.... Jeg blir helt stum.

Kort og Søm sa...

Super fin!! :o)

Nixe-Moni sa...

OMG Maya, I´m speechless!! This is absolutely stunning!! What a fantastic idea and gorgeous work!! Love it so much.
Hugs
Moni

Unknown sa...

*blink-blink*
Sitter med store øyner her og bare blinker for å sjå om eg virkelig ser det eg ser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
Er det mulig????????????
Så vanvittig lekkert gjennomført, nydelig gjennomført og vakre farger!!!
Er fullstendig bergtatt!!♥♥♥

Klem,
Jorunn

Viddan sa...

Mycket,mycket fin! Underbar lykta!!
xx Lena

Evy-Kristin sa...

*dåååån* Kan ikke annet enn å føye meg inn i rekken av stumme beundrere her!!! L-E-K-K-E-R-T!!!!!

Solveig sa...

Hei Maya!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååå aldeles nydelig, lekkert!!!!!!!!!

Ha en fin kveld!

Joan sa...

Wow, jeg er vildt imponeret :)

Bente sa...

Helt fantastisk vakkert - du er bare helt rå!!
Utrolig hva du klarer å lage!
NYYYYYYDELIG!!
Ha en flott dag!
Klem, Bente

Aina sa...

Nå tror jeg alle andre har sagt alt som kan sies om dette fantastiske kunstverket ditt, og godt er det, for jeg er så godt som stum...
Er det mulig da, Maya? Hvordan kan du klare å komme på en sånn ide, og ikke minst klare å tenke ut hvordan du skal gjøre det...
Stum av nesegrus beundring.

Klem fra Aina.

Marita sa...

Herlighet.... Noe så nydelig Maya! Den er bare utrolig lekker. Kan tenke meg rommet ditt glitrer til langt utpå nyåret etter det prosjektet der! ;) Hihi..

RitaK sa...

Gurimalla for noen fantastiske prosjekter du begir deg ut på... Den lykta var bare råfin Maya :-)

Therése Ringström sa...

Jag har sagt det innan och jag säger det igen DU ÄR HELT OTROLIG!!! Denna lykta är så fin att jag blir stum, tänk om man hade haft dina fantasi och kreativitet;0)
Fantastiskt!!!!

Kram Therése

johanne`s rom sa...

Så hyggelig at du titter innom meg. Den lykta var jo bare FLOTT, mye arbeid må det jo være.

Unknown sa...

Den är helt otroligt vacker, Maya!! Så välgjord och annorlunda - förstår inte var du får allt ifrån!

Kramar, Helena.

Marte sa...

Jeg kommer direkte fra en telefonsamtale med mamma - med streng beskjed om å gå inn til Maya å se på den fantastiske lykten hun har laget. "Den har tilogmed små vinduer og barn innenfor og plutselig kom det en hilsen fra oppi boksen, og..." :)

Og jeg må si meg helt enig med mamma, denne er unik! Et nydelig,nydelig prosjekt - den oser av kreativitet og omtanke synes jeg, ingen kan la være å bli imponert over denne! :)

Stor og god klem fra Marte

Trine sa...

FY FLAAAAAATE, Maya!!! Du er bare HELT RÅÅÅÅÅ!!!! Fatter ikke hvor du henter alle ideene fra :o) DRIIIITLEKKER! Gleder meg så masse til neste helg! Blir utrolig koselig å se dere alle igjen :o)

Audhild sa...

Lykta er helt nydelig. Vakre farger og nydelig fargelegging av motivene. Kjekt at du legger ut så mange bilder.
Forstår ikke hvor du får ideene fra, dette var helt supert. Du er bare så kreativ :)

craftimamma sa...

This is absolutely wonderful Maya. What patience you must have for all the little details.

This lovely art piece is very inspirational and I would love to try and make one for my two little granddaughters for Christmas.

Lesley Xx

Scrappelise sa...

Kjempesøt lykt med morsomme detaljer!

Liv Johanne sa...

...at det er 42 kommentarer føre meg er ikke noe rart!! Nydelig er den! -men hvor i all verden får du pågangsmotet fra da, som går på sånne mega-prosjekter???
Utrolig flott er det!

Meretekj sa...

Noe så flott!!!!!!!!
Du er bare råflink!

Regina sa...

Maya, this is just the prettiest lamp I ever see. Your work is amazing. Hanglar stamps are amazing. Your coloring is fabulous. Your creativity never ceases to amaze me. Fantastic project.

I need those stamps!!!!LOL

Have a great day and weekend.
Hugs
Regina

Enfys sa...

This is stunning Maya, I would like to feature it on the Inspirational blog - there is a link from my blog if you don't already visit there. It showcases the very best craft talent from around the world. Can you email me if you would like your project featured? Address on my blog
hugs
Enfys

Nora sa...

Oh, Maya! You are so blessed with those special Super Powers ;)
I can feel the warm glow all the way over here ,)
Hilsen,
Nora

Karen sa...

Fantastic, and what a lot of work!

Kjellaug sa...

Du er jo en stor kunstner,for ett stykke arbeid og hvilket kort det ble ut av det. Jeg er meget imponert. Rå lekkert.

Lotta sa...

WOW - mållös!!!
Helt underbar - så kul idé.

Kram

Hildegunn sa...

For en utrolig vakker lykt!!!!!
Jeg blir stum av beundring!
Tusen takk for at du lager så mye flott og legger ut så mye inspirasjon i bloggen din! Det er så herlig å sitte og se på detaljene, og jeg ser til stadighet noe nytt.

Ønsker deg en fantastisk dag!

Stor klem

Unknown sa...

Beautiful artwork!! So nice!

Gro sa...

Fy flate (unnskyld uttrykket), men det er ikke noe annet som passer. Vanvittig lekker, jeg bøyer meg i støvet. Ikke noe rart om denne er på Inspirational.

Klem, Gro.

Sigrun sa...

Sier bare WOW og dåner her jeg sitter.....

annemarie sa...

ooooooh wauw this is soooo beautiful i can't say anything soo beatiful it is

hugs Annemarie

cats whiskers sa...

OMG this is thr most stunning creation I have ever seen on the blog stupendous work dear TFS
Hugs Jacqui x

Gunn (Merete) sa...

Fy søren Maya, dette er noe av det flotteste jeg har sett på denne siden av jul. For en jobb,men resultatet ble jo bare topp. Gratulere med visninga på Inspirational, med det fortjente du med denne.
Gunn :-D

Linda sa...

Hello Maya,
Fantastic!! What a beautifull lantern and the Hangler stamps are sooooo cute! I still cannot buy them here in Holland:-( Do you have a pattern from the lantern?
Greetings from Holland!
Linda.

Swaantje sa...

I'm speechless! *wow*
This is beautiful, fantastic...wonderful.

Great Work,Maya!

Hugs
from Germany ;o)

Mira sa...

Oh wow!! My english isn't good enough to tell you how awesome this is!!!!

scrapchou sa...

i discover your blog and your wonderfull lantern. it's very very fantastic

Maja sa...

It's absolutelly amazing what you can do. I'm speachless...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg