torsdag 29. oktober 2009

Litt av hvert! / A little bit of this and a little bit of that!

Nå nærmer det seg messehelg!!
Skal dere dit?
Det skal jeg :)
Hvertfall på søndagen!
Og da holder jeg kurs i distress ink fargelegging :)
For påmelding og litt info,se inne hos Unik Hobby.
Nedenfor ser dere en liten snik-titt på kortet vi skal lage ;)
********************
It is soon a big craft-mass weekend!!
And i am going to held a distress ink colouring class on the sunday :)
I am so looking forward to that!
Down here is a little teaser for you ;)




Og så ble jeg gjort oppmerksom på,att jeg var med på ScrapWalken inne på Scrappehuset!!
Tusen takk,Karina for att du sa ifra *klemmer*
*********************
And Karina told me that i was on the ScrapWalk! Thank you so much,Karina :)
Scrappehuset is a online magazine for scrappers and other paper-artist!



Så utrolig koselig å bli valgt ut!!
Tusen takk,Torill for flotte og gode ord *Go`klemmer*
Her er hva Torill sier om lykten min:
"May Janne Stenshagen (Maya) har laget denne knallfine lykta. Den er ikke bare flott i fargene, men den oser jo av kreativitet. Utrolig flott utført og enormt kreativt!! "
**********************
It is an honour to be selected!!
Thank you so much,Torill for the kind and wonderful words *Big hugs*
Here is what Torill says about my lantern;
"May Janne Stenshagen (Maya) has made this wonderful lantern. It is not only beautiful in colours,but it oozes of creativity. Amazingly beautiful done and enormously creative! "




Vil dere se flere bilder av lykten,finner dere den her; hÄnglar-lykt.

Ha en flotters torsdag!
Klemmer fra Maya :)
********************
If you wanna see more pics of the lantern,you can find it here; hÄnglar-lantern.

Have a wonderful thursday!
Hugs from Maya :)

6 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan Maya!
jag skulle gärna vilja vara där på mässan:)
Men det blir för långt att åka till Norge.
Varit roligt att få se hur du målar.
Ser mycket fint ut det lilla vi får se av kortet.
Men din lyckta den är vacker.
Skulle vilja se i verkligheten bara.
Fina färger och många detaljer.
Du gör så mycket fint.
Hoppas du har det bra och får det roligt på mässan,
önskar dig lycka till.
Kramar: Camilla

Hanna sa...

Hej Maya!

Hade också bra gärna velat vara med på mässan! :o) Skulle vara så roligt att få kolla på när du målar, din färgläggning är otrolig. Kortet ser jättefint ut - vill se hela! ;o) *ler*
STORT grattis till att ha blivit vald på Scrapwalken. Vad kul! :o)
Det är du verkligen värd.
Ha det bra!
Hoppas du får det trevlig på mässan.
Kramar från Hanna

Liv Johanne sa...

Gratulerer så mye, den lykta er jo bare helt fantastisk! -Jeg skal på messen søndag, men tror nok ikke det blir noe kurs på meg, for det er så ille mye å se/mange parallellmesser, at jeg lurer på om jeg kommer til å rekke med alt jeg har lyst til å se på... (-men det kan jo hende jeg kommer bort å presenterer meg som "minus-hanne" om jeg skulle se deg.. he,he)
Ha en flott fredag!

Liv Johanne

Hege-Annie Simonsen sa...

Guri meg - du er altså bare SÅÅÅ kreativt flink!! Gratulerer! :)
Et unikt stykke arbeid fra deg - igjen! Sier det med fare for å gjenta meg selv ytterligere i framtida!
Herlig! Takk for alt du deler med resten av oss bloggere og kortlagere/scrappere!! *KLEM*

Jentene i huset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Torill sa...

Bare hyggelig!!! Jeg syntes denne var bare helt knall, og jeg mente hvert et ord!
KLEM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg