tirsdag 6. oktober 2009

Papirgleder Kortcup #2

Og her er kort #2 til Kortcupen :)
**************
And here is my card #2 to the Kortcup challenge :)


Denne gangen skulle det være i vintage stil,og her er mitt spede forsøk..
Motiv igjen fra Sarah Kay,malt med distress ink vintage photo.
Mønsterpapir fra Vivi Gade design.
TH ramme.
Tekst fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Diverse blomster og perlepynt..
********************
This time the challenge was to make something in vintage theme,and here is my attempt..
Motif again from Sarah Kay,coloured with distress ink refills in vintage photo only.
DP from Vivi Gade design.
TH frame.
Text from Ett trykk/Norsk stempelblad.
Flowers and half-pearls..




Zoomet inn på hage-hjelpen :)
*************
Zoomed in on the garden helper :)


Og igjen,samme design..
Tekst fra Stempelglede.
*************
And again same design..
Text from Stempelglede.




Og baksiden.

Ha en superduper tirsdag!!
Mange klemmer fra Maya :)
********************
And the back.

Have a wonderful tuesday!!
Huge hugs from Maya :)

29 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så flott kort med herlig motiv.Jeg må nok skaffe meg de stemplene etter vært ,for de er så herlige.
Ha en riktig fin dag.

Klem Fra Eva Helen

Gro sa...

Spede forsøk? Det var da bare et utrolig nydelig kort. Og, selvfølgelig, herlig Sarah Kay motiv.

Ha en flott uke.

Klem :-)

Therése Ringström sa...

Fantastiska kort!!!! Så fint det blir när du målar hela motivet med samma färg:0) De är så söta Sarah Kay stämplarna och dina dekorationer är som vanligt perfekta!!!

ha en bra dag!!

Kram Therése

Unknown sa...

Without words ... what a fab card (every day the same comment). I love your works. Lg Andy

Nancy sa...

Herlig fargelegging, Maya:O) Jeg syns motivene blir såååå flotte i de fargene. Lekre ark, og rammen rundt teksten er bare vakker! Masse lykke til:)
Ha en strålende dag!
Klemmer fra Nancy;O)

Evy-Kristin sa...

Så flott kort (som alltid), Maya!
Hmm..jeg tror jeg må sørge for å plassere meg i nærheten av deg, slik at jeg kan få "smugkurs" i distresser av deg *fnis*

Sees om 10 dager ;o)

*rimkalde klæmma*

Anonym sa...

Denne bloggen har jeg ikke vært innom før. Glad jeg fant den :-)
Du lager helt nydelige kort. Jeg er kjempeimponert!

Camilla sa...

Nyydelig kort Maya!! Syns det er så stilig når en bare maler med en farge, og vintage photo er jo superflott!! Ha en fin dag!
Klem, Camilla.

Cathrin sa...

Hei Maya!
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Hadde en kjempekoselig ferie ja, men nå er det tilbake til hverdagen og vinter her i nord. Bloggtreffet i går var utrolig koselig, moro å treffe de trivelige jentene bak mange av bloggene man "sniker" inne på. Nydelig kort du har laget forresten!
Klem Cathrin

Sandra sa...

Stunning Maya! Love the metal embellishment and your colouring is perfection itself!
Hugs
Sandra x

Pia sa...

Fantastisk smukt kort, lækre farver og sååå gennemført

Anonym sa...

Nyyydeli, utrolig lekkert!!!
Klem Ida:o)!

Lena Katrine sa...

Hmmm, hva skal jeg si for ikke å gjenta meg selv da???
Absolutt helt nyyydelig, og den fargeleggingen i bruntoner er bare helt fantastisk lekker!

Ha en fin dag, snuppa! Go'klem

Rach sa...

a stunning card maya, such beautiful colouring and detail.xx

Åsa aká Scraphorse sa...

Å så fint färglagt Maya!!
Ett stort lycka till i cupen! :0)
Kram

May-Bente sa...

Spede forsøk??? E tror du er galen,... kortet oser av herlighet. Utrolig skjønt var det!!!

Klem:))

craftimamma sa...

Your cards are always so special and this one is no exception.

I love the colours and details you have used.

Lesley Xx

CraftyC sa...

Your card is gorgeous Maya. Love how you've coloured the stamp with just one colour!
Clairex

CraftyC sa...

Your card is gorgeous Maya. Love how you've coloured the stamp with just one colour!
Clairex

Juls sa...

what a beautifuk creation, just stunning!! and I really love the sepia look!!

Eva-Lena sa...

For et utrolig flott kort:-)
Er en fryd å sitte å se i bloggen din:-)

Klem fra Eva-Lena

Janne sa...

Perfekt kort! Veldig lekkert, eg likte det kjempegodt. Så fin pynt du har brukt og veldig søtt motiv.

Sue sa...

Simply beautiful my friend! Big Hugs Sue :0)xx

Nina sa...

Åhhhh, det er sååååå fiiiiiiiint :)
Nydelig i bare bruntoner altså, du er heeeeelt rå du, Mayamor!!

Go`kos fra Nina

Liv Johanne sa...

Nydelig, Maya! De bruntonene gjør susen! Utrolig flott mønsterark også. Masse lykke til! (som en viss kar i Idol etc pleier å si...)

klem
Liv Johanne ;-)

Linda Brun sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Her var det herlige sarte farger og er kort hvor alle sidene er lekre.

Linda

Aina sa...

Du får til alt du prøver på du, Maya. Kortet ditt er helt nyyydelig. Den lille gutten er så søt, og så stilig malt.

Klem fra Aina.

annkan sa...

Vilket UNDERBART vackert kort!!
Och SÅ vackert färglagt!!!
Dina insidor- och baksidor- är ju bara helt fantastiska, de också.

Tack för inspirationen.

Ha en trevlig kväll.

Kram.

BA sa...

hi maya
this is adorable!! love all in brown, the wonderful flowers and embellishments.
xoxo BA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg