tirsdag 20. oktober 2009

Guest Designer; Sketch Maniac

Jeg var så heldig å få lov til å gjeste designe for Sketch Maniac,og det var sååå moro!!
Herlig skisse,jenter :) Og tusen takk for æren!!
***********************
I was so lucky to be able to Guest design for Sketch Maniac,and it was so much fun!!
Wonderful sketch,girls :) And thank you so much for the honour it is to guest design for you!!


Til skissen så fant jeg frem mine Stampscapes stempler,og lagde ett vinter motiv :)
Snøen er duttet på med hvit dabber.
Og etter att det hadde tørket,sprayet jeg hele motivet og kortet med Glimmer mist pearl,så det har ett nydelig skimmer :)
Teksten er ifra InkyWings.
Mønsterpapir fra Inkido.
*********************
To this sketch i used my Stampscapes stamps and made a winter landscape :)
The snow is made with white dabber.
When the motif was dried,i sprayed the card with Glimmer mist pearl,so the whole card has a beautiful sparkle :)
The text is from InkyWings.
DP from Inkido.



Zoomet inn på motivet,jeg digger disse stemplene altså!
Så masse muligheter!!
*******************
Zoomed in on the motif,i love these stamps!
They have so many possibilities!!


Innsidene har stempler ifra Ett trykk/Norsk stempelblad og Stempelglede.
Og selvfølgelig skissen :)
***************
The insides has stamps from Ett trykk/Norsk stempelblad and Stempelglede.
And of course the sketch :)



Og baksiden,helt enkel :)

Hiv deg med på skisse-utfordringen og kos deg!!
Go`klem fra Maya :)
**************
And the back of the card,clean and simple :)

Join in on the sketch challenge and enjoy!!
Hugs from Maya :)

30 kommentarer:

Therése Ringstöm sa...

WOW helt fantastiskt!!!! Vilken härlig känsla du har skapat på detta kort:0) Jag gillar verkligen de där stämplarna men har inte förstått hur man använder dem, hur har du gjort bakgrunden?
Det blåa alltså!

Ha en bra dag!!!

Kram Therése

Viddan sa...

Oj,oj,oj vilket flot kort!!! Klem Lena

johanne`s rom sa...

Heisan, det der var virkelig flott, skikkelig julestemning.( Har en del å lære jeg, etter å ha hatt "tørke" i mange mange måneder.)

Randi Th. sa...

Dette var vakkert!!! Så utrolig flott du har gjort det på innsiden av kortet også!
(Takk for svar på e-post).
-klem-

Anna sa...

OH WOW!! What a masterpiece!! Simply fantastic!!

Else Irene sa...

Hei Maya :))

Det var sååå koselig å være sammen med deg på Ski-treffet i helga!! Bare så synd at timene flyr av sted så fort....

Nydelig kort du har laget, du er kjempeflink med Stampscapes-stemplene :))

Gode klemme!!

Inger Marie sa...

Nydelig kort i skikkelig vinterstemning.
Ha en flott dag Maya
God klem

Anne Marit sa...

WOW...For et nydelig kort, Maya :D

Takk for en super helg, og takk for lån av stempler, gleder meg til male trykkene!
Go'klem

Hildegunn sa...

Så nydelig kort, herlige farger og megaflott stempel du har brukt!
Papirene fra Inkido er veldig lekre!
Flott snøeffekt!

Ønsker deg en flott dag!

Klem

Anonym sa...

Herlighet Maya, behersker du alle teknikker du eller??? Superfint dette her da!! Eller - meget vakkert - om jeg må si det selv:-)
Takk for sist - hadde det sååå koselig i selskap med dere. Håper turen hjem gikk bra. Min tur gikk veldig bra:-)

Masse klemmer til deg fra Maria:-)

Kort og Søm sa...

Vakkert, ingen tvil om det!
Klem Fredrikke :o)

Liv Johanne sa...

For en herlig vinterstemning!! *sukk* Nyydelig!

Sue sa...

Hi Maya,
Oh this is so beautiful, love that stamp and the colours you have used sets the scene, Happy Crafting to you Hugs :-) Sue xx

Aina sa...

Helt nydelig kort, Maya! Du får det til å bli så flott med disse stemplene. Jeg er ikke så sikker på om det hadde blitt sånn for meg...
Du inspirerer stadig med dine små og store kunstverk :O)

Klem fra Aina.

Anonym sa...

Vilka helt fantstiska Kort som du har gjort ..IGEN... MKT snyggt
Carina

❤ Kaia sa...

Dette kortet var så utrolig flott.
Nydelig i blått, og stampscapes motivene er rålekre. Hvem er det som forhandler de??
Nydelig med snøeffekten.
Klem fra Kaia

Nina sa...

Hepp, hepp, hepp, sier jeg bare! Noe så inn i granskauen lekkert ♥♥♥ Flinkest i verden du :)

Og jada, masa, i mars drar jeg til Ski, da slipper du ikke unna ;)

Ha en toppers tirsdagskveld!!

Go`klem fra Nina

Pia sa...

wooooow sååå nydeligt kort med så mange rålækre detaljer, skønne farver

Hege sa...

*DÅNE*!!!!!!!!!!

Dette var utrolig, Maya!!! Jeg har endelig fått mine stempler i posten, men har ikke fått brukt dem enda.. Jeg fikk iallefall lyst til å prøve dem NÅ- stikker faktisk av gårde med en gang, jeg...
Tusen takk for alle hyggelige mail jeg fikk av deg! Din kunnskap gir meg masse inspirasjon!

Klem Hege.

Nora sa...

Lovely fluffy snow - so lovely!
Thanks Maya ')
Hugs,
Nora

Marianne-db sa...

wow, for et nydelig kort!!

Scraphorse - Åsa sa...

Oj så fantastiskt fint! Du är så duktig med dina stampscapes!! Ett hä-ärligt vinterkort... :0)
Hoppas du hade det kul på träffen i helgen! Själv så laddar jag för mässan i Karlstad i helgen.
Kram Åsa

May-Bente sa...

Vanvittig lekkert!!!
Herlig med snø effekten:=)
Du kan alt du!!!!!


Klem:))

craftimamma sa...

What an absolutely stunning Christmas card Maya. I love it.

Lesley Xx

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful card Maya! The inside is great too.
Hugs Jacqueline

May-Britt sa...

WOW Maya,dette var lekkert!!!!
Herlige farger;-)
God klem fra
May-Britt

debby4000 sa...

WOW this is stunning, wonderful scenes, beautiful work.
luv
Debby

Lena Katrine sa...

Magisk! Fantastisk! Lekkert! Nydelig! Utrolig vakkert vinterlandskap! Hva mer kan jeg si??? Du er helt rå!

Unknown sa...

This card is a dream in white, but I'm cold, when i see your card. LG Andy

Janniche Drivdal Eriksen sa...

Viste ikke du hadde forsøkt stamp scape jeg - det er vel ingen bombe heller
rå lekkert kort!
i flott mono. farger
klemmer janniche

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg