torsdag 15. oktober 2009

Gledelig jul/ Happy christmas

Jeg har falt helt for disse herlige julestemplene til Whipper-snapper :)
De er jo bare for søte!!
*******************
I have fallen in love with this adorable christmas stamps from Whipper-snapper :)
They are just the cutes!!



Denne søtingen kalles for A new winter friend :)
Jeg har fargelagt med promarkers.
Hatt på snø-effekt og masse glitter på snøstjernene.
Mønsterpapir fra Papirdesign.
Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
*******************
This cutie is called A new winter friend :)
I have coloured with promarkers.
Added some snow-marker and alots of glitter on the snow-stars.
DP from Papirdesign.
Text from Ett trykk/Norsk stempelblad.




Zoomet inn på de to gode vennene :)
***************
Zoomed in on the two good friends :)


Innsiden,med samme design ;)
************
Inside of the card,with the same design ;)


Og baksiden :)
Klemmiser fra Maya :)
*********
And the back :)
Hugs from Maya :)



Nå nærmer det seg Ski-treff *Juuuhuuu*
Og dere husker kanskje att jeg skal holde kurs i Distress maling?!
Har dere ikke meldt dere på enda og har lyst til å være med,så meld dere på,det var ikke mange ledige plassene igjen ;)

Vi sees!! :)


20 kommentarer:

Pia sa...

så herligt julekort i rigtige julefarver og sødt motiv du har brugt. Du må have en dejlig dag

craftimamma sa...

I can see why you love this cute little pair Maya. They make a lovely image for Christmas.

Love the sparkle too. Wonderful, cheery card!

Lesley Xx

Louise sa...

He his a very cute snowman and you have made him look fab on you beautiful card.
hugs,louise

Liv Johanne sa...

Så koselig å se et julekort i rødt for en gangs skyld! :-) Det er ikke så ofte lenger, egnetlig... Herlig snømann!
Ha en fortsatt fin uke!

Liv Johanne

Lena Katrine sa...

Åh, så nydelig julerødt julekort!
Herlig motiv, og flott fargelagt! Og jeg liker blinkingen ;)

Snakkes i kveld, snuppa! Go'klem

Kathi sa...

wonderful!!!

Kathi

Marianne sa...

Åååå, jeg elsker snømenn:)
Et koselekkert julekort!!!
Sees i morgen, jippi som jeg gleder meg:)

Klemmer fra Marianne:)

Anne Marit sa...

Hei og hopp
Super fint julekort.
Er nok litt magi med disse snømennene ;) hihi
Takk for superkoselig kommentar i bloggen min :D
Ja nå er det ikke lenge igjen, gleder meg villt... Vi snakkes i morgen
Go'klem tilbake

Rasofiel sa...

for et meeegafiiint kort :D hvilken rødfarge har du brukt i promarker og hvordan får du til den hvite stripen du lager oppå det du maler? er det hvit uniball-gelepenn? gubba du er så flink. får helt adrenalinrush av bloggen din :dhehe Megaklemmm fra VyanMica

Aina sa...

Denne snømannen er så heeeeerlig!
Helt nydelig kort, Maya! Alt er perfekt, som vanlig :O)

Klem fra Aina.

Desire Fourie sa...

Maya, this is such a happy Xmas creation. Also love what you did on the inside. Cute image ... the birdie looks real comfortable.
Hugs
Desire

annicka sa...

Hej!
Vilket nydeligt julekort! =)
Snögubben är såååå fin, och du gör fantastiska kort! Är ofta in på din sida och tittar på vad du gjort! Fantastiskt! Kram Annicka

Tammi sa...

Oh wow, soooo cute! Festive and pretty, love it! ~Hugs

Hanne sa...

Så nydelig kort! Flott motiv også!
Sees i morgen!
Klem Hanne

Mira sa...

Wow, I just love this. Those colours are so fresh and the image is so cute :)

Pati sa...

Dear Maya

You have made a wonderful card and even the inside looks great! I agree, the Whipper Snapper image is so cute.

BIG hugs and take care!
Pati

Nina sa...

Wow, så lekkert ♥♥♥ Hepp, hepp, hepp :)

Kos deg skvatt på Ski-treffet, til våren lover jeg at jeg kommer også!!

Kos fra Nina

Therése Ringström sa...

jag kan förstå att du fallit för den stämpeln, är ju hur söt som helst:0)Resten av kortet är naturligt vis jättefint som vanligt!!

Ha det bra!!

Kram Therése

Sandra H. sa...

What a cute little snowman! Thank you for stopping by and posting on my blog. That means a lot to me, coming from you. :) Wonderful work!

❤ Kaia sa...

Nydelig julekort.
Skulle ønske jeg skulle til Ski, kunne godt tenkt meg å være med på kurs med deg, og flere av de andre.
Klem fra Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg