torsdag 1. oktober 2009

DT InkyWings; Pink-Nature :)

Jeg leker meg fortsatt med Stampscapes stemplene fra Lisa & InkyWings :)
Så moro,og bare med litt farge,så kan man få sååå forskjellige uttrykk!!
**************************
I am still playing with the Stampscapes stamps that i get from Lisa & InkyWings :)
So much fun,and just with some colours you can get so many different styles!!



Her har jeg boltret meg i diverse rosa og lilla toner av Adirondack blekk-putene :)
Rååålekre farger!!
***************
Here i have played with some pink and lilac colours from Adirondack ink :)
Fab colours!!



Zoomet inn på motivet :)
******************
Zoomed in on the image :)



Innsidene er ganske enkelt pyntet,men med samme oppsett ;)
***********************
The insides are clean and simple,but with the same design ;)



Og baksiden,med "Oak bransch" stempelet og mitt navne stempel :)

Ha en flotters torsdag!
Her er det full jubel i heimen,ettersom jeg fikk det ærefulle oppdrag å være en av designerene hos Sketch Saturday!!! *Juuuhuuuuuuu* :)

Go`klem fra Maya :)
**********************
And the back of my card,with the "oak Bransch" stamp and my name-stamp :)

Have a wonderful thursday!
Here it is a day filled with joy,because i got the honour to be one of the new designers at Sketch Saturday!!! *Wuuhuuuuu* :)

Hugs from Maya :)

14 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Grattis med designplassen hos Sketch Saturday, det blir spennende.....
Nydelig kort du har laget igjen.
Utrolig anvendelige de motivene.
Lekre farger og kkjempeflott oppsett.
Klem fra Kaia

Nancy sa...

Ja, Maya, rålekre farger, men det er dette kortet også. Nok et fantastisk lekkert stemnings motiv. Gjennomført vakkert.
Ha en herlig ettermiddag.
Klem, Nancy;O)

Gunn-Hege sa...

Et utrolig heeeerlig kort du har laget Maya!!!!!
(som vanlig )
Du er så dyktig!!!!
KLÆM!!

Sivic sa...

Nydelig kort i lekre farger!!

Jeg går og venter på at stampscapes stemplene jeg har bestilt skal dumpe ned i postkassen min snart : )

Gratulerer som DT hos Sketch
Saturday!! Høres spennende ut : )

Kari sa...

Nydelig kort,Maya!Så utrolig lekre farger;)
Gratulerer med DT i Sketch Saturday!
Ha en flott torsdagskveld:)

Klem,Kari:)

Kjersti sa...

Desse korta var berre RÅlekre!! Fargane heilt super og motivet fantastisk. Spennande teknikk, ser det ut til.

May-Bente sa...

gratulerer så masse som DT i SS.
Du forjener det virkelig.
Flinka!!!

Kortet ditt var helt herlig, utrolig lekker farge:=)
Klem:))

malla-b sa...

Nydeleg kort. Kjempefine farger.

Nina sa...

Heisann, Mayamor :)

En god ting kan aldri sies for mange ganger, så nok en gang: GRATULERER med DT jobben. Du er best vettu ;)

Og kortet ditt er bare utrolig stilig, knæsjt fargevalg!!

Klemsideisi fra Nina

Bente sa...

Nydelig vakkert kort!! Og gratulerer så mye med DT jobben!!!
Klem, Bente

May-Britt sa...

Noe så lekkert Maya!!!!

Marianne-db sa...

Nydelig,Maya! Kjempefine farger!! Og gratulerer så mye som gjestedesigner :-)

Gro sa...

Det var et utrolig nydelig kort, og like fint er det på innsiden! Jeg har ikke vært innom her før, men har tittet lenger ned på siden, og det er jo like lekkert alt du lager! Du er råflink!

Turid sa...

Gurimalla Maya - så flott og stemningsfullt kort!!!

Vet ikke hvem jeg skal gratulere mest jeg - selvklart gratulerer jeg deg, men jammen tror jeg at den støste gratulasjonen må gå til
Sketch Saturday som har fått deg som designer!! Du er bare best!!!!

Ha en flott dag vennen,
klemmer i masser fra meg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg