lørdag 24. oktober 2009

Sketch Saturday # 74

Jeg er på Pers hotell og nyter helgen sammen med gode venninner :)
Men vi kan jo ikke glemme av lørdagens skisse!
Og slik ble mitt kort;
*****************
I am on a hotel and enjoying the weekend together with some good friends :)
But we can`t skip this saturday`s sketch!
And here is my take on the sketch;



En av mine tante-barn har bursdag i disse dager,og da passer det bra med ett prinsesse-kort :)
Prinsessen er ifra WoJ,og er malt med distress ink refiller.
Kjolen har fått masse halv-perler på seg,og er malt med shimmer maling.
Mønsterpapir fra Maja-Design.
Martha Stewart hjerte-punch.
**********************
On of my nieces has her birthday,and i made a princess-card for her :)
The princess is from WoJ,and are coloured with distress ink refills.
The dress has a lots of half-pearls on,and i have also painted it with some shimmer paint.
DP from Maja-Design.
Martha Stewart heart punch.



Zoomet inn på prinsessen :)
Her ser dere halv-perlene som er lint på kjolen.
*****************
Zoomed in on the princess :)
Here you also can see the half-pearls on her dress.



Innsiden er i samme skisse som utsiden.
Og teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad,bare oppdelt for anledningen ;)
***************************
Inside follows the same sketch.
The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad.



Og baksiden,med mitt personlige stempel.

Da går jeg tilbake til massasje,boblebad og deilige timer for en sliten kropp ;)
Ha ei flotters helg!
Klemmer fra Maya :)
********************
And the back of my card,with my name stamp.

Then i am off again,to massage,bublebath and some relaxing hours for a tired body ;)
Have a wonderful weekend!
Hugs from Maya :)



23 kommentarer:

Mona Evy sa...

Nydelig kort Maya!
Ha en fin dag!

Mona

Anneke sa...

what a lovely design has this card

Nina sa...

Heisann, Mayamor!

Nydelig kort, og super ide med halvperlene på kjolen! Lille luring :)

Kos deg skvatt på spa, det fortjener du!!

Go`klem fra Nina

Anne sa...

Flott kort du har laget! Søte de perlene og den hjertepunsjen skal få komme hjem til meg snart også! *gliser*
Kos deg på spa!!! =) Det høres helt vidunderlig ut!

Klem fra Anne

Jeanette sa...

What a gorgeous card Maya! Love the pearls on Charlotte's dress and your wonderful coloring. The card is just beautiful and I love the fact that you carried the sketch throughout.
Hugs Jeanette :)

Nora sa...

Love the dress - I think I have a dress just like that ;)))
Enjoy your break!
Hugs,
Nora

Alina sa...

Have yourself a wonderful weekend, Maya!
Your card is absolutely wonderful!
Hugs, Alina

HenrietteH sa...

Så skønt et kort, Maya... sød ide med perlerne på kjolen....

Nyd nu dit boblebad...

Unknown sa...

One dream more ... lovely Maya!! LG Andy

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a beautiful card. Wonderful papers!
Hugs Jacqueline

Therése Ringström sa...

Hoppas du har det skoj ihop med dina vänner!!
Vilket fint kort, jag bara älskar det Maja-design pappret:0) En sådan prinsessa skulle jag behöva ha min dotter älskar allt som har med prinsessor att göra, dessutom gillar hon att köra kort!

Ha det bra!!

Kram Therése

Lena Katrine sa...

Nydelig vennen! Og så lekkert det var med perlene på kjolen!

Håper du nyter helgen din!
Go'klem

Hege sa...

Heldige lille prinsesse som får dette kortet!! Genial ide med halvperler på kjolen! Det skal jeg huske til neste gang jeg må lage barnekort...

Håper Spa-weekenden din har vært avslappende!

Klem Hege

Åsa/asamia sa...

WOW vilket fint kort! Fina färger och fina detaljer.

Meretekj sa...

Nydelig kort av en fin prinsesse.

SemSee sa...

Beautiful card, Maya! I love that WOJ image and the blue and brown are gorgeous together! Hugs, Simonne x

Aina sa...

Wow, så mye fint du har laget i det siste! Jeg har vært så opptatt med å male møbler og ommøblere, at jeg har ikke hatt så mye tid ved pc'n.
Her er det det ene mesterverket etter det andre. Adventskalenderen er jo helt fantastisk flott, men det er jo kortene dine også. Så jeg sier det igjen, du er så flink!

Håper du har hatt det fint i helga.
Alle fortjener å bli skjemt litt bort :)

Klem fra Aina.

Anonym sa...

Nyydelig vennen!
Setter stoor pris på alt du lager - du gjør meg kreativ!
Søndagsklem fra Maria:-)

May-Bente sa...

Virkelig herlig, Maya!!
Elsker detaljene dine og punchen du har brukt!!!

Klem:))
Kos deg masse sammen med venninnene dine.

Carina sa...

Helt nydelig Maya! Papiret var bare så lekkert.

Klem, Carina

Pysselmaja sa...

Så fina saker du gör

/E

annkan sa...

Det är jättefint!
Tycker om färgerna- och så är hon ju så söt, prinsessan!

Kram.

Karin Dahl sa...

Atter et gjennomført og nydelig kort fra deg. En flott liten prinsesse med fine detaljer og fint fargelagt. Missunner deg den hjertephunsjen din må jeg si. Så jeg får kjøpe meg den når jeg drar på messa neste helg.
En fin kveld ønskes deg:0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg