fredag 8. mai 2009

Sukkersött # 39

Fredag og Sukkersött tid :)
Og denne gangen må jeg innrømme att jeg vurderte sterkt å hoppe over hele utfordringen :/
For hjelpes meg,utfordringen denne gangen er å bruke minst 5 mønsterpapir!!!
En umulig oppgave spør du meg,hvertfall om du hadde spurt meg for ei uke sia eller noe deromkring!
For jeg er jo så stolt av meg selv,når jeg har "klart" å bruke 2 mønsterpapir på samme kort,og nå skulle jeg bruke 5 *himler med øynene*
Men ingenting er umulig,så her kommer mitt kort med hele 5 mønsterpapir på *stolt*
*********************************
Friday and Sukkersött time :)
And this time i have to admit that i was thinking of dropping the challenge :/
Because,this time the challenge is to use 5 DP`s on you`re card!!!
An impossible challenge,if you asked me for a week or so!
I am so proud of my self when i have managed to use 2 DP`s on the same card,and now i had to use 5 *rolling eyes*
But nothing is impossible,so here is my card with 5 different DP`s *Proud*

Ser dere,hele 5!!! (Og tilogmed to forskjellige bazziler!! oioioi ;) ) Det røde papiret i bakgrunnen,det hvite med prikker og det gule i forgrunnen er alle papirer fra 3ndypapir. Det gule som ligger bak det hvite med prikker,er Basic grey.
Og den lille stripen under båndet,med rosa blomster på er ifra Imaginisc.
Det ble 5!
Det nyydelige stempelet har jeg kjøpt hos Heather og Faerie Song stamps :)
Båndet har jeg fått av snille,snille Jakki :)
******************************
Do you see,5 DP`s!!! (And i have used two different colours of Bazzil too!! ) The red DP in the background,the white one with red dots and the yellow in front are all from 3ndypapir. The yellow one behind the white with dots are from Basic grey.
And the little strip with pink flowers are from Imaginisc.
That is 5!
Te beautiful stamp i bought from Heather at Faeri Song stamps :)
And the ribbon i got from sweet,sweet Jakki :) Thank you so much my friend *hugs*

En liten zoom på jenta :)
***********
A little zoom in on the girl :)


Innsiden av kortet med tekst fra Stempelglede. Og den samme layouten :)
****************
Inside of the card with a friend text from Stempelglede. And the same layout :)


Og baksiden inneholder også 5 forskjellige papirer,og mitt navne stempel.
*************
And the back of the card is also with 5 different DP`s,and my name stamp.



Nå gleder jeg meg til å se ditt kort med 5 mønsterpapirer på!
Ha ei flotters helg,
klem fra Maya :)
*****************
Now i am looking forward to see you`re card with 5 different DP`s on!
Have a wonderful weekend,
hugs from Maya :)

27 kommentarer:

Sue sa...

Hi Maya, ooh another beautiful card, all these colours and papers work so well together, I love the green punced border, a beautiful image too, Happy Crafting, Sue xx

Marianne sa...

Huffda,syntes du det var såå vanskelig.
...unskyld(hihi)...
Du besto med GLANS!!
Kortet ditt er jo en drøm, og her bærer ingenting preg av slit og fruserasjon:) Vakkert!!!

(Og Gorjussene mine kom i går!)

Håper du får en super helg!
(Jeg skal på scrappe-treff på Strømmen i morgen, jippi.)

Klem Marianne:)

Yvonne sa...

Kjempelekkert Maya. :) Utrolig flott med så mange forskjellige ark også. Nydelige farger.
Ha en riktig fin helg. Klem Yvonne

Anita sa...

Glad du ikke hoppet over jeg, for da hadde vi ikke fått se dette nyydelige kortet ditt! Resultatet ble jo kjempeflott:)

Og Maya! Gratulerer sååååå masse med Hänglar DT!! Det er bare så fantastisk kult, du fortjener det virkelig! Digger hänglar kortene dine, de er alltid så flotte.

God helg! Masse klemmer fra Anita

Nancy sa...

Rålekkert, Maya!! Gjennomført nydelig:O)
Farge- og papirsammensettingen er kanon fin! Nydelig motiv. Rålekkert kort!
Klem, Nancy.

Kort og Søm sa...

Helt nydelig Maya!!
Jeg pleier heller ikke å bruke såå mange forskjellige mønsterpapir, men jeg skal jammen prøve :o)
God helg!

Linnie sa...

this is a stunning work of art mayer i love it
luv
linniexxx

Bente sa...

Wow - fantastisk igjen!! Klem, Bente

Iren sa...

Godt du ikke hoppet over denne gangen Maya for dette var så flott!!! Så sarte og flotte farger og som alltid så gjennomført flott!

Ha en flott helg!

Klem

Aina sa...

Det er nok ikke noe som er for vanskelig for deg Maya, du klarer det meste :O)
Kortet ditt ble i hvert fall helt nydelig (som vanlig)!
Jeg vet ikke helt om jeg tør kaste meg på denne oppgaven. Når jeg blander så mye, ser det bare ut som tilfeldig rot...
Vi får se, jeg klarer vel ikke holde meg unna :O)

God helg!

Klem Aina

Christine Schärfer sa...

Hej Maya,
Först stort grattis till DT medlemskap hos Hänglar. Jag är också en stor fan där. Roligt att se dina alstrer där framöver. Sedan vill jag tacka för din kommentar på min blogg. Det betyder en hel del för mig. Din uppmuntran ger mig mod att våga delta i olika utmaningar. Tack så hjärtligt.

Ditt kort blev jättebra och du gör även så fina insidor. Önskar dig en trevlig helg.

Kram
Christine S

Tonje sa...

Du lager lekre kort! Synes det var godt gjort å bruke 5 mønsterpapir på ett kort... tror jeg hadde slitt litt med det...

Anna sa...

Good job with the DP :) This is such a lovely card with sweet colors :)

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the image and colours.

Hugs Riet.x

Pia sa...

super lækkert kort, nydelig brug af alle de mønster papirer

Anne I P sa...

Heisan Maya-vennen!
Så flink du er!!!(dån) Du kan bare fortsette med masse mønsterpapir du- for dette kan du. kortet virket ikke rotete heller - det er bare helt skjønt!!!
I just love it!!!

Fredagsklem til deg!!!

BA sa...

hi maya
what a wonderful card!!!
xoxo BA

Toneloni * Tonje sa...

Dette kortet var bare så utrolig flott. Likte fargene veldig godt og du er så flink til å lage kortet like fint inni som utenpå.

Jeg har en award til deg

God helg
Klem Tonje

HenrietteH sa...

Super flot løsning af opgaven - Husk nu at intet er umuligt for den som har viljen i hjertet...

Tillykke med dit nye DT job hos H&S´. Super valg af dig...

Knus HH

Liv Johanne sa...

Skjønner godt at du er fornøyd, resultatet ble jo veeeeldig bra :-) Du har greid det som jeg tror er det aller vanskligste med denne oppgaven, nemlig å bruke 5 mønsterpapir uten at det virker kaotisk og rotete...
Gleder meg til å ta fatt på utfordringen, må nok ta helga i bruk,for jeg håper det dumper ned en pakke med status "sendt" fra Unik Hobby i postkassa mi i morgen,- for det skal være noe mønsterpapir i den, seh...
Ha en fin helg!

Inger Harding sa...

Så lekkert og nydelig laget Maya!!!
Gratulerer så mye og lykke til som H&S DT også!!

Ha en riktig god helg.

Klem; Inger

May-Bente sa...

Å kjære tid å lekkert, WOW!!!!
Jeg har berundret kortet ditt i lengre tid nå. Klarer ikke å se meg mett: Nydelig oppsett!!
5 Mønsterark,... åj... det kribler i fingrene mine for å prøve meg. Men har så vanvittig liten tid til overs denne helja. Reiser på tur til Mandag for en hel uke og ingenting er pakket!! Hjelp!!
He, he, jeg lærer aldi. Klem:))

Grethe sa...

Ja, å så! Ikke noe problem det for deg at det er flere mønsterark. Å, nei du kjære datter dette har du full kontroll på. Rett og slett vakkert var det.
Ønsker deg ei flott hobbyhelg!


Hobbyklem fra mamman :-)

Lisa sa...

Vilket underbart välgjort kort! Insidan är bara så vacker och färgsättningen är superfin!
Kram/Lisa

milli sa...

*Dåne*
Så lekkert både utenpå og inni, og ikke minst på baksiden!
Får litt sånn eventyr-følelese jeg:)

Klem fra
Camilla

bente_me sa...

Kjempeflott kort! eg elske det stempelet ditt! ha ei fortsatt god helg du og:)

angeljakki sa...

Wow, she is beautiful and the papers look like a match made in Heaven x x x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg