mandag 4. mai 2009

Trykkpressa`s May challenge

Utfordringen hos Trykkpressa for may er Lilla og Turkis!!
Herlig fargekombinasjon!!
Så den måtte jeg bare kaste meg på :)
*******************
The challenge over att Trykkpressa for may is Purple and Turqouise!!
Cool colour combo!!
I had to try :)



Jeg har brukt en av de nye Gorjuss stemplene,og malt henne med distress ink.
Papiret er ifra Kaiser kraft (tror jeg...) og hjørne stempelet ifra Inkadinkado.
Teksten er ifra NSS.
******************
I have used one of the new Gorjuss stamps,and coloured her with distress ink.
The DP is from Kaiserkraft (i believe...) And the corner stamps is from Inkadinkado.
The text is from NSS.


Zoomet inn på jenta :) Perlehjertene og charms kommer fra Unik hobby.
Jeg har brukt min nye spellbinders igjen,sååå fin!
*******************
Zoomed in on the girl :) The pearlhearts and charms is from Unik hobby.
I have used my newest spellbinder nestie,i think it is soo cool!

Samme innside som utside,med tekst ifra NSS.
Pengelommen er en lift fra kort jeg så i Ett trykk. Var det Anita Thorsen som hadde laget dem?!
(Får sjekke ut det!)
*************
Same inside as the front of the card,text from NSS.




Og baksiden,enkelt og greit!
**************
And the back of the card,clean and simple!


34 kommentarer:

Bente sa...

Åh så nydelig - kjempeflotte detaljer - søte de hjerteperlene. Klem, Bente

Marianne sa...

Et nyyydelig kort, og det ble kjempelekkert med den perlepynten!!!

Men...åååå...hvorfor er ikke mine Gorjuss jenter kommet???
Hmm, kanskje de dukker opp i dag:)

Håper du får ensuper uke!!

Klemmer fra Marianne:)

Nancy sa...

Åååå for et utrolig nydelig kort, Maya:O)
Og så DEN innsiden i tillegg!!
Kanon herlig fargekombi!
Ha en fin, fin dag, klem.

Deb sa...

fabulous card Maya, love the sweet image and pretty way you placed the flowers!
Have a great day, Debx

May-Bente sa...

For et fantastisk flott kort! Herlig pyntet,.. åå som jeg gleder meg til jeg får mine Gorjuss stempler. Skjønne farger, er enig med deg der.

klem:))

Toneloni * Tonje sa...

Oi oi så utrolig lekkert Maya!
Man blir glad av å se dette og fargene er nyyydelige - det samme er stemplet :)

Ha en strålende dag

Klem
Tonje

Linnie sa...

your attention to detail is amazing you are so inspirational
luv
linniexxx

Lena Katrine sa...

Et herlig kort, vennen!

Takk for at du deltar ;o)

Ha en super mandag! Go'klem

Irene sa...

Hello Maya

Another Wow card, fantastic and gorgeous.

luv
irene
xxxx

Lene Aase sa...

Så nydelig kort snuppa, og lekkert pyntet som alltid :)
Ps! Ikke noe mail i innboksen min ;) *fnis*
Håper du har en super Mandag!!!

Klemmer:)

Aina sa...

Nydelig, som alltid Maya!

Det ligger en award til deg i bloggen min :O)

Klem Aina

Lisbeth sa...

Nydelig,bare helt nyyydelig Maya!!!
En god klem fra meg.

Nancy sa...

Hei May Janne:O)
Jeg har en award til deg hos meg;O)
Klem, Nancy.

Hildegunn sa...

Nydelig kort du har laget!
Flotte farger sammen, lilla og turkis!

Ønsker deg en super dag!

Klem

Ilonka sa...

Whow Maya. Your card is Fab. Stunning colours. Perfect image.

Big Hugs Ilonka

Grethe sa...

Kjempeflott kort. En skikkelig hærlig fargekombinasjon. NYDELIG!

Klem fra mamman.

Tammi sa...

Sooo pretty! Love this color combo and the lovely flower arrangement with the charms...gorjuss inside and out! ~Hugs

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så stilig kort, rålekkert altså..går tom for superlativer jeg...du er super...

Tab sa...

Stunning card Maya, this image is beautiful and the inside is fab too!
Hugs Tab xxx

Liv Johanne sa...

Du har virkelig funnet den "riktige" Lilla- og turkis-fargen! Utrolig fine farger! (Sliter med og finne en turkis som ikke er for skarp..)
...og kortet?; Like flott som alltid :-)

Karina Beck sa...

Superfint Maya! Flotte ting, du har sat sammen.

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the stamp and colours.

Hugs Riet.x

Meretekj sa...

Åhh... noe så nydelig!

Nina sa...

Hoppla :)

Freser innom med dagens hepping :) før jeg freser ut igjen for å trimme (u)dyra! Og ja, hvordan går det med Orin forresten?

Hadet klem fra småstressa Nina...

Nyten sa...

Åå, så flott da blei!!
Eg er bare så utrulig glad i dei gorjuss-jentene. Dei er bare så søte:-)
Klem:-))

❤ Kaia sa...

Guri malla, så flott det var.
Og så med de vanskelige fargene...
Lekkert, lekkert sier bare jeg.

Pia sa...

så flot og genneført kort, lækre farver

Merethe sa...

Så lekkert kort... nok en gang;-)
Nydelig stempel som er nydelig malt. Veldig flott pyntet og utrolig fint inni. Så herlig gjennomført hele kortet;-)
Klem

Kim sa...

Maya what a fabulous card! I so love your coloring and all the elements on your card are always so fitting and beautiful! Your Gorjuss Girl is so Gorgeous!!!
Hugs~ Kim

angeljakki sa...

wow the colours are amazing.
Your is colouring stunning,
those pearl hearts really set it off.
The insides of your card are just as precious as the outside x x x

Sue sa...

Another beautiful card Maya, I love this blue, love the design and the papers are beautiful too! Sue xx

Lene Storli sa...

dette var kjempe lekkert:)

Isa sa...

Rålekkert kort!
En av de beste løsningene jeg har sett på denne oppgaven!

Bente sa...

Nyyyydelig!!! Intet mer å si...;=D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg