lørdag 23. mai 2009

Til min venn/ For my friend

Dette kortet er laget for leeeeenge,leeenge siden.
Det ble sendt til ett land laaaangt fra Norge :)
Og jeg tror jammen meg att det er på vei i posten enda *dåne*
Tror det er 6 uker siden det ble sendt,men det var visstnok helt vanlig att det kunne ta litt tid!
Får krysse fingre for att det kommer frem snart :)
*****************
This card i made for a really long time ago.
And it is on it`s way to a country far,far away from Norway :)
It has been in the mail for 6 weeks,and it hasn`t reach it`s destination yet *fainth*
Cross my fingers that the reciver gets it soon :)


Motivet er ifra hÄnglar & stÄnglar`s siste klubbpakke og er malt med distress.
Synes denne jenta bare er sååå nyydelig :)
Teksten har jeg fått fra snille,snille Jakki :)
Blomster fra InkyWings.
Bosskut blader og blonden er ifra Panduro.
************************
The image is from hÄnglar & stÄnglar`s last clubkit,and i have coloured it with distress ink refills.
I think this girl is so adorable :)
The text i got from my sweet friend,Jakki :) Thank you sooo much *Hugs*
Flowers from InkyWings.
Bosskut leafs and the lace is from Panduro.

Zoomet inn på jenta :) Motivet og panelet under er kuttet ut med spellbinders labels 2.
**************
Zoomed in on the girl :) The image is cut out with spellbinders labels 2.


Zoomet inn på den nydelige swirlen fra Inkadinkado,jeg har satt på halvperler i forskjellige størrelser som pynt.
**********************
Zoomed in on the beautiful swirl from Inkadinkado,i have decorated it with half-pearls.




Innsiden med samme dekorasjoner og pynt,som på utsiden :)
Teksten er ifra Inkadinkado.
*********************
Inside the card,with the same embellish and layout as the front :)
The text is from Inkadinkado.




Og baksiden med mitt navn.

Ha en flotters lørdag,
klemmer fra Maya:)
***********
And the back,with my name.

Have a wonderful saturday!
Hugs from Maya:)

43 kommentarer:

Ilonka sa...

Whow Maya, beautiful card. so soft the colors . Have a lovely weekend.

Hugs ilonka

Nixe-Moni sa...

What a fantastic card, Maya!! Love the sweet image and your stunning colouring.
Have a sunny weekend.
Hugs
Moni

Nina sa...

Åhhhhh, du lager mye fint altså, men dette tok kaka. Så sart og nyyyydelig *sukk* Den som venter på den konvolutten har virkelig noe å glede seg til :)

Ha en super lørdag!

Klemmer fra Nina

Lena Katrine sa...

Å, dette er bare så utrolig lekkert!! Nesten litt irriterende vakkert, med den pastellaktige fargeleggingen din *tjihi*
Og jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen - selv om alt du lager ser himmelsk ut, er det ingen som lager råååsa kort som Maya nei!

Ha en super lørdag vennen - og god tur! Jeg venter spendt på resultatet *Ü*

Kramgoa klemmer

Ida / Little sa...

ahh fryd for øye som vanlig. utrolig herlig og delikat kort, jeg stiller meg i rekka bak de andre som har kommentert her for dette er lekkert :)

Ha en god helg! Klem Ida

Hege-Annie Simonsen sa...

Nyydelig kort Maya! Bedårende skjønt! :) Tenker mottakeren blir kjempeglad når det endelig når fram! :)

Takk for dine hyggelige, hjertevarmende kommentarer! Håper helga blir riktig god! :)
Stor klem, Hege

Orli sa...

Maya...can I be your friend to?
I want a card like this to
Its gorgeous coloring and beautiful details.
Hugs from Orli (Isarel)

Biancahobbyhoek sa...

Hi Maya,

Again such a lovely card.. I was wondering if you made the background yourself or stamped it..if so can you tell me of wich brand the little damask stamp is?
have a wonderfull weekend.

Bianca

Astrid sa...

Herlighet så nydelig!!:-)
Så sart og delikat i farger og design, og så nydelig pyntet. Og innsidene er like flotte som fremsiden! Heldig er den som mottar dette kortet etter den lange reisen:-)

Klem,
Astrid

Tonje sa...

Oj oj ojjjj for et lekkert kort. Synes det er så fint med sånn swirl på (må se og få kjøpt meg noen swirlstempel selv...) og jenta er jo bare nyyyyydelig.
Ha en fin lørdag!

Nancy sa...

Sååå sart og lekkert, Maya:O) Du fargelegger helt fantastisk, du dekorerer med tilmålt mengde pynt, og ikke mer, helt perfekt!
De swirlene er nydelige;O)
Ha en fin og produktiv helg.
Klem, Nancy.

Pati sa...

Dear Maya

The image is coloured beautifully and I love the background paper and the embellishments. Everything is just perfect. Congratulations! Your card is absolutely stunning and I very much cross my fingers for you, that the receiver will soon get it.

BIG hugs & have a nice weekend!
Pati

Unknown sa...

This so beautiful and cute!!! <3

❤ Kaia sa...

Lekkert sier nå bare jeg.
Nydelige farger, motiver var helt skjønt, og nydelig fargelagt.
Super idè med swirlen, og bare sette på noen få pyntestener (og akkuratt den fra Inkadinkado er SÅ FLOTT)
Som vanlig er det jo like flott på alle sidene i kortet ditt....
Ha en flott lørdag.

Klem :O)

Anna sa...

Just gorgeous !! Lovely soft colors and beautiful details. I love this hÄnglar image,it is so sweet :o)

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Kjempenydelig!! Herlige farger, fint fargelagt, lekker pynt. Håper mottaker får det snart. :)

Ønsker deg en fin helg.

Klem, Lise

HenrietteH sa...

Super flot kort - elsker bare det stempel. Må helt sikkert glæde modtageren - også efter 6 uger undervejs...

Hvordan laver du den mørke baggrund bag stemplet ? Syntes bare at det giver en super effect..

Fortsat god lørdag til dig..

Tammi sa...

Ooohhh Maya this is stunning, so soft and pretty...and I love the delicate touch with the pearls/flowers & swirls! Wow, on the delivery time, I hope your friend gets it soon! xx

Marte sa...

Fargeleggingen din er så utrolig bra!! Jeg måper, og har bestemt meg for å øve mer! Får ikke til de sarte fargene jeg er så glad i.. Tolmodigheten er ikke helt der altså!

Kortet er dessuten kjempefint,som alltid! Du er så flink,synes jeg.. Tusen takk for koselig kommentar i min blogg,jeg setter så veldig stor pris på det!

Klem fra meg

Marte sa...

...tror du at du kunne skrevet ned hvilke distresser du har brukt til dette motivet for meg, Maya? :)

Bella´s Bastelecke sa...

wow....whats a beautiful card...i like it.......

Hugd
Bella

Kim sa...

Maya that is super adorable! What a soft and precious look to your lovely card! And the roses on there are AWESOME! Great work hun! Hope you are enjoying your weekend my friend!
Hugs~ Kim

Alina sa...

It's perfect, Maya, again I love everything about it!!!!!!!I hope also that the receiver will get it soon!
Hugs, Alina

Marte sa...

Tusen takk, vennen! Da skal jeg prøve meg litt frem :)
Nå er det reker og hvitvin i godværet. MmMmM!
Klem fra meg

Turid sa...

Mamma mia - du milde himmel!!!!!
Noe så fantastisk nydelig!!!
Jeg blir bare stum av din fargelegging jeg - du er en mester!!!
Ha en kjempefin helg Maya:)

Klemmer fra Turid

Mette sa...

Lekkert kort!!! Nydelig fargelagt motiv:) Takk for at du viser fram alt det fantastisk flotte du lager!

Aina sa...

Jeg tror jeg må slutte å se på det du lager, jeg. Haka detter jo rett i bordet hver gang :O)
Både farger og dekor er typisk deg, og aldeles fantastisk nydelig!
Så duse fine farger, og søtt motiv :O)
Ha en fortsatt god helg!

Klem fra Aina

Bondemor sa...

Du lager så mye fint, Maya, at jeg blir helt svimeslått hver gang jeg er innom og titter!!! Ha ei strålende helg!!!

May-Britt sa...

Lekkert kort du har laget.Herlige farger og motiv.
God klem fra
May-Britt.

Jacqueline (Sjakkie) sa...

What a great card, really beautiful! Nice colors.
Hugs JAcqueline

Nyten sa...

ÅÅÅ, så utrulig flott dette var!! Kan beundra da i timavis:-)
Enig med deg at stempelet er såå søt!! og utsolgt og:-(
Ha ein fortsatt fin lørdagskveld.
Klem:))

Tab sa...

Stunning as always hun, just love th image and the soft colours that you have used, truly gorgeous!
Hugs Tab xxx

Anonym sa...

Love this card! It is really (how do you call it..) "classy?".. With the nice swirls, pearls and little roses! The inside and the back really make it very special! Let's hope that it will reach it's destination soon :)
X, Ava

Åse sa...

Så utrolig vakkert! Med nydelig sarte farger! Kan beundres om og om igjen.

May-Bente sa...

Det var vanvittig nydelig dette kortet!! Pynten nede i hjørnet var helllt skjønn:=)

Klem:))
Er sikker på at kortet ditt kommer fram til slutt:=)6 uker...Mmmm.

Lisbeth sa...

Så utolig flott det var og de fargene... så delikat! Må bare sitte å beundre det,Maya!
Håper virkelig det kommer frem snart, mottakeren har definitivt noe å glede seg til!!!
Masse klemmer fra Lisbeth

Anna Maria Niia sa...

Vilket vackert kort!!!

KRam

Bendichte sa...

Lekkert - lekkert og atter LEKKERT!
Din blog er til stor inspirasjon og glede - det å "rusle" nedover er stor kos!

Riet sa...

Wowww Maya,what beautiful,l love the colours and details.

Hugs Riet.x

eba sa...

Dåne så lekkert dette var!!!

Marimer sa...

Es una maravilla visitar tu blog, son tantas obras de arte que me pasaría viéndolas horas y horas, son tan cretivos y delucados los colores, el montaje, etc, que no tengo sino que decirte que eres una de mis mas admiradas scrapper, enhorabuena, saludos.

angeljakki sa...

OH Maya,
You put me to shame with all your amazing work. All your work is so precise its amazing hun x x x

Anita sa...

Wow, så mye flott du lager for tiden! Tipper det blir like godt tatt i mot selv om det tar sin tid. Det var hvertfall nydelig:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg