søndag 10. mai 2009

DT hÄnglar & stÄnglar; Grattis!

Her kommer enda ett hÄnglar kort fra meg :)
Dette lagde jeg til min nevø Anders,da han hadde bursdag.
******************
Here is another hÄnglar card from me :)
This one i made for my nephew Anders when he had birthday.


hÄngelen er klipt ut og satt på kortet med 3D-puter. Kanten er punchet ut med en punch fra Martha Stewart. Charms fra Unik hobby.
Den stilige teksten er ifra InkyWings,og jeg har stemplet den to ganger. Satt noen av bokstavene på 3D-puter.
************************
The hÄngel is cut out and attached to the card with 3D-tape. The border is made with a punch from Martha Stewart. Charms from Unik hobby.
The tekst means "congratulations" and are from InkyWings. I have stamped it twice and attached some of the letters with 3D-tape.

Zoomet inn på den søøøøte hÄngelen :) Han er malt med distress ink refiller,i en salig blanding av blått og grønt ;)
****************
Zoomed in on the cute hÄngel :) He is coloured with distress ink refills,in a mix of blue and green.

Zoomet inn på teksten. Dette stempelet er nytt og InkyWings slapp masse nye stempler til Avesta. Så masse lekkert,så stikk innom å se!
****************
Zoomed in on the text. This one is new and InkyWings released a bunch of new stamps at the Avesta-gathering. Be sure to check them out!


Innsiden av kortet,med bursdags tekst fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
**************
Inside the card,with a birthday text from Ett trykk/Norsk stempelblad.



Og baksiden.
************
And the back.


Ha en flotters søndag!
Klem fra Maya:)
***********
Have a wonderful sunday!
Hugs from Maya:)


29 kommentarer:

Aina sa...

Råstilig Maya! Og visst er han søt, den lille hänglar-gutten.
Stilig med bokstavene som er satt på ekstra, og selvfølgelig all dekoren på kortet. Du får alt til å se så enkelt ut...

Søndagsklem fra Aina

Karina Beck sa...

Sikke et flot drengekort. Den punch har jeg ikke set før, perfekt til drenge.

Eli sa...

Dette kortet var råherlig, Maya. Bærre læækert!!!! Og de fargene, gjett om jeg likte det???

;)

Kom å inspirer meg for tida a``.....

Klem

Anne I P sa...

Å helledussen så grom den gutten er da! Stilig og like flott gjennomført kort som alltid Maya!!!
Du er en råing til å få det til!!!

Ha en god dag!

Gode klemmer fra meg

Liv Torunns hobbykrok sa...

Stilig kort, nydelige farger..

Alina sa...

Gorgeous card, Maya, you have coloured really perfectly, the colours are the most beautiful!
Hugs, Alina

Nancy sa...

For et stilig gutte kort, Maya:O)
Lurt med den tråden inni til penger!!
Stilig gutt i flotte farger:O)
Klem, Nancy.

Marte sa...

heite hänglande så stilig guttekort! De er alltid en utfordring synes jeg, men dette var knallstilig!

Klem fra meg igjen! :)

Daniel August sa...

Utrolig stilig kort Maya! ;P

Mvh
Daniel

Lene Aase sa...

Kanonstilig guttekort, du er alltid så flink du snuppa:) Har ikke fått laget noe i helgen heller *fnis*

Klemmer

Hildes kort sa...

kjempeflott kort igjen fra deg Maya

Nina sa...

Hoppla, og takk for praten :)

Knall stilig kort, og rååå lekkert det stjerne papiret!!

Nå skal jeg endelig få spist middag her, alt ble satt på vent mens jeg rev meg i håret over kortet i stad ;)

Nyt resten av fridagen!

Klemsiklem fra Nina

Marita sa...

Kjempestilig guttekort! Det kan ofte være vanskelig å få til synes jeg. Enkelt design som virkelig gjør mye ut av seg. :)

Renate sa...

Sånt et utrolig stilig guttekort dette her var.
Du er bare rå på en gjennomført stil som går gjennom kortene dine.
Du er meg til stor inspirasjon og jeg har adoptert akkurat den detaljen av deg.

Du er bare rådyktig.

Kamilla sa...

WOW så snyggt!!!
Och STOOORT GRATTIS till DT-uppdraget hos hÄnglar, det var verkligen roligt att läsa!!
Du är ju fenomenal ;)
Kram kram

May-Britt sa...

Stilig kort du har laget Maya.

Torill sa...

Så flott guttekort! Hærlige farger og lur festeanordning til pengen!
Knall

Angella sa...

Du kler virkelig å være DT for HS....Nydelig kort Maya!

Jeg har en award til deg i bloggen min:)

Angella

Lena Katrine sa...

Åh, hva du er dyktig, vennen! For et utrolig stilig guttekort! Så kult med den "doble" skriften! *luring*
Og hÂngel-gutten er supersøt i den salige blandingen *tjihi* av blått og grønt!

Ha en super kveld, og en flotters mandag, vennen! Go'kos

Linanna DESIGNS sa...

Good evening Maya, i can not keep up with you lately, you have been making so many gorgeous makes, each one truly unique and full of so much inspiration. This is no exception, i love these hanglar images. Hope you've had a good weekend, enjoy your evening, hugs Linda x

Grethe sa...

Aldeles nydelig kort igjen fra deg:-)

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the image and colour.

Hugs Riet.x

Pia sa...

kanon nydeligt kort, sååå flot og gennemført

Tab sa...

Oh my word hun! What a stunning card you have made, I just adore this sweet HS image and you colouring is to die for! Love how you can add some money inside too!
Hugs Tab xxx

Marcea sa...

Hi Maya, wow this is amazing. Your creations are truly inspiring, I just love visiting your blog. Have a wonderful week
-x-

Anne sa...

Kjempestilig gutte kort! De er så søte de hänglar stemplene. Rart jeg ikke er blitt eier av et enda..
Masse flott i bloggen din. ;-)

angeljakki sa...

Oh Maya, I love it.
The colours, the detail, its perfect.
Love the way the money is in the card x x x

Irene sa...

Hello Maya

Anders will love your card.
The imsge is perfect for a boy and coloured to perfection.

luv
irene
xxxx

Anne Karin sa...

Åh! Du er jammen flink! Dette var kjempe fint!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg