fredag 29. mai 2009

Sukkersött # 42 Stempler / stamps

Fredag og jeg har fri helg!! Deilig :)
Så her blir det laaaate dager,og bare kos!
Men først så er det Sukkersött utfordring,og den er idag som følger;
Minst 5 forskjellige stempler på forsiden av kortet ditt!!
Så her er det bare å bruke fantasien :)
*******************
Friday and i am not gonna work this weekend!! Nice :)
So here it is going to be some slow days!
But first we have the Sukkersött challenge,and today it is;
Use minimum 5 different stamps on the front of you`re card!!
So let the imagination flow :)


Jeg lagde ett bryllupskort jeg,måtte jo prøve ut de nye stemplene mine fra Stempelglede :)
Jeg har maskert sammen bryllups-hÄnglene med ett av hjertene på Grunge flourish plata.
Selve motivet stemplet jeg med archival ink coffe og hjertet med archival ink sepia.
Alt er malt med distress ink refiller.
Swirlen over hovedmotivet er en del av ett av tekst stemplene på bryllupsplaten.
De to andre tekstene er også fra samme plate :)
Og så måtte jeg jo ha med to sommerfugler i glitterversjon!
De er ett stempel fra InkyWings - Fjärilar löv medium,og er de ikke nyyydelige?!
Det skulle bli 6 stempler det :)
Papir fra DCWV Luxury stack.
**********************
I made a wedding card,had to try out my new stamps from Stempelglede :)
I have masked the hÄnglar-wedding couple with one of the hearts from the Grunge flourish stamps.
The main image is stamped with archival ink coffe and the heart with archival ink sepia.
Coloured it with distress ink refills.
The swirl above the main image is from a text stamp also from Stempelglede. I have masked away the text ;)
The two other text stamps are also from Stempelglede.
And then i had to have some butterflies on,some glitterish!
They are a stamp from InkyWings - Fjärilar löv medium,and aren`t they just gorgeous?!
Then i made to use 6 different stamps :)
DP is DCWV Luxury stack.



Zoomet inn på motivet :) Jeg synes disse to bare er såååå skjønne!
**************
Zoomed in on the motif :) I think they are soooo adorable!

Zoomet inn på pynten :) Blomster og sommerfugl fra InkyWings.
Perlehjerter fra Unik hobby.
***************
Zoomed in on the embellish :) Flowers and butterfly from InkyWings.
Pearl hearts from Unik Hobby.



Innsiden av kortet med samme oppsett som på utsiden. Den nydelige blonden har jeg fått fra Jakki :) Fløyelsbåndet husker jeg ikke hvor er fra...
Teksten og swirlene på andre siden (Jeg har maskert bort teksten) er fra Stempelglede.
****************************
Inside of the card,with the same layout as the front. The beautiful lace i`ve got from my good friend Jakki :) Thank you so much!! The velvet ribbon i don`t remember where i got from...
The text and the swirls on the other page (I have masked away the text) is from Stempelglede.


Og baksiden,her har jeg stemplet swirle sirkelen fra Grunge-plata før jeg har stemplet navnet mitt :)
Ha ei superduper helg,alle sammen!!
Go`klem fra Maya :)
*************************
And the back of the card,here i have stamped the grunge-swirl cirkle before i have stamped my name :)
Have a wonderful weekend!!
Big hugs from Maya :)

38 kommentarer:

V sa...

oooh så vackert kort!! Otroligt fint! Önskar jag hade samma förmåga att göra kort som du! Och tack för kommentaren du lagt inne hos mig, det värmer! :)
Klem fra Veronica

Yvonne Hagane sa...

Åh WOW!! Så nydelig bryllupskort Maya!! for en genial ide å bruke hjertet på den måten. Det ble sååå lekkert!!
Kos deg i helgen:)
Klem fra Yvonne.

May-Britt sa...

Sier bare lekkert lekkert jeg Maya;-)
Du er en mester på kort.
Ønsker deg ei flott helg.
God klem fra
May-Britt.

Sue sa...

Wow Maya another amazing card, whoever receives this card will be over the moon, its so beautiful, love those colours too, Happy Weekend to you, Big Hugs Sue xx

Nancy sa...

ÅÅÅ dette er aldeles nydelig, Maya!!!
Fantastisk flott kombinasjon av stemplene:O) Du er såååå flink!
Ha ei fin frihelg, kos deg;O)
Klem, Nancy.

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

hugs Riet.x

Lena Katrine sa...

Og et nydelig maya-kort i nydelig maya-stil er det! utrolig lekkert med hjertet maskert bak brudeparet! Et geni er du - men det vet du jo ;o)

jeg er i den heldige posisjon at jeg har nattevaktshelg - og det betyr å jobbe om natta, og sove om dagen ;(
Men du får ha en riktig god pinse vennen - kos deg masse!

Go'kos

Turid sa...

Herlige land, dette var rålekkert Maya!!! NYDELIG på alle sider, og helt underbare stempler som er fargelagt av en mester!!

Ønsker deg en kjempeherlig laaaang ledig pinsehelg MAYA:)

Klemmer i masser fra Turid

Aina sa...

Nok et nyyydelig Maya-kort! og med 6 stempler da... Ja, du får det til du. Og som vanlig, like flott på alle sider :O)

Klem fra Aina.

May-Bente sa...

Virkelig lekkert!!
Dette kan du!!!!!

Ha flott fri helj, kos deg masse.
Klem:))

Marimer sa...

Es precioso este trabajo, me encanta, jovial y romántico, los colores y el diseño son geniales, enhorabuena. Saludos desde Tenerife.

Bente sa...

Ååååh så nydelig, flott maskering og vakre farger!! Ha en flott pinsehelg! Klem, Bente

Tab sa...

Oh Maya, your card is just beautiful! I adore the image, and love the softness to you colouring, stunning! The inside is just a beautiful too, love all the flowers!
Have a great weekend!
Hugs Tab xxx

Alina sa...

Absolutely wonderful card, Maya, I just love everything about it, starting with the image and ending with the butterfly! Gorgeous!
Hugs, Alina

Nina sa...

Åhh, milde måne, sååååååå fantastisk lekkert *sukk* Nesten så jeg fridde til Royne her i håp om å få ett sånt kort ;)

Ha en super pinse-fri helg, snuppa!!

Solskinnsklem fra Nina

marit80 sa...

For ett nydelig bryllupskort:)
Masse flotte detaljer og nydelig malt!

RitaK sa...

Ja, både sommerfuglene og kortet ditt er nydelig. Du er en mester :-)

Karina Beck sa...

Rigtig flot bryllupskort. Jeg skal snart til bryllup og det er dejligt med så flot inspiration.
God weekend.

Pia sa...

wow siger jeg bare, kanon lækkert og fin måde at bruge de nye heart stempler på

❤ Kaia sa...

Dette var jo bare rålekkert, og sååå nydelig fargelagt.
Og stemplene fra Stempelglede er jo bare helt utrolig flotte.
De havner på -"må bare ha lista" de også.
Håper du får en super pinsehelg, og at solen skinner fra en knallblå himmel.
Stor klem fra meg :o)

Eva Helen sa...

WOW bare helt nyyydelig kort i flotte duse farger.Jeg fallt helt for de sommerfuglene,for er det noe jeg liker så det nettopp det(smelt).Det stemplet fra stempelglede kjempe vakkert!

Nixe-Moni sa...

OMG Maya, this is really gorgeous!! Such a stunning card with fab coloures and great details. Love the great image too and your fantastic colouring.
Have a nice weekend :)
Big Hugs
Moni

milli sa...

Noe så lekkert! Digger fargen du har brukt, så dust og fint med brunt!!
Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra
Camilla

Yvonne sa...

Utrolig lekkert Maya. Blir helt stum når jeg ser alt det flotte du lager. ;) Ha en fin pinse.
Klem

Hanne sa...

Nydelig kort, Maya, skikkelig lekkert å kombinere stempelglede og brudepar på denne måten :) og vakre farger, som alltid...

God pinse og god klem :)
- og pass dge så du ikke får sittesår *fnis*

Nyten sa...

ÅÅ, dette var bare heilt utruuulig flott!!
Go frihelg i sommarveret!
Og tusen takk for kommentar inne hos jenta mi, den blei ho så stolt av:-)
Klem:))

Meretekj sa...

Dette kortet var utrolig vakkert!
Nydelige farger.
Gleder meg til jeg får grungestemplene i min samling.
Ha en flott pinsehelg.
Merete

Astrid sa...

Åhhhhhhh......noe så vakkert!!
Nydelig papir, nydelige sarte farger, utrolig nydelig fargelagt, nydelig pyntet,så romantisk og så fantastisk flott kort til ett brudepar:-))
Ønsker deg en strålende flott pinsehelg! Kos deg:-)

Klem fra Astrid

Artyjen sa...

Absolutely Fantabulous!!! Gorgeous colours.
xoxo

Ida / Little sa...

Nydelig bryllupskort! Og kjempe ide å bruke hjerte bak paret sånn. Kjøpte nettopp hjerte stempelet så det må prøves! :) Jeg har en award til deg hos meg og ønsker deg god pinse :)

Klem Ida

HenrietteH sa...

Super skønt kort - det budepar er da bare fantastisk sammen med hjertet.. To af mine favoritter..

Tusind tak for din vejledning i maskering..

Knus og solskin fra Danmark

HH

Kort og Søm sa...

Må jo bare si meg enig med de andre...veldig fint bryllupskort du har laget Maya. Og den sommerfuglesken som er i stempelbladet var nydelig!
Fredrikke :o)

Angella sa...

Om jeg skulle gifte meg en gang, så håper jeg at jeg får brullupskort fra deg Maya....
Nydelig!

Angella

Bella´s Bastelecke sa...

wow Maya....it´s wonderfull.....

Hugs
Bella

Nicola sa...

Wow your card is stunning Maya, such a wonderful use of these beautiful stamps. I love your design and gorgeous papers and your insert is so beautiful too.
Hugs,
Nicola -x-

Tammi sa...

Wow, beautiful card!! Love all the different stamps you used, amazing job on the challenge! ~Hugs

Lenes stempelkrok sa...

åhhhh..sååååå nydelig bryllupskort du har lagd, Maya!!
Herlig fargelagt og sååååå vanvittig nydelig dekorert!!
Sommerfuglene blei bare "prikken over i'en":-D

Ha en strålende dag,Maya

Klem fra Lene

angeljakki sa...

Totally gorgeous card.
Everything works so well together.
I love the heart behind the couple it is brilliant x x x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg