torsdag 7. mai 2009

Drømmer blir til virkelighet! /Dreams do come true!

Endelig kan jeg rope det ut over hele bloggland :)
Jeg fikk en mail ifra hÄnglar-Marie om jeg ville være med i Design teamet til hÄnglar & stÄnglar,og SÅ KLART svarer man JA til det!!!!
Det er en stor,stor ære og glede å få lov til å være med i design teamet til H & S :)
Jeg er så glad,stolt og beæret over å få muligheten,og jeg tror jeg drømmer!!
Det er en drømme-situasjon for meg som elsker disse nyyydlingene :)
************************
Finally i can shout it out over the whole blogg-world :)
I got a mail from hänglar-Marie,she wanted me on the Design team of hÄnglar & stÄnglar,and of course i saied YES!!!
It is a big honor and great joy to be on the design team :)
And i am so happy,honored and proud to be on the design team of H & S,and i do think i am dreaming!!
It is an dream situation to be in,as i sooo adore these wonderful beautys :)

Jeg fikk hjem de nye nudlingene som ble sluppet til Avesta-messen,og her har jeg laget ett kort med denne nydelige frøkna :) Hun er malt med distress ink. Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad. Jeg har laget en ramme med scallop nestien,og satt denne på 3D-puter.
Border punchen er ifra Martha Stewart.
Det nyydelige båndet har jeg fått av snille,snille Jakki :)
***********************
I got the new stamps that Marie released on the Avesta-craft gathering,and here i have made a card with this adorable girl :) She is coloured with distress ink. The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad. I have made a frame with my scallop nestie,and attached it on the image with 3D-tape. The edge punch is from Martha Stewart.
The beautiful ribbon i got from Jakki :) Thank you so much my friend! *Hugs*




Zoomet inn på den nydelige jenta,jeg falt pladask for henne med engang jeg fikk henne :)
*****************
Zoomed in on the adorable little girl,i just love her :)


Innsiden med samme layout som på utsiden,igjen en tekst fra Ett trykk/norsk stempelblad.
*****************
The inside is the same as the outside,and again i have used a text from Ett trykk/Norsk stempelblad.





Og baksiden,igjen samme layout og med mitt personlige stempel.
*********************
And the back of the card,again with the same layout and my personal stamp.


Og her kommer herlighet nr 2,har dere sett noe så nyydelig som dette paret?!
Gutten er jo bare helskjønn *sukk*
Igjen malt med distress ink,denne gangen i brune toner.
*********************
And here is goodie nr 2,have you seen anything so adorable as this couple?!
The boy is just sooo cute :)
Again coloured with distress ink,this time in brown colours.



Zoomet inn på kjæresteparet :)
************
Zoomed in on the sweethearts :)

Det nyydelige blå båndet har jeg fått av Jakki,og blonden er ifra Panduro.
Papirer fra 3ndypapir.
Hjertecharms fra Unik hobby.
******************
The beautiful blue ribbon i got from Jakki,thank you so much my friend *hugs* :)
The lace is from Panduro.
DP from 3ndypapir.
Heartcharm from Unik hobby.


Innsiden av kortet :) teksten her er jeg usikker på,men tror det kan være kreativ hobby?!
****************
The inside of the card :)

Baksiden av kortet med mitt navne stempel.
**************
Back of the card with my name stamp.




Ha en fortreffelig dag!
Go`klem fra Maya :)
**********
Have a wonderful day!
Hugs from Maya :)


45 kommentarer:

Iren sa...

WOW Gratla som DT for Hangler Maya!!! Det var skikkelig kjekt! Og for noen lekre kort du har laga allerede og som alltid såååå gjennomførte at det er en fryd å se!!!!!

Ha en flott kveld!

Klem

Toneloni * Tonje sa...

ÅÅÅÅÅ GRATULERER SÅ MYE!!
Så utrolig gøy og velfortjent!
Jeg skjønner godt at de vil ha deg med i sitt DT team.

Jeg gleder meg til å følge med videre på alle de lekre kortene som kommer med de utrolig søte hÄnglar stemplene.

Nyt kvelden

Klem
Tonje

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye som DT hos hÄnglar!
Jeg jubler med deg, og skjønner godt at du er blitt spurt!!!!! Du lager de nydeligste kreasjoner med disse søte figurene, og jeg gleder meg til hver oppdatering i bloggen din ;)

Ønsker deg masse lykke til!

Angella sa...

Er det mulig... Så morsomt Maya!
Gratulerer!
Dette kan du jo og er fantastisk flink med HS- motivene. Dette fortjener du virkelig.


Stor grattis-klem fra Angella

Carina sa...

Grattis! Dette har du fortjent! Nydelige kort du hat laget. Motivene er jo bare så skjønne!!

Tab sa...

Oh Maya, you are the luckiest girl alive, I am green with envy! But it is most definately deserved your work is stunning and I adore it. These new stamps are adorable.
Hugs Tab xxx

Bente sa...

Gratulerer så mye - du lager jo de vakreste kort så det forundrer meg ikke at hun ville ha deg med :) Gleder meg til alt du kommer til å lage!!! Disse kortene her var som alltid vannvittig nydelige! Klem, Bente

Anita Thorsen sa...

WOW! Gratulerer så mye som DT medlem. Ikke rart de vil ha deg med i teamet så flink som du er.

Lykke til :)

Klem

Hege sa...

Gratulerer så mye som DT medlem!

Og du verden for noen nydelige kort du hadde lagt ut bilde av nå!

Camilla sa...

Åååå wow!! Gratulerer så mye!! Dette er fantastisk!! Du er superflink, og Hanglar er heldige som har fått deg;) Nydelige kort du har laget med de nye stemplene *sukk*!!
Klem, Camilla.

Alina sa...

Congratulations, Maya, what a wonderful news for you, I can't wait to see your cards!
These two are so beautiful, your flowers are stunning and the colours so wonderful!
Hugs, Alina

Grethe sa...

GRATULERE SÅ MYE.
Sukk! Så lekre som kortene du har laget ble da.:-)

Liv Johanne sa...

Gratulerer! Dette er virkelig vel fortjent!! -Du gir så mye inspirasjon, så det er ikke det minste rart at de vil ha deg i sitt DT :-) Gleder meg til å se maaaaaange flotte/koselige/nydelige/herlige H&S-kort fremover...

Papirdilla sa...

WOW! Gratulerer så mye! Det var gøy og veldig fortjent.Kortene dine er jo SÅÅÅÅ FIIIINE. Bare gleder meg til fortsettelsen:-)

Klem,
Hanne

Marte sa...

Så utroooolig gøy for deg, Maya! Jeg blir så glad på dine vegne! :) :) Kos deg med hÄnglar barna dine ;)

Kort og Søm sa...

Gratulerer! Det er velfortjent, du som lager så mange helt nydelige og flotte kort!! :o)

Riet sa...

What a beautiful cards Maya,l love the images,and papers.

Hugs Riet.x

Aud sa...

Åhh, dette var kjempegøy å lese!!! Helt supert altså! =0) Grattis!
Skjønner godt at Marie vil ha deg med på designteamet sitt, du er jo så kreativ og flink!
Helt utrolig lekre kort du har laget med de nye stemplene, herlige detaljer!

Klem,
Aud

Hanne sa...

Wow! Gratulerer så mye! Det var moro!!!!!! Kortene dine er rålekre!

Ha en strålende helg!
Klem Hanne

Lenes stempelkrok sa...

åhhhh..gu så arti å lese at du har blitt DT for H&S...Kanonbra!!
...og det er jo ikke rart; du lager sååååå mye lekkert!!! Nydelige kort du har lagd nå også:-D

Klem fra Lene

Hege-Annie Simonsen sa...

Åh, så herlig Maya! Gratulerer så mye! Skjønner godt at du ble valgt til oppgaven. Nydelige kort disse, så gjennomførte - og herlige stempler! :)

Jeg har en award til deg. blir glad om du vil ta den imot! KLEM

Karina Beck sa...

Selvfølgelig skal du være med i DT hos H og S! Du er jo super dygtig.
Jeg siger også SUK, for vi kan desværre ikke købe de fantiske stempler fra Danmark!

Lena Katrine sa...

Hei vennen!

Det var på tide! Du skulle vært med for lenge siden, etter min mening:) Det er få jeg vet om, som har så stor kjærlighet til hÂnglarna sine som deg - og det vises i hvert eneste prosjekt du lager med dem! Alltid en fryd for øyet - nydelig fargelagt, herlige layout og flotte detaljer i bøtter og spann! Og disse to kortene er intet unntak! Fabelaktig vakre - jeg gleder meg til fortsettelsen!

Gratulerer så mye, vennen, jeg er så glad på dine vegne!

STOOOR go'kos fra meg til deg

Camilla sa...

Ett STORT Grattis Maya!
Detta var så roligt och jag är så glad för din skull;)
Helt makalöst vackra kort du gjort.
Och det understa i bruna toner...ja det är bland det vackraste jag sett!!
Ska bli så roligt att se vad du hittar på.
Grattis igen gumman.
Kramar Camilla

Camilla sa...

Gratulerer så masse!!! Har lagt merke til at du er gla i disse søtingene;) Det blir sikkert kjempemorsomt, kos deg så masse! Kortene dine er utrolig lekre, alltid veldig delikat.
God helg!
Camilla

Ilonka sa...

This is so Fantastic, I can only say Whow. Gorgeous!!!


Big hugs Ilonka

Nancy sa...

Så fantastisk, Maya!!!:O)
Gratulerer sååå mye!

For noen fantastisk flotte kort du har satt sammen. Kjempe flotte farge-kombinasjoner, gjennomført nydelig, og så de skjønne stemplene, som du fargelegger kjempe fint;O)
Nok en gang gratulerer.
Klem, Nancy.

Ingunn sa...

Gratulerer. Det var gøy å lese. Så utrolig søte kort du har laget.

Ingunn :)

Anna sa...

You lucky girl, congratulations !! And H&S are also lucky to get you on their team. I love love love both these cards, the blue one is simply gorgeous !!

Renate sa...

Gratulerer så mye med DT plassen. Jeg er ikke det aller minste overrasket for du er antakelig den dyktigste kortlageren jeg vet om!

Gleder meg stort til å se hva du videre vil trylle frem for noe lekkert.

Ha en super helg. Klem

Iselin sa...

Gratulerer Så mye Maya!
Dette fortjener du, kortene dine er jo bare helt fantastiske.

God helg!
Klem Isse

May-Bente sa...

Gratulerer såååå mye med DT tittelen hos Hangler, det var jo midt i blinken for deg som elsker disse stemplene. Skikkelig Gøy!!

Kortene dine er super nydelige, skjønne farger og motiver:=) og enormt gjennomførte.

Ha en flott helj, Klem:))

ulrica sa...

Stort stort GRATTIS till att bli designer hos hÄnglar&stÄnglar :). Du kommer verkligen att vara en tillgång!! Dina kort är helt oemotståndligt vackra :).

TACK TACK snälla du för din fina komplimang om mitt kort. Det var jättegulligt av dig :).

Varma kramar
Ulrica

Rach sa...

oh wow Maya, huge huge congrats to you sweetie for being asked to be on the h&s design team.. YOu bring these beautiful image to life with your wonderful colouring and fabulous cards.. well done..
hugs rachxx

❤ Kaia sa...

Gratulerer så utrolig mye som DT- medlem hos Hanglar og Stanglar.
Spesielt gøy når du er så glad i de stemplene.
Kortene du har laget var superdelikate, og nydelig fargelagt.
Gleder meg til å se flere.
Ha en riktig god helg :o)

Maria sa...

Congratulations Maya! Happy news!
Your cards are gorgeous! Wonderful papers and flowers and your coulouring is beautiful!
I love to visit your blog and to see your cards!

hugs Maria

Sue sa...

Ooh Wow Maya, I am so happy for you, what fantastic news, your cards are so beautiful and coloured to perfection, you deserve it, I hope you have lots of fun!! These two cards Maya are amazing, I love the blue and brown one especially, Ooh you must be dancing?? Big Hugs Sue xxx

Åsa aká Scraphorse sa...

Å äntligen är det oficiellt! TUSEN GRATTIS Maya! Du kommer att glänsa fint i DT-teamet! :0)
Kram Åsa

Marcea sa...

wow wow wow
what a work of art .... totally incredible hun
-x-

Aina sa...

Mange tusen gratulasjoner til deg Maya! Den perfekte jobb for deg vil jeg tro.
Og disse kortene du har laget er så nydelige. Helt enig i at de nye stemplene er helt skjønne :O)

Mange klemmer fra Aina

Nixe-Moni sa...

Oh Maya what fantastic news :)
I´m so happy for you, you really deserved it, because your cards are all so gorgeous.
Both cards are just so stunning. Love everything about it. Your colouring is fantastic. Great job.
Hugs
Moni

angeljakki sa...

These are just the cutest.
Love the colours and your colouring is always so perfect x x x

Anonym sa...

[url=http://buyfinasteride-propecia.com/]Buy Finasteride[/url] Buy Ventolin http://zoloft-50mg-generic.org/

Anonym sa...

[url=http://buyfinasteride-propecia.com/]Buy Propecia[/url] Ventolin Mdi http://zoloft-50mg-generic.org/

Anonym sa...

[url=http://buyfinasteride-propecia.com/]Buy Finasteride Online[/url] Buy Ventolin http://zoloft-50mg-generic.org/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg