søndag 31. mai 2009

5 * julekort for Mai / 5 * Christmas cards in may

Snakk om å være i siste liten!!!
Jaja,men her er hvertfall 5 julekort laget i mai.
*******************
Talk about slow!!!
But here they are,my 5 christmas cards made in may.


















Her har det vært såååååå nyydelig vær i helgen,og det er så deilig med sommer :)
Kos dere videre med fri!
Klem fra Maya:)
*************
Here the wether is sooooo gorgeous,and it is so nice with summer :)
Have a wonderful sunday!
Hugs from Maya:)

21 kommentarer:

Alina sa...

They are so beautiful, Maya, the envelope is my favourite!
Hugs, Alina

Tammi sa...

Maya these are all so gorgeous! It's nice getting Christmas cards done! Have a nice day. xx

Lena Katrine sa...

God jul og godt nyttår! :)

Flotte julekort, vennen - men jeg håper da for guds skyld, at du ikke har sittet inne og laget disse i helga??? (les:mai/sommervær)

Jeg skulle ønske jeg kunne få gjort bare bittelitt mer enn å jobbe, sove og gjøre husarbeid (de få timene jeg er våken *grrr*) denne helga!!! Ikke det at jeg trives så veeeldig bra i sola (les:soleksem), men kunne vært deilig å sitte å male litt i skyggen på terassen for eksempel...
Jaja, det kommer vel tider etter disse også...

Ha en fortsatt flott søndag, vennen! go'kos

Aina sa...

Det kan ikke være akkurat enkelt å sitte inne å lage julekort i denne varmen. Men du klarte det du, og superflotte ble de :O)

Sommerklem fra Aina.

Torill sa...

Utrolig at du lager julekort sånn hele året... jeg er imponert! Jeg gikk helt lei kortlaging etter julekortproduksjonen min i fjor jeg - men kanskje dette er løsningen, så slipper jeg å gå lei.... eller???
De var iallefall nydelige!!! Alle 5!

Eva Helen sa...

Så flotte julekort og konvolutt.Motivene du bruker er bare så herlige!

Kim Dellow sa...

Wow, well done on the christmas makes! They are so beautiful. Kim

Ingun sa...

Det er jammen godt jobba i denne varmen.

God helg

Lenes stempelkrok sa...

Nydelige julekort du har lagd!! Herlig fargelagt og nydelige motiver:-D

Ha en superflott søndag, Maya

Klem fra Lene

Marimer sa...

Son espectaculares estos trabajos, me encantaría poder estar cerca para aprender estas maravillas, desde luego sigo diciendo que os llevais el premio por la creatividad. felicidades.

Nina sa...

Men hva skuer mitt øye? Et konvolutt kort! ;) Hi, hi!!

Nydelige julekort du har laget, Maya, liker alle jeg :)

Har kost meg i solen i dag, fått farge til og med. Lyserød... Men det er jo farge det også *fnis*

Kos deg med enda en fridag, og så venter jeg i spenning på det neste som kommer i bloggen din! Thihi ;)

Solskinnsklem fra Nina

Nancy sa...

Fantastisk flotte julekort, Maya:O) Jeg beundrer dere som klarer å ha julestemning hele året! Jeg prøver å komme igang, men.....
Alle sammen er kjempe vakre;O)
Kos deg i sommervarmen.
Klem, Nancy.

Else Irene sa...

Du er jammen god altså.....jeg har falt av julekortutfordringen for lenge siden*fnis* Tror bare jeg fikk laget januar og februar.....kommer helt sikkert til å angre i desember, men shit au....orker ikke julekort akkurat nå ;))

Ha en fortsatt fin pinse!!! Klem, elsi

Karina Beck sa...

Flotte allesammen.
Jeg sidder faktisk også og laver julekort til en udfordring. Glæder mig, at jeg ikke er den eneste i denne varme ; )

Riet sa...

Wowww Maya,what a beautiful cards ,l love the images and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Bente sa...

Åh så mange flotte julekort - så herlig nydelige alle sammen!!

Sommer og sol på denne siden av landet og :) og vi nyyyter det som bare det!!

Ha en fortsatt flott helg!!

Klem, Bente

Carina sa...

Gurimalla, så nydelige kort :)

Sue sa...

Hi Maya, beautiful beautiful Christmas cards, I just love that lace envelope its so pretty, glad you have sunshine too, Hugs Sue xx

angeljakki sa...

These are all gorgeous.
I love the top one the most as the ribbon detail is brilliant x x x

Nixe-Moni sa...

All your cards are great and so wonderful. Love the cute images and your fantastic colouring.
Hugs
Moni

Grethe sa...

Kjempeflott jule kort, likte spesielt god det første. Ha en flott dag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg