søndag 3. mai 2009

Gavepose til Unik Hobby/ Giftbag for Unik Hobby

Som sagt så falt jeg pladask for stempelet jeg fikk i månedsutfordringen fra Unik Hobby!
Så jeg måtte bare lage mer med frøkna :)
Denne gangen i grønne toner,og igjen har jeg maskert.
********************
I fell so for the stamp i got from Unik Hobby!
So i had to make something more with the girl :)
This time in green colours,and again i have masked the stamp.

Jenta er ifra Stampit,og er malt med distress refiller.
Maskert sammen med ett ramme stempel fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Teksten er også fra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Papirene er ifra Cosmo cricket.
Brukt en punch fra Martha Stewart på toppen av posen.
*************************
The girl is from Stampit,and i have coloured her with distress ink refills.
I have masked here togheter with a frame stamp from Ett trykk/Norsk stempelblad.
The text is also from Ett trykk/Norsk stempelblad.
DP from Cosmo cricket.
I have used a punch from Martha Stewart on the top of the bag.


Zoomet inn på jenta :) Stilig dame ikke sant?!
****************
Zoomed in on the girl :) Cool chick,don`t you think?!



Her er baksiden av gaveposen. Satt isammen ramme fra Ett trykk/Norsk stempelblad,"laget med kjærlighet" er fra Unik Hobby`s egen stempel kolleksjon :)
Og mitt personlige navne stempel.
Bradsene har jeg fått ifra Hanne,tusen takk min venn *klem*
*******************
And here is the back of the giftbag. The stamps are frame from Ett trykk/Norsk stempelblad,Unik Hobby`s own stamps and my name stamp.
Brads i got from Hanne,thank you so much my friend *hugs*


Gaveposen er brettet dobbel,med lommer. Og i lommene er det plass til tags.
På disse har jeg brukt stempler fra Unik Hobby`s egen stempelkolleksjon.
Og imellom lommene er det også litt plass,denne gangen til litt godis :)
************************
The gift bag is folded double,with pockets. And in the pockets there is two tags.
On them i have used stamps from Unik hobby`s own stamps.
And in between the pockets there also is some room for some candy :)

25 kommentarer:

Nina sa...

Hellu, og hepp, hepp, hepp *fnis*

Knall stilig gavepose du har laget. Flink du, Maya :)

Solskinnsklem fra Nina

Lena Katrine sa...

Atter en gang - NYYYDELIG vennen! Lekre papirer, flotte detaljer og nydelig fargelagt! Og så gjennomført og helhetlig! Du er flink du, snuppa!

Ha en storartet søndag! Go'kos

Maria sa...

Gorgeous! Lovely papers, wonderful details, great image and your colouring is beautiful!

hugs Maria

Marita sa...

Nydelig gavepose Maya! :) Malene har virkelig gjort et godt valg når du ble gjestedesigner! :) Klem

Hege sa...

Denne var virkelig lekker!

May-Bente sa...

Du er utrolig dyktig, kanon lekkert ble det!!!
Herlige farger og du fargelegger sååå flott:=)

Klem:))

Eva Helen sa...

WOW såå lekker gavepose!!!.Likte mønsterpapiret og stemplet kjempe godt.Kjempe flott lagd.

Klem Fra Eva Helen

Iselin sa...

Nydelig!

Sianba sa...

Så lekkert! *smelt* Herlige farger og en kjempekoselig gave :-)

Ilonka sa...

Really Gorgeous!!! Lovely colours .


Big Hugs Ilonka

May-Britt sa...

Stilig gavepose du har laget.
Herlig motiv:-)
Klem

Aina sa...

Alt du kan :O)
Jeg er atter en gang imponert over alt du får til.
Så lekkert da! Og nydelige farger og dekor. Jeg tror ikke du blir lei av å høre hvor flink du er, så....DU ER SÅÅÅÅ FLINK!

Klem Aina

Karina Beck sa...

Dit kort er superfint! Jeg kan godt forstå at du er vild med det stempel.

Marte sa...

Haha! Jeg blir så glad av uttrykket til jenta. Får lyst til å rope litt... ;) Wohoo!
En utrolig lekker gavepose, Maya! Tusen takk for at du deler med oss, du er en unik inspirasjonskilde.
Klem fra Marte

❤ Kaia sa...

Kjempeflott gavepose.
Papirene du har brukt var så flotte, og pyntinga var helt nydelig.
Ha en flott søndag videre.
Klem :o)

Yvonne Hagane sa...

Wow, så mye flott du lager, Maya! Og så artig stempel! Du er så flink!!
Klem, Yvonne.

Riet sa...

What a beautiful card Maya,l love the colours.

Hugs Riet.x

Hanne sa...

Så utrolig flotte ting du har laget med dette stempelet, Maya!!! Det var jo helt herlig også, skjønner godt at du ble inspirert av det :)

Herlige farger og pynt og i det hele tatt på begge to!

Ha en fin søndagskveld!
Go'klem fra meg :)

Trine sa...

Knallstilig gavepose! Baben har skikkelig attitude :o)
Nå venter jeg på flere scrappesider fra deg, for det kan du jo virkelig!!!
Skal du forresten på KOKOStreff 4. til 6. september? Er vel ikke annonsert enda, men jeg vet at det skal være, for dit SKAL JEG!!!!! Ble spurt av Minnehjørnet om å være med dem dit. Håper dere morrojentene skal!
Ha ei kjempefin første maiuke!!!'
Klemmer

Kjersti sa...

Knallfin gavepose! :)

Liv Johanne sa...

...med en sånn gavepose, gjør det ingenting om du skulle være uheldig å glemme å putte oppi en gave..*ler* Sprek "Berte",- skjønner godt at du liker det stempelet der!
Ha en fin uke :-)

Eli sa...

Nydelig, vennen. Du får det jaggu til du.....

klem

Monica Anderberg sa...

Fantastic coloring of your image!
Hugs Monica

Irene sa...

Hello Maya

What can I say but gorgeous, beautiful and stunning.

luv
irene
xxxxx

Anne I P sa...

Nydelig asså Maya!!!
Jeg har vært på Unik og sett på kortet ditt med fingrene!!!
NYYYYYDELIG! er det.

Ha en god dag- klem Anne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg