torsdag 25. september 2008

Award & award :)

Jeg har igjen vært så heldig å få to priser :)
Det varmer så mye att dere tenker på meg!

Den første her fikk jeg av Anne Kristine,Tusen tusen takk snille du :) *klemmer*

Og så fikk jeg Javablu awarden fra Kirsten,tusen tusen takk!! *klemmer*


The rules are:
1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them.
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.

Igjen gjør jeg det lettvint for meg selv ;)
Er du innom,så vær så snill å ta de med deg,det er dere der ute som fortjener disse prisene!
Så vær så god,disse er til dere!

***********************************************
I have recived this two awards from Anne Kristine and Kirsten!
Thank you so much girls!!
And i want to give them to you who visit my blog :)
So pick them up and take them!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg