tirsdag 30. september 2008

Inspirational!!

Hurra,sier nå jeg!! Så utrolig moro å være med på Inspirational sine sider!
Verktøybelte jeg lagde til min far,ble vist frem på søndag,sammen med ett av mine kort og julekalenderen jeg har laget til Iril!
Så stolt og glad for det altså!! Tusen tusen takk til Kristine som publiserte meg på Inspirational sine sider *klemmer*
**********************************
Hooray,i shout!! So much fun to be published on Inspirational!
The tool belt i made for my father,was shown on theire blog on sunday,and also a card and the christmas calender i made for Iril!
I am so honoured to be on their blog!! Thank you so much,Kristine *hugs*

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

1 kommentar:

Hanne sa...

GRATTIS, Maya!!! Velfortjent som bare rakker'n, for dette beltet er noe av det stiligste jeg har sett!

Klemmer i kø :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg