torsdag 11. september 2008

Vifte-kort/ Fan-card

Jeg fikk ei bestilling på ett vifte-kort til ett bryllup,og med det samme lagde jeg en enkel step-by-step bilde-serie,den finner du inne hos InkyWings blogg :)
Motivet er ifra InkyWings og jeg har embosset det i kobber.
Malt med H2o bronze for å få det til å shimre.
Mønsterpapir fra Chatterbox.
Blomst fra Petaloo.


Vifte-kortet lukket. / The fan-card when it is closed.

Vifte-kortet åpent. / The fan-card when it is open.
I have made a fan card again,this time for a wedding :)
I also made a step-by-step tutorial on how to,the pics you can find on InkyWings blog.
The motif is from InkyWings and i have heat embossed it in cobber,and coloured with H2o Bronze for a little twinkle :)
Patterned paper from Chatterbox.
Flowers from Petaloo.

10 kommentarer:

Norunn sa...

Nyydelig viftekort!
så spennende og se dere som lager så mye fint i andre formater, rett og slett lekkert!

Norunn sa...

Nyydelig viftekort!
så spennende og se dere som lager så mye fint i andre formater, rett og slett lekkert!

Pia sa...

wow et flot viftekort, det må helt bestemt liftes

Hanne sa...

Her kommer natteravnen snublende i halvsøvne.... denne dagen ble da så annerledes enn det jeg hadde tenkt da jeg våknet i morres? Men sånn er det bare når man deler livet sitt med flere enn seg selv, så dette vet du jo ;)

Det jeg egentlig skulle si, var jo at viftekortet var sååå vakkert!Jeg vil også lage sånn, må se innom på bruksanvisningen din (så flott at du har laget det, da!)

Og så må jeg si at jeg skjønner godt at du koser deg med distress-blekket :) SÅ flotte farger og nyanser du har fått til på det kortet!! Æ e impregnert! Blir bare bittelittegrann enda mer grønn i fjeset for hver gang jeg leser noe nytt om det derre Grorudtreffet!! Men neste gang...

Nattaklem fra skravlehøna :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Nyyydelig, May Janne! :)

Ønsker deg en fin fredag og god helg, når den tid kommer!! Klem :)

Line sa...

Wow Maya, for et nydelig viftekort!!
Utsøkt var det, og den blomsten og perlene på enden gjorde den såå delikat. Flott at du har laget en tutorial og, da kan sånne som meg og få prøvd seg *lol*
Ha en strålende fredag!
Klem, Line

Anita sa...

Dette var rålekkert! Er så imponert over viftekortene dine, de er så flotte:)

Lim sa...

Oh my... This is gorgeous Maya.. I love it!!
So elegant and sweet.. Love it, love it, love it!!
Hugs,
LIM

Liv Torunns hobbykrok sa...

Så nydelig dette kortet var..Må nok lære meg å lage sånne..Håper det er greit at jeg legger inn deg som kontakt i bloggen min.Er innom bloggen din hver gang jeg kikker på div. blogger!

Helena sa...

Amazing work!!!!!

xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg