fredag 19. september 2008

Sukkersött # 8

Fredag og snart helg! Hurra!!
Og igjen tid for ukens utfordring fra oss i Sukkersött :)
Denne gangen vil vi utfordre dere til å bruke IKKE scrapperelaterte produkter!
Minst ett!
Det kan være; Hyssing,kakeservietter,tags fra klær o.s.v :)
Så hiv dere med og la fantasien få fritt spillerom!
**********************************************
Friday and soon the weekend is here! *Hooray*
And it is time again for this weeks challenge at Sukkersött :)
This time we want to see products on you`re card that is NOT ment for cardmaking! At least one!
This can be; Cake-napkin,tags from clothes,rope/twine and so on :)
So come on and let`s play!


Jeg er i skikkelig julekort-modus om dagen,så da måtte det bli ett av det slaget! *ler* (Og nå har jeg igjen bare 4 :) )
Motivet er ifra Honey & Pip juleserien,nydelige stempler! Jeg har malt motivet med distress inks. Og lagt på glitter på lua :)
Som ikke scrapperelaterte materialer,har jeg en serviett bak motivet (Som scalloped kant) en bit fra en gammel bok,og to kanelstenger knyttet sammen av en hyssingbit :)
Så nå lukter hobbyrommett mitt av jul! (Så mye julestemning man får av råååååååsa hobbyrom da *fnis*)
Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Papiret er fjorårets fra Papirgleder.
Prima bling-bling swirl.
***********************************************
I am in a christmas mood now a days,so i had to make one of that kind! *laugh*
(And now i only have to do 4 moore ;) )
The motif are from the Honey & Pip christmas stamps,designed by Elisabeth Bell. I have coloured it with Rangers Distress inks. And added some glitter on the hat :)
For the product that is not ment for card making i have used; a cake-napkin behind the motif (the scalloped edge you see there) a bit from an old book,and two cinnamon-stick tied together with an rope/twine :)
So now my craft-play room smells of christmas! (If you can get in a christmas mood in my piiiiiiink play-room! *laugh*
The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad
Papers from Papirgleder.
Prima gemstone swirl.


Innsiden av kortet er holdt i samme stil som på utsiden :) Med god plass for en personlig hilsen!
Teksten her er ifra North star stamps.
**********************************************
The inside of the card with the same layout as on the front,with much space to write a little something!
The text stamps is from North star stamps and means; Happy christmas to you and you`re family :)


Og baksiden,med samme oppsett som på resten av kortet :)
********************************************
And the back of the card,again with the same layout as the rest of the card :)

19 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Nydelig Maya!

Av en eller annen merkelig grunn, elsker jeg notepapir til scrapping - og her passet det jo perfekt!
Artige detaljer - og jeg kan kjenne kanellukten helt hit...mmmm!

Klem xxx

Linanna DESIGNS sa...

Hello maya this is a gorgeous card. I really must start my christmas cards, you have given me the inspiration to start! Hugs Linda x

Anonym sa...

Lekkert.:)

annes paperfun sa...

Så nydelig julekort! Og jeg er som deg i julemodus om dagen...koselig tid det!
Nydelig det stempelmotivet du har brukt.
Og så nydelig gjennomført på alle sidene.
Ønsker deg en flott helg
klem fra Anne

eba sa...

Nydelig julekort med masse julestemning og juleduft! Herlige farger og nydelig oppsett!

Rasofiel sa...

Herlighet! kor hente du ideene og inspirasjonen ifra... Det ene du lager er flottere enn det andre, og jeg har aldri sett noen vakrere innsider og baksider på kort enn det du lager. Ukens kort er ikke noe unntak!!! Fantastiske farger og nydelig oppsett fra topp til tå!! Respekt*** Gleder meg til å se neste ukes prosjekt *kniiis* Megasukkerscrappeklemmm til deg fra VyanMica

Lene Aase sa...

Nyyydelig kort, herlig motiv og superflott fargelagt!!! Og så genialt å bruke kanel på julekortet da:)
Håper du får en fin helg:)
Klem fra Lene.

Pia sa...

wow så lækkert julekort og så fine ideer du har til ikke scrap relaterede ting, supert. God weekend til dig.

Line sa...

For et fantastisk flott julekort!
Herlig motiv, og så flott layout. Flott detalj med kanelstengene, kan nesten ane lukta helt hit;)
Kortet er så gjennomført på alle sider, nydelig var det!
Klem, Line

Nina sa...

Så har du gjort det igjen, super-Maya :) Dette kortet var skikkelig lekkert. Du er min store inspirasjon for tiden altså :) Og tusen mange millioner takk for awarden! Og du forresten, har du meldt deg på treff i Skien? På PiH... Jeg skal, du må også :) Påmelding i dag, sånn i tilfelle du ikke allerde har gjort det...

Daniel August sa...

WOW... så genialt.. ;P

Kjempestilig kort.. flott stil!

Mvh
Daniel

Angella sa...

For et herlig kort Maya... Jeg er så glad i bloggen din:) Du skuffer aldri.

Så rart at du ikke fikk til bakgrunnnen i bloggen din... hos meg gikk den rett inn da jeg jeg la til et HTLM sideelement... Du tør vel ikke prøve igjen. Så dumt!

God helg
klem fra meg, Angella

Åshild sa...

Herlig, Maya! Jeg lukter også kanel helt hit :) Kortet er jo som deg, vennen - vakkert både utenpå og inni.

Go'klem

Nina sa...

Hei... igjen... Tenkte jeg bare skulle si at det blir ikke PiH treff på meg alikevel. Det koster 1000 kr jeg ikke har :( Jo, en ting til: hvis du ikke har bestilt høstplata til hanglar kan jeg godt trykke opp noen til deg. Bare å si i fra

Gill sa...

wow! another fabulous card, love all the non card thing you have used and that the image is so different, really pops out, gorgeous, I love it
have a fab weekend
lv Gill x

Nina sa...

Hei! PiH treff er Papir i hjertet som har treff i Skien. Følger du ikke med på forumet eller? ;) Men som sagt det blir ikke noe :(
Vi prøver heller å lage et lite treff her, så da skal du få egen invitasjon :)

BA sa...

this is so cute!!

Kathy sa...

What a gorgeous card!! I love everything about it!! How genious to use the sticks!! That is a great idea and it makes it smell better too!! Love all your details inside and out!! Love it!! :)kathy

Hanne sa...

Fantastisk nydelig, Maya, og så proppet med både stemning og gode idéer! De kanelstengene gjorde susen altså!

Et annet tips er å putte at par nellikspiker nedi cellofanposen til julekortene, så lukter det jul når de åpnes ;)

Massevis av klemmer fra Hanne:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg