søndag 7. september 2008

Dagen idag / The day today

Har vært en suuuuper dag!
Stod opp i sju tiden og ordnet med voffsene,for lille Boss (på 4 mnd) skulle på sin aller første utstilling!
Vi reiste opp til Hundorp,og var fremme litt før 10.00.
Entret ringen i 10.30 tiden,sånn ca.
Boss var alene nakenhund i ringen (ikke mange av det slaget oppover Gudbransdalen! *ler*)
men allikevel var vi spente.
Bare fordi man er alene,er det ikke sikkert att dommer "gir bort" førsteplassen til en allikevel..

Boss stod flott på utstillingsbordet og var så flink,når dommeren kikket på tenner og kjente på han :)
Så skulle vi løpe en runde i ringen.
Og vi begynte så smått,men på sidelinjen stor det en del hunder (sef! ;) ) og de bjeffet.
Noe Boss overhodet ikke liker..
Så da satte han seg bums ned på rompa,og der satt`n!
Som den reneste Ferdinand!! *ler så jeg griner*
Og ikke rikket han seg en cm engang!
Full bråstopp der i gården :) (Bestemt ung herremann!)

Til slutt bestemte jeg meg for å gå over til dommer og gi beskjed om att dette ikke var noen vits i å fortsette med,for jeg fikk ikke rikket Boss noen vei..
Men dommer kom meg i møte og ga meg en haug med bånd og en stor sløyfe! *sjokk*
Boss ble BIR (best i rasen ;) ) og matmor var lettere sjokkert!!
Kritikk-skjemaet var ut av en annen verden med knall gode kritikker!
Han skåret supert på alt!
Flinke boffsen til mamma`n sin det tenker jeg!!

Så nå blir det å trene med bjeffende hunder til neste gang *ler*

Men nok om det,over til kortlaging!
Viser frem kortene jeg har laget til InkyWings,for forrige uke hadde jeg ansvaret for bloggen til IW,så de av dere som har vært innom der å tittet har sett dem før.
Men først ute er kortet jeg lagde ferdig på Grorud-treffet (Som var rååååmoro å være med på!! Tusen takk til alle som gjorde det mulig,og til alle dere jeg snakket med *klem* )
Se der ja,nå snakker vi oss bort igjen..
******************************************
I`ll take the short version ;)
We was at a dog-show today,with Boss (our chinese crested puppy).
This was his first show.
And he won BoB-puppy!! I am so very happy about that!!
Hi is "mummy`s" boy ;)

Kort! / Card!

Forsiden av kortet med motiv malt med Marvy LePlume tusjer og vannpensel.
Teksten er stemplet med Distress ink aged mahogany.
Mønsterpapir fra chatterbox.
blomster fra petaloo.
Punchinella.
******************************************************
Front of the card,the motif is coloured with Marvy LePlume and waterbrush.
The text is stamped with Distress ink aged mahogany.
PP from Chatterbox.
Flowers from Petaloo.
Punchinella.

Innsiden av kortet,med samme oppsett som på forsiden.
****************************************
The inside of the card with the same layout as the front.


Og baksiden /And the back.

Alle stempler er ifra InkyWings / All the stamps are from InkyWings.

6 kommentarer:

Gill sa...

Beautiful card Maya, love the colours and the elegant stamp, congrats to your puppy for his win, thanks for the comment on my blog, I will definately look for the postman this week, big hugs
lv Gill x

Nina sa...

Heisann! Gratulerer så mye med vesle Boss, det må være utrolig artig. Og hvis du trenger bikkjer som bjeffer, så har jeg to stk her!! :) Litt langt å reise for litt trening, men jeg garanterer deg at du hadde virkelig fått trent!
Kortet ble rålekkert, men det har jeg vel forsåvidt sagt før...
Jeg har noen bestillingskort jeg skulle ha fått unna, og det blir nok en liten herming av sukkersøtt kortet ditt for denne uka. Det var jo bare superflott!
Og du kan du gjøre meg en tjeneste? Mammas blogg trenger besøk... Liv Torunn, står link på siden min! Jeg har lovt å drive litt reklame serru! :)
Sånn, da har jeg fått skrevet litt, du får ha en fortsatt fin dag :)

Nina sa...

Hei igjen! Var innom i bloggen til mammma akkurat, og tjihi, du har jo allerede vært der (knis)!

angeljakki sa...

Congrats on the win, well done to both of you. lovely card and colouring is spot on as always x x x

Anonym sa...

vilket sött kort du gjort!! Älskar dom där prickiga blommorna!
Så fint du gjort inuti kortet också =)
Kramisar Petra

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer med premie til din flotte hund!! :)

Ha 1 fin dag! :) Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg