mandag 1. september 2008

Denne uka... / This week...

Har jeg ansvaret for bloggen til InkyWings,så derfor blir det rolig i min blogg ;)
Men dere er mer enn velkomne inn hos InkyWings,så håper dere stikker innom og kikker og kommenterer det jeg har laget!

Ha en flotters kveld,
klemmer fra Maya

************************************************
I will be the one to look after the InkyWings blog,so it will be quiet in my blog ;)
But i hope you will come visit the InkyWings blog,and take a look att what i have made.

Have a nice evening,
Hugs from Maya

3 kommentarer:

Scrappelise sa...

Da sier jeg bare ha en fin Inkywing-uke! Og så må jeg nevne at det er alltid så masse fint å se hos deg..

Ruth sa...

Hei :)

Takk for en kjempekjekk helg! Lenge siden jeg har ledd så mye!

Mye lekkert i bloggen din, jeg har gitt 2 awarder til deg i bloggen min.....du velger selv om du vil sende dem videre ;)

Nina sa...

Heisann og hoppsann! Du har med ett gjort en drittdag litt lysere! Kortet du lagde er jo bare kjempelekkert, det er litt gøy å få til noe som ikke er helt det man pleier å lage! Jeg skal inn å lage mappekort etterpå, synes de var bare råstilige!

Og du, det hadde vært kjempegøy å kommet en tur til Gausdal, jeg syns liksom vi fant litt tonen i helga. Men du er jo også hjertelig velkommen til Flesberg. Her er det stort kjøkkenbord med plass til masse papir og stæsj!!!!! Vi burde jo få til det engang! Lisbet og jeg har snakket om å lage et 2 dagers treff her i løpet av høsten, men jeg vet ikke helt når det blir. Antagelig oktober/november engang. Da skal jeg huske på deg :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg