torsdag 25. september 2008

InkyWings

InkyWings har en konkurranse gående :)
Så hiv dere med!!
Reglene er som følger;
Stemple ett kort (med stempler som InkyWings selger) med høsttema.
Det skal også være høstfarger på kortet,så det skal ose høst her altså!

Sjekk ut regler og hvor du skal sende inn kortet her; InkyWings.

Premiene er suuupre så hiv dere med!!!
***************************************
InkyWings has a challenge for you :)
So come in and join!
The rules are;
Stamp a motif (That InkyWings has in the shop) with autumn theme.
You have to have autumn colours on you`re card as well :)

Check out the rules her; InkyWings.

You can win some fab prizes!

2 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Hei og hå!
Tusen takk for at du sa ifra om sukkersøtt-utfordringen! Jeg må lære meg til å lese spillereglene litt nøyere...
Har rettet opp fadesen min, både i blogginnlegget mitt, og i sukkersøtt-kommentarene! Håper jeg er tilgitt da?
Og takk igjen for supre kommentarer i bloggen min!
Ha en flott kveld!

Klem xxx

Ps! Nå er det bare 2 dager igjen...

Linanna DESIGNS sa...

These cards are stunninga Maya. Hugs Linda x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg