tirsdag 16. september 2008

A spoon full of sugar # 17

Jeg er med på en julekort along,og skal lage 5 julekort i mnd..
I august laget jeg... ETT!
Og med denne ukas Sukkersött kort,ble det to..
Og nå det tredje..
Og sju igjen.... Jaja ;)
Men det positive er jo att jeg kan lage kort!!
Dette kortet passer perfekt til A spoon full of sugar sin utfordring denne uka,som er julekort :)
**********************************************
I has had a goal to make 5 christmas cards each month.
In august i made...ONE!
And with my card on the Sukkersött challenge,it was two..
And now here is my third..
And with that i have seven to make... ;)
But on the bright side,i love to make cards!
This card goes perfect to the challenge over at A spoon full of sugar,as it is christmas card :)


Motivet er fra FunkyKits og er designet av Elisabeth Bell. Nyydelig jente :)
Jeg har malt henne med distress ink.
Papiret husker jeg ikke i farten hvor kommer fra..
Teksten er også fra Funkykits.
QK blomster.
Puncinella i gull som detalj.
****************************************
The motif is from Funkykits and is designed by Elisabeth Bell. The girl is sooo beautiful :)
I have coloured her with Ranger distress inks.
The text is also from Funkykits.
QK flowers.
The PP i don`t remember where it is from..
Mesh/Dottie Ann/Punchinella in gold.
Her har jeg zoomet den nydelige jenta,falt pladask for henne!
**********************************************
Here i have zoomed the beautiful girl,i am totally in love with her!!

Innsiden på kortet er bygd opp som på utsiden,med tekst skrevet ut fra data`n.
***********************************************
The inside of the card with the same layout as the front of the card. The text is written on pc and printed out.

Og baksiden av kortet med ett av mine nye navne stempler.
***********************************
And the back of the card with one of my new name-stamps.
Tusen tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen til meg,dere aner ikke hvor stor pris jeg setter på det!
Stor stor klem til dere alle! *klemmer*
************************************************
Thank you soooo much for all you`re kind comments on my blog!
I really appreciate it!
A big big hug to you all!! *Big hugs*

22 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Så nydelig julekort! Jeg har også falt for stemplene til Elisabeth Bell - og MÅ bare få tak i noen av dem, de er bare SÅ søte!

Ha en flott kveld!

Klem xxx

Swaantje sa...

Great card !!
What a cute image love it

Bubbles sa...

Gorgeous card, so very pretty, love the cutie image and how you have decorated the whole card. thanks for joining ASFoS this week.
Joanne x

Camilla sa...

*Sukk* Maya!! Dette kortet var bare helt nyydelig!! Motivet og litt gull mesh! Strålende! Er ikke det papiret fra MME??..
Ha en god kveld!
Klemmer fra Camilla.

Nina I. sa...

Hei Maya!

Så koselig å bli kjent med deg på Grorud-treffet!! Håper det ikke er så lenge til vi kan treffes igjen. Må bare beklage at jeg ikke har lagt igjen noen kommentarer hos deg før, men jeg er faktisk veldig dårlig på det. Jeg liker bedre å lage "rare lyder" enn å skrive!*fnis*

Du lager nydelige kort og er fantastisk flink til å male med distress!! Jeg er virkelig imponert:) Så kjekt at du har blitt inspirert av meg;)

Klem fra Nina!

Nikki Fairbairn sa...

This is stunning Maya, your colouring is beautiful and I love how you have decorated the inside and back of your card, Hugs, Nikki x

cats whiskers sa...

A really stunning card, love the way you have decorated the inside and back of your card, and the image has been coloured to perfection. Thanks for joining us this week
Hugs Jacqui x

Monika sa...

Wonderful card and a lovely image

Trina sa...

Wow, this is a gorgeous card! I love the image and the coloring! She looks so beautiful and like an angel! Love how you decorated the rest of the card too! Thanks for joining our challenge!

WencheP sa...

For et nydelig julekort!...og du er bare helt rå på fargelegging! Kjempelekkert!

Kirsten Aune sa...

Nyyydelig! De sarte fargene passer perfekt til motivet og papiret!
Jeg begynte også så svært med 4 julekort i måneden... Tør ikke fortelle hvor lenge jeg holdt ut.... Men nå må jeg snart sette igang igjen tror jeg...

Ha en fin dag, Maya!

God klem

Debbie sa...

Gorgeous card love the cute Image, Thanks for playing along this week, Hugs, Debbie x

Lene Aase sa...

For et utrolig flott kort, liker alt ved dette kortet!!!

Klem Lene.

Tindaloo sa...

Nyydelig kort og flotte farger! Lykke til videre med julekort-lagingen ;)

Bev sa...

Ooooh this is just stunning Maya - the papers and colours are gorgeous

hugs Bev x

Dawn sa...

This is such a beuatiful card and the papers and soft colours work so well!

angeljakki sa...

such awesome colouring and such a lovely card

flatis stempelwelt sa...

This is stunning Maya, your coloring is beautiful and I love how you have decorated the inside and back of your card
Thanks for playing this week
Hugs, Sonja xx

Unknown sa...

so nice.. a pretty card

Inger-g sa...

Nydelig kort! Motivet er kjempesøtt :-)

Els G. sa...

A great card! Indeed a very beautiful image; I love how you coloured her.
Els
x

Helena sa...

This is sooo pretty, looks so elegant!

xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg