onsdag 17. september 2008

Whiff of joy!

Jeg har endelig fått bestilt meg noen av de nydelige stemplene til Whiff of joy!
Og gleder meg villt til de kommer i postkassa!
Og når jeg var innom nettbutikken deres,så fikk jeg med meg att Katharina søkte etter gjeste-designer :)
Og det må man jo prøve seg på!
Alt man trenger å gjøre er å lage ett kort etter en av hennes skisser :)
********************************************
Finally i have ordered some of the beautiful stamps from Whiff of joy!
And i am looking forward to get them!!
When i was in the shop,i saw that
Katharina had a Guest Designer call :)
And i had to give it a try ;)
All you have to do is make a card from one of her sketches :)


Her er skissen jeg har brukt. /Here is the sketch i used.
Og sånn ble kortet mitt :) Jeg har snudd skissa på hodet,og ikke brukt typiske julefarger ;)
Rosa og brunt er nyydelig sammen og jeg synes det funker som julekort også jeg!
Mønsterpapiret er ifra DCWV Luxury stack. Motivet er ifra Funkykits og malt med distress inks.
De små rosene har jeg fått av Linda :)
Den store er ifra en silkeblomst kjøpt på Plantasjen. Bladene er også fra samme "plante".
Teksten er ifra North star stamps.
*****************************************************
And this is how my card turned out to be :) I have turned the sketch up side down,and i have used brown and pink colours. Not typical christmas colours ;)
I think pink and brown is beautiful together.
The patterned paper is from DCWV Luxury stack. The motif is from Funkykits and i have coloured it with distress inks.
The little roses i have gotten from
Linda,thank you so much!! *hug*
The big rose and the leaf is from a "plant" i have bought at a local flower-shop.
The text means "chrismas hug" and is from North star stamp.



Her har jeg zoomet inn for å vise frem att jeg har sprayet med Glimmer mist Iricident gold. Så hele kortet glitrer så fiiiiint :)
Her ser dere også snøstjernene jeg har stemplet rundt kanten,den er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
*********************************************
Here i have zoomed in on the motif to show you that i have prayed the card with Glimmer mist iridecent gold :) I have also stamped a snowstar around the edges of the motif.
Innsiden av kortet,teksten er ifra Stempelglede. /Inside of the card with the text from Stempelglede.

Og baksiden av kortet med ett av de nye navne-stemplene mine :) / Back of the card,with one of my new name-stamps.

12 kommentarer:

Angella sa...

Så utrolig vakre farger du har brukt Maya... aldeles nydelig og gjennomført.

Enda et personlig stempel?? Du tok helt av....hehe:)

Hilsen elgen og bjørnen...

klem
Angella

Audhild sa...

Nydelig kort. Likte godt fargene du har brukt. Flott fargelagt. Lykke til med søknaden som gjestedesigner.

Nina sa...

Med det kortet her blir du garantert gjestedesigner! Også så lekkert som det er. Kanskje jeg skal prøve den skissen også? Fikk i hvertfall en ide til hvordan jeg skal bruke trykkene fra deg.

Linanna DESIGNS sa...

Hi Maya this is a stunning card, good luck for your entry into the WOJ design team, your cards are stunning so I can't see why you wont get in. Hugs Linda x

Scrappelise sa...

Så snuppefint dette kortet er, like fint på alle sider og nydelige farger!

Desirée sa...

Flott kort! Har så lyst på de stemplene jeg også og flere av de, men de er så utsolgt for dem no der jeg har sett. Er bestandig sånn at man skulle hatt alt i går ;)

Lena Katrine sa...

Igjen ett nydelig kort!
Men hvor i all verden har du kjøpt det nydelige, personlige stempelet ditt fra???

Tanya sa...

Oh very sweet! I really like your card!

angeljakki sa...

good luck with the design team if they have any sense they will pick you. Lovely card

Helena sa...

Beautiful card, love the colours and I simply adore how you do the inside of the cards!

xxxx

Victoria sa...

this is gorgeous i love it x

Katharina Frei sa...

Absolutely lovely!! And I love how you decorated the inside :)
Katharina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg