tirsdag 9. september 2008

LO # 3

Her kommer min tredje LO :)
Jeg er vel strengt tatt ingen scrapper,men moro å prøve er det!
Og her har jeg kost meg med glitter i lassevis!

Kjøpte meg blonder,når vi var på Grorud-treffet,og bestemte meg for å bruke glitterbakgrunn på denne LOèn :)
Klipte etter borden på blonden.
Bildet er printet ut i fargen sepia.
Grungeboard fra Tim Holtz er malt i hvit akrylmaling og så med distress ink krakeleringsmaling vintage photo.
Blomstene er punchet ut med retro flower medium.
En gammel bokside som detalj oppe i ene hjørnet.
Billettene er ifra InkyWings.




I have done a layout again. This is my third layout,ever.
The background is made of alot of glitter,a glue-paper and some lace :)
The photo is printed out in sepia.
Flowers is retro flower punch.
Tim Holtz grungeboard is painted with hvit paint first,then with distress ink crackle paint vintage photo.
The tickets is from InkyWings.

9 kommentarer:

Kristine sa...

Aldeles nydelig Maya!
Og grattis med premie til lille-vovsen din;)
Klem fra KRistine

Hanne sa...

Nei du store kineser, du kan jo scrappe også! Hva du kan!!! Og så mye fint du har laget i det siste, jeg er mektig imponert... og jeg syns jeg ser deg og lille hunden når den setter seg ned *hihihi* Det var en morsom historie!

Etter hvert skjønenr jeg at jeg absolutt burde ha vært på den messa på Grorud asså, men jeg håper vi kan treffes en annen gang...

Ha en superduper kveld, Mayavennen!
God klem fra meg :)

Angella sa...

Du kan jo dette også du...Nydelig! For å ikke snakke om den søte babyen.

Grorud-treffet? hva var det???
Gikk jeg klipp av noe nå?

Angella

Anita sa...

Å, så lekker, Maya! Sinnsykt flott med den kanten på, fargene, swirlen, blomstene.. og en utrolig søt baby da:) Nydelig!

klem

line sa...

Nydelig LO - dette er det bare å fortsette med - for dette takler du VELDIG bra :-)

Nina sa...

Du er jo aldeles superdyktig på dette også! Du må jo defintivt scrappe mer!!!! :)

Pia sa...

waw hvor smuk lo og en hel fantastisk skøn baby

Inger Marie sa...

Hei Maya

Syns nå virkelig du mestrer scrappingen og jeg.
Nydelig LO og søt baby :)

God klem

Helena sa...

ONLY your third, girl get scrapping this layout is beautiful!

xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg