tirsdag 30. september 2008

Whiff of joy Challenge # 1

Da rakk jeg å være med på den første utfordringen til Whiff of joy også!
Katharina hadde laget en skisse vi skulle følge,og jeg har prøvd meg på den.
Skisser er noe jeg ikke er så glad i,fordi jeg stort sett klarer å henge meg fast i elementene..
Men denne gangen fikk jeg da til å se litt annet enn bare elementer ;)
*******************************************
I made it! The first challenge over at Whiff of joy!
Katharina has made a sketch for us to follow,and i have give it a try.
Sketches is not my strongest side.. I tend to se nothing else but the elements..
But this time i made to se "outside the box" ;)


Synes motivet her er så nyydelig :) Jeg har malt med distress inks.
Mønsterpapiret husker jeg ikke i farten hvor er fra,men det er med shimmer i og ikke så enkelt å ta bildet av *ler*
Blomster fra petaloo.
Fern-punch.
Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad. Det flotte med clearstamps er att de kan bøyes og vris til å passe inn på kortet ;)
*********************************
I love this motif,i thin it is beautiful! I have coloured it with distress inks.
Patterned paper from.. I don`t remember.. It is full of shimmer and wasn`t easy to take pics *giggle*
Flowers from Petaloo.

Fern-punch.
The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad. I like the clearstamps,you can turn and bend them to fit you`re card!!

Zoomet inn på jenta og pusen hennes,såå nyydelige! / Zoomed in on the girl and her kitty,they are sooo cute!

Innsiden av kortet,med tekst fra NSS /Inside of my card,with text from NSS.
Og baksiden. /And the back of the card.

23 kommentarer:

Rasofiel sa...

så hæærlig<3 og så spesielle farger og nydelig innside :D Og så må jeg bare få gratulere deg med Inspirational featuren!!! Så velfortjent!! På tide synes nå jeg :O) Ha en fortsatt fin uke flinke du!!! klem VyanMica

Pia sa...

Wow hvor fint et kort, et god måde at holde stykkerne i samme farve, giver et roligt helhedsindtryk, så flot stemplet er malet, det hele er bare så gennemført

Linanna DESIGNS sa...

And what a stunner it is Maya, I love the beautiufl lilac/purple colours you've used! You always pay so much attention to the inside of your cards, it is superb! Hugs Linda x

Anita Hagen sa...

ÅÅå så lekkert dette ble vennen. Jeg så jo det herlige motivet ferdigmalt i helgen, men det ble jo, utrolig men sant, enda finere her. Grattis med link på Inspirational. Det er VEL FORTJENT og vel så det.

Kos deg videre Maya-vennen.

Gooooosmosklem

Camilla sa...

Ååå det mønsterpapiret var nyydelig! Og motivet også da! Så lekkert fargelagt! Hun kledde lilla;)
Klemmer fra Camilla.

cats whiskers sa...

An Awesoe card beautiful colours and wonderful colouring it is a joy to look at. Thank you so much for entering it for WOJ first challenge. Looking forward to seeing your next creation for us
Hugs Jacqui x

Rach sa...

oh my word this is stunning!
such lovely colours and the pearls look brilliant, your colouring rocks...I guess you could say i love your card!
Thanks for taking part in the challenge. hugs rachxxx

Ila sa...

Wow!! This is So Gorgeous!! I love the coloring and the colors...Beautiful!!...Hugs, Ila

Unknown sa...

Nyyyyyyydelig kort!
Herlig med julekort i lillafarger!
Lekkert fargelagt motiv og lekre detaljer og som alltid, gjennomført til fingerspissen!!

klem,
Jorunn

Heather Huggins sa...

Wow Fabulous!! Love the eyelet idea!!

Michele Roos sa...

Stunning card. Love the image and your colouring is fantastic. Michele x

Angella sa...

Lilla julekort... så herlig! Det er en farge jeg ikke bruker mye. Nydelig ark du har brukt. Du er sååå flink:)

klem
Angella

Lena Katrine sa...

Kortet ble nydelig Maya! Og fargeleggingen er kjempefin!

Takk for sist - det var kjempekoselig å hilse på deg på treffet - en utrolig koselig dag rett og slett!

Gratulerer med Inspirational-promotion! Vel fortjent!

Go`klem fra Lena Katrine

Anita sa...

Å så nydelig kort, Maya! Jeg liker virkelig de lilla kortene dine, de er så utrolig flotte. Av en eller annen grunn lager jeg aldri lilla kort selv om det er en av mine favorittfarger, rart.. Dette var i alle fall kjempefint, nydelig med pynten sentrert på sida ved siden av motivet:)

Ha en fin onsdag! Klem fra Anita

mel m. m. mccarthy sa...

This is SO sweet! Your colouring is stunning; it just glows. Beautiful! :O)

annes paperfun sa...

Så utrolig nydelig kort Maya!
Liker så godt dine lillafarger. Flink er du og til stor inspirasjon.
God dag til deg...
klemmer fra Anne

Renate sa...

Herrlighet for en dyktig kortlager du er. Jeg er bare sååå imponert.
Legger deg til i min blogg jeg for her må jeg bare holde meg oppdatert!

Klem Renate

Nina sa...

Hei, Mayamor :)
Er det bare tilfeldigheter eller leser jeg tankene dine? Begynte på et kort i går i ... lillatoner... Må nesten vente med å legge det ut, ellers kan du jo tro at jeg bare hermer etter deg *ler*
Kortet ja, jeg bare skravler i vei... *fnis* Utrolig søtt, du er bare sååååååååååååååååå flink!

Nina sa...

Hei, Mayamor :)
Er det bare tilfeldigheter eller leser jeg tankene dine? Begynte på et kort i går i ... lillatoner... Må nesten vente med å legge det ut, ellers kan du jo tro at jeg bare hermer etter deg *ler*
Kortet ja, jeg bare skravler i vei... *fnis* Utrolig søtt, du er bare sååååååååååååååååå flink!

Kim sa...

Your card is stunning! I would have picked you to win! Love what you did with the sketch! I love your "extra" circle in the background made out of beads! Just so beautiful! And your coloring is so pretty! Love love love it!
Hugs~ Kim

Nina sa...

Du blir vel snart lei av å se trynet mitt her *ler*
Driver med litt natterangling her, og jeg tenkte jeg bare skulle komme innom med en nattaklem *klemmer* før jeg og de firbeinte tar kvelden.
Og ja, jeg la ut mitt lilla kort, tok sjansen *ler*

Aija sa...

I was scrolling to see every card and it was so heard to pick what to comment, all are so beautiful.
I like your colouring style, it brings those lovely images "out" so well!

Camilla sa...

Utrolig flotte farger, og det stempelet er jo bare helt nydelig! Kan jeg spørre hvor det er fra? Skikkelig fint kort, kjempeinspirerende å titte innom deg.Ny blogger selv og må bare legge deg til bloggen min ser jeg:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg