søndag 14. september 2008

Tusen takk! / Thank you!

Jeg har som jeg har sagt før her,virkelig kost meg med å male med distress :)
Skikkelig avslapning!
Men det resulterer i lite kort produksjon *ler*
Men her kommer ett kort,laget for å si tusen takk :)
*****************************************
I have really loved to colour with ranger distress inks :)
It is therapy!
But i don`t make so much card *laugh*
But here is one,made to say thank you :)



Forsiden av kortet med motivet Sweet n`sassy fra Funkykits. Malt med distress inks :)
Papiret er ifra Kaiserkraft. Båndet er kjøpt hos InkyWings.
Myntene har jeg fått av snille Anita *klem*
Blomster fra Prima.
Bladranken fra QK.
Og Rub-ons fra Ett trykk/Norsk Stempelblad.
***************************************************
The front of the card with Sweet n`sassy from Funkykits. Coloured with Distress inks :)
PP from Kaiserkraft. The ribbon is bought from InkyWings.
The coin-charms i`ve got from Anita *hugs*
Flowers from Prima.
Leaf from QK.
Rub-ons from Ett trykk/Norsk stempelblad.


Innsiden av kortet med tekst fra Ett trykk/ Norsk stempelblad.
Den lille blomsten i hjørnet er ett stempel fra händstamplat.
************************************
The inside of the card,with text from Ett trykk/ Norsk stempelblad.
The little flowers is a stamp from händstamplat.


Og baksiden med mitt navne-stempel :) /And the back with my name stamp :)

14 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan!
Du målar bara såå bra med Distress. Det är såå snyggt och välkomponerat:)
Gillar alla dekos och papper som du använt.
och så mina favorit färger i Blått och brunt:)
Kram till dig:Camilla

Angella sa...

Det er jo så nydelig, og du er jo kjempeflink til å male med distress, men som du sier... det tar sånn tid:)

Enda et flott personlig stempel...

kos deg videre.
klem
Angella

Sianba sa...

Nydelig kort, Maya! :-)
Helt herlige farger, og distressen har du virkelig taket på!

angeljakki sa...

beautiful card and colouring. Just stunning

Anonym sa...

Næææh, du er jo blitt proff allerede!!! Da er det vel håp for meg og distressen også, da ;-) Ha en flott uke! Klem, Marie

NGCARDS sa...

this is such a beautiful card I lvoe the colours you have used! xxx

Camilla sa...

Hei! Så lekkert med distressene!!:) Fantastisk flott fargekombinasjoner!!
Ha en god uke!
Klemmer fra Camilla.

Tindaloo sa...

Så nydelig! Utrolig fine farger og du er en kløpper i fargelegging! :)

Emily sa...

A lovely card Maya, your work is always brilliant :)

Gunhild sa...

Gjett om jeg ble overrasket da jeg hentet posten i dag og fant dette nyyydelige kortet i postkassa! Tusen takk!!! Lekker fargelegging og herlige farger! Kortet er til og med enda finere i virkeligheten enn på bildet!

Ha en fin uke!
Klem fra Gunhild

The Dolphin Inn sa...

This card is beautiful Maya, love the soft colouring, I have never used distress inks for this kind of thing before, do you use a special ink to stop the stamped image bleeding when the ink is added ?

Thanks for sharing XXX

Nina sa...

Dæven døtte, så flink du er !! Også så mange kommentarer som du får, du går snart Anita en høy gang... (fnis) Jeg vet hva jeg skal ønske meg til min bursdag... Måååå få gubben til å bestille et kort av deg :)

Nina sa...

Dæven døtte, så flink du er !! Også så mange kommentarer som du får, du går snart Anita en høy gang... (fnis) Jeg vet hva jeg skal ønske meg til min bursdag... Måååå få gubben til å bestille et kort av deg :)

Nina sa...

Også kom det to ganger, det var ikke helt meningen da!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg