onsdag 10. september 2008

Distress

Som i distress inks og fargelegging :)
Når jeg var på Grorud treffet,så satt jeg blant annet sammen med Anita & Nina,og de to jentene ble plaget jevnt og trutt med spørsmål ang. fargelgging med distress ink.
Noe som resulterte i en hekta gudbrandsdøl! *ler*
Hekta på distress og fargelegging!
Etter att jeg kom hjem,har jeg nesten ikke laget kort,jeg har bare malt,malt og malt!
Og kost meg noe helt vannvittig! :)
Så tusen takk til Anita og Nina,for att dere tok dere tid til å svare,hjelpe og ikke minst rose!
Dere er bare så fabelaktige!! *klemmer*

Her ser dere ett kort med motiv malt med distress ink :)
Mitt 5 forsøk (det fjerde motivet ligger fortsatt på pulten og venter på ett kort *fnis* og motiv 1,2 og 3 snakker vi ikke om! ;) )
Motivene er ifra InkyWings og jeg har maskert de store gresskarene og de små er klipt ut og satt på 3D-puter.
Tagsene er fra QK.
Mønsterpapir fra Chatterbox.
Billettene er også ifra InkyWings og stemplet opp på orange kartong :)





As in Distress inks and colouring :)
When i was at the craft-meeting (a big event!) i sat beside Anita & Nina.
And they answered my questions and learned me to colour with Distress inks.
Now i am totally in love with this metode to colour the motif with!
The motif on the card above is coloured with distress inks.
The motif and the tickets are from InkyWings.
PP from Chatterbox.
Thank you so much to Anita & Nina for the inspiration and for taking the time! *hugs*

4 kommentarer:

Linanna DESIGNS sa...

Maya
This card is lovely, and I love the scrap pages previously posted. Hugs Linda x

Sivic sa...

Hei på deg : )
Nydelig fargelegging med distress ink !! Kjempefint !!

Lene Aase sa...

Stilig kort og kjempeflott fargelagt:)
Klem fra Lene

Anonym sa...

Nyyyyydelig malingsarbeid, Maya! Dette har du dreisen på :-) Gleder meg til å se hva som kommer! Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg