fredag 12. september 2008

Sukkersött # 7 Skisse / Sketch

Det er fredag og tid for ny utfordring fra oss i Sukkersött!
Denne gangen har vi en skisse til dere,og den er det Åshild som har laget :)
Så hiv dere med på utfordringen,og kos dere!
*************************************************
It is friday and time for another challenge over at Sukkersött!
This time we have a sketch for you,and the sketch is made by Åshild :)
So join in and create something by the sketch,and have fun!

Åshild`s skisse :) / Sketch by Åshild :)



Og her er mitt kort,laget etter skissen :)
Jeg har snudd på skissen,og lagt til noen elementer,men ikke beveget meg så langt fra orginalen ;) (Jeg har aldri vært noe "god" på sånne skisser,det låser seg,og jeg ser "bare" skissen... Men øvelse gjør mester har jeg hørt *fnis*)
Motivet er ifra InkyWings,og oser jul!! Finnes ikke noe mer "julete" enn hest og slede,hvertfall ikke når du er hestejente som meg ;)
Papiret er ifra My mind`s eye.
Bokstavene er ett metall-charms alfabet,som jeg har klipt vekk "henge-tingen" på ;)
I tillegg har jeg hatt på gull-stickles på de.
**********************************************************
And here is my card,made after the sketch :)
I have turned the sketch,and added some elements,but not far from the original. (I have never been any "good" on sketches,i get all worked up and can`t play.. Just see the sketch and can`t think outside the box.. But practice make champions! ;) )
The motif is from InkyWings,and it is my kind of christmas! I can`t think of anything more christmas and a horse and a sleigh,at least not when you love horses like i do ;)
Patterned paper from My Mind`s eye.
The letters are charms that i have added some gold stickels-glue on.

Innsiden av kortet,teksten er skrevet ut på data`n med fonten; Penshurst.
****************************************************
Inside of the card,the text is written on the PC and printed out. The font is; Penshurst.

Og baksiden med ett av mine nye "håndlaget" av stempler,så nydelig den lille alven som putter stjernene på himmelen :)
***************************************
And the back of the card,with on of my new "handmade by" stamps,i just love this little faery and that she is adding the stars :)

11 kommentarer:

Ann Cicilie sa...

Det var veldig vakkert:)

annes paperfun sa...

Så nydelig julekort og likte de duse fargene du har brukt.
Så smart å klippe vekk de "henge" greiene...det skal jeg skrive opp bak øret :o)
Ønsker deg en flott helg.
klem fra Anne

Anita sa...

Kjempeflott kort, Maya! Nydelig skrift/bokstaver du har brukt, og så var det utrolig flott med noe av skrifta oppå det fine båndet:) Lekkert!

Ha en god helg!:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei!
Kjempeflott julekort, fargemessig og med alle detaljene! Så fin font og flott tekst inni kortet. Skisser er vel spennende, men jeg har aldri laget kort etter skisser!! Kanskje det kommer?...

Så artig at du likte kaffekortet mitt. :) Og ja, i dag var jeg gryyyytidlig oppe - sovna nemlig før ni i går kveld... hehehe!.. Var nok litt sliten da... Tar på å være vikarlærer! ;) Neida, det er bare koselig! :)

Godt det er helg nå likevel. Ute skinner sola og det har den visst tenkt å gjøre i helga iflg. værmeldinga. Så da er det bare å være flink å komme seg på tur i det flotte høstværet! :D

En aldeles gooood helg til deg også, håper den blir fabelaktig bra!! :)
Klem, Hege

Kristine sa...

Du Maya, du Maya!
Du har jo laget det lekreste julekort! Så flott i disse duse fargene. Og stilig pyntet på ale sider!
Haåper du får en flott helg!
Klem fra Kristine

Rasofiel sa...

sååå hærlig bidrag du har laget denne uken. ser meg ikke mett på det. Synes det er så stilig at du har snudd skissen og skrevet nedover - for jeg vurderte å gjøre det selv, men fikk ikke plass til teksten :D din gluping :D xmas *lol* :D Fagene er også helt nydelige.. Åååh du inspirerer meg!!!! hadde vert så koselig å scrappet med deg en gang. Drukket kaffi, sladret og scrappet :D Typisk de gode menneskene, de bor alltid så himla langt borte :)
Håper du får en nydelig helg, nydelige du <3 megaklemm vyanmica

Nina sa...

Hei... igjen... :)
Du er til stor glede og inspirasjon, bare så du vet det :)

Hanne sa...

Så nydelig kortet ditt var da, Maya! Smart å snu på skissen, det ble skikkelig flott! Du er jo mesterlig på farger...
Så morsomt å endelig se hva alle andre har laget, mitt ble litt puslete, syns jeg selv, men sånn må det bli noen ganger når døgnet ikke har flere timer enn det har, jeg synes ærlig talt det kunne vært forlneget med et par-fem timer for oss kortlagere *hehe*

Jaja - ha en flotters helg da vennen!
Klem fra Hanne :)

Åshild sa...

Så lekkert det ble, Maya! Nydelige farger og lurefikseløsninger :) Herlig!

God klem!

angeljakki sa...

such a delicate christmas card love it x x x

Joanna sa...

Et totalt fortryllende kort du har laget her:)
Vakre farger og stempelet er bare nydelig.


Klem fra Joanna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg