tirsdag 11. november 2008

Bursdags kort / Birthday card

Her er ett bursdagskort jeg lagde til Inger Marie :)
Hun fikk det vel sånn ca 2 mnd for sent *ler* Jeg er ikke av de kjappeste..
************************************
Here is a birthday card i made for Inger Marie :)

Mappekort laget etter denne malen :) Motivet er Hänglar & stänglar og er malt med LePlume tusjer og vannpensel. Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
Sommerfuglen er ifra FormaHantverk.
************************************
Foldercard made after this tutorial :) The motif is hänglar & stänglar and is coloured with LePlume and waterbrush. The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad.
Butterfly is a stamp from FormaHantverk.


Zoomet inn på den nyydelige hängelen :) Synes hun er bare så søt med kaninen i armene!
****************************
Zoomed in on the beautiful hängelen :) I think she is so cute with her bunny in her arms!


Og så vil jeg få lov til å gratulere Nina så masse med dagen som er idag!
Håper du får en strålende dag,vennen!! *stor klem*
Hopp over til hennes blogg og ønsk henne en super bursdag!
**************************************
And i want to wish Nina a happy birthday today!!
Hope you have a wonderful day,my friend *big hug*
Please pop over to her
blog and wish her a happy birtday :)


Klemmer/hugs Maya :)

13 kommentarer:

Linanna DESIGNS sa...

Maya what a beautiful card hun. Inger will adore this folder, its coloured beautifully and such a lovely image. I love your work hun. Hugs Linda x

Lene Aase sa...

Nyyydelig kort i utrloig flotte farger!!! Kjempeflott fargelagt og rålekkert med den sommerfuglen:) Håper du får en finfin Tirsdag:)

Klem fra Lene:)

Ingun sa...

Koselig mappekort, søtt stempel
veldig fint fargelagt.

Bente sa...

Vannvittig fint farget. Og det stempelet er bare så utrolig søtt :)
Ha en fin dag!

Klem fra Bente

Anne Karin sa...

Åh for et fint kort! Veldig bra malt!!

Iselin sa...

Kjempe flott kort!

Nina sa...

Åhhhh, Maya, så søt du er *klem*
Tusen takk for kjempekoslig og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang telefon samtale i går, og for bursdagshilsen i min og din blogg. Du er god du...
Og som alltid: superflotte kort.
Jeg gleder meg vilt til mitt kommer *fnis*

Anonym sa...

Du gör så fina kort.
Du har något att hämta på min blogg.
KRAMIZAR

Tab sa...

oooh such a gorgeous card Maya! The image is beautiful and your colouring is superb as always! :0)
Tab xxx

Camilla sa...

Nydeige farger og så koselig stempel!:) Du lager veldig mye fint og jeg titter ofte innom for å se hva for noe nytt og spennende du sysler med.
Idag ligger det noe til deg på bloggen min:)

Hilsen Camilla

Lou Sims sa...

Stunning card and an adorable image. Thanks for the link to the tutorial as well. Will have to add this to my list of things "to make" !

angeljakki sa...

stunning card maya, that image is soooooooo cute x x x

Nixe-Moni sa...

Absolutely gorgeous your card Maya!! I just love how you´ve coloured the cute image!! Love also the great embellis :) Great job!!
Big Hugs
Moni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg