mandag 17. november 2008

Papirgleder!

Er så stolt og glad!!
Annette inne på Papirgleder.no har valgt lastebil kalenderen min,som en av ukens Papirgleder!
Tusen millioner takk,Annette! *klemmer*
Her er hva Annette sier om kalenderen min;
Nå har det blitt postet mange flotte fyrstikkeskekalendere, men denne tar virkelig kaka.
Har dere sett noe så kult før?
Som mamma til tre gutter, vet jeg at dette er en kalender som vil falle godt i smak.
Tusen takk for inspirasjonen,Maya!

*****************************
I am so proud and filled with joy!
Annette on Papirgleder.no has picked my christmas calender truck as one of this weeks Papirgleder!
Thank you so much,Annette! *hugs*
Here is what she says about my calendar;
Now it has been posted many great matchbox calendars,but this is really fantastic!
Have you seen anything so cool before?
As i am a mum to three boys i know this will fall in taste :)
Thank you for the inspiration,Maya!

Her kan dere se innlegget mitt på bloggen og flere bilder av lastebilen ;)
Lastebil julekalender.
*********************
Here you can see the post and more pics of the truck ;)
Christmas calender truck.

22 kommentarer:

Ingunn LGF sa...

Den var jo kjempeflott! Og så original da!

Klem fra oss i Sarp

line sa...

Vel fortjent!!!! Utrolig kreativt

Bente sa...

Neimen... guuuri... så flott! Mine 4 gutter ville elsket den! Til og med han på 20..hehe!

Minelly sa...

selfølgelig kom du med på ukens papirglede..denne bilen er rååå!!
Jeg viste den til samboeren min,og "babyen" som han er,så ville han at jeg skulle lage en sånn til ham også..hehehe..mannfolk..jaja,uansett,
hvordan har du klart å lage denne?
har du brukt mal eller designet selv?
du er ihvertfall utrolig kreativ,og råflink..!
klem:)

Camilla sa...

Den er jo helt unik den lastebilkalenderen da:) Det fortjente du! Veldig morsomt med sånne ekstra kreative prosjekter;)
Slikt blir det inspriasjon av.

Hilsen Camilla

Lene Aase sa...

Gratulerer som ukens papirglede MaJa, velfortjent:)

God klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, velfortjent omtale! herlig denne!! Godt jobba - for dette må du ha brukt litt tid på! :)

Renate sa...

Hei Maya

Det ligger en award å venter på deg i min blogg.
Klem

Nixe-Moni sa...

Congratulations Maya!! You really deserved it :)
Please take a look on my blog their is something for you!
Big Hugs
Moni

Nina sa...

Hei, Maya!
Gratulerer som ukas Papirgleder! Skulle nå bare mangle sier nå jeg, du burde vært det hver uke :) *Fnis*

angeljakki sa...

That is so cool Maya x x x

Angella sa...

Det skulle bare mangle at den ikke ble kåret til noe... Den er jo bare helt rå:)

klem
Angella

MacNina sa...

Utrolig flott lastebil! Det må være noe av det tøffeste jeg har sett!
Så flink du er!

Hanne sa...

Her flyr vi imellom med gratulasjoner *knis* Ja, skulle ikke denne få heder og ære, så hadde jeg begynt å lure! Velfortjent Papirgledevalg, det der alså - gratulerer!!!

Og enda mer gratulerer med førsteplassen i Ett Trykk-konkurransen! Dæsken døtte, æ vart impregnert!!! For en jobb! Bra blad denne gangen syns jeg. (selv rakk jeg ikke å sende inn noen ting, men neste gang kanskje...)

Hååper du får en strålende fin kveld, vennen!
God klem :)

Camilla sa...

Grattis Maya till två första platser:))
Duktig du är..
jag hoppas att du sträcker på dig ordentligt nu.
Kramar och tack för allt fint du visar..
kram Camilla

Kirsten Aune sa...

Dette var så fortjent, Maya! Denne julekalenderen er fantastisk flott!
Gratulerer så mye!
Gode klemmer

T's Creations sa...

Denne var skikkelig kul! :)

Anonym sa...

stort grattis till bemärkelsen!
Men det är inte så underligt! sjukt fin kalender!!
WOW WOW WOW!! HELT OUTSTANDING!!!!
du är min idol!!! =D
Kramisar Petra

Eva-Lena sa...

Den var utrolig stilig!
Har du mal på den?

Inger Marie sa...

Ikke så rart at hun valgte ut den...den er jo bare råstilig!!
Du er jo bare så kreativ
Ha en flott helg vennen
God klem

Turid sa...

Töffeste adventskalender jeg har sett!! Nydelig og kjempefine farger, rett og slett rålekker!!

Samtidig må jeg få takke deg for fine kommentarer i bloggen min - det varmer!

Klem
Turid

Annica H sa...

Åh så otroligt läckert! Jag önskar att jag hade en son, så att jag hade en ursäkt att göra en sådan! Kan man ge den till sin sambo istället?!? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg