fredag 28. november 2008

Sukkersött # 18

Fredag!!! Og snart helg :)
Og denne helgen skal jeg på treff!!
Åhhh som jeg gleder meg! *danser rundt av fryd*
Men først av alt,det er fredag,det er Sukkersött tid og her er oppgaven;
Lag ett julekort i RÅÅÅÅÅSSSSA!!! Ikke bare en rosa blomst,men ett skikkelig rosa JULEkort!!
Så hiv deg med :)
*****************************
Friday!!! And soon weekend :)
And this weekend i am going to a craft-meeting!!
Ohhhh i am so looking forward to that! *dancing around with joy*
But first of all,it is friday,it is Sukkersött time and here is the challenge;
Make a christmas card in pink!!! And we wanna see more than a pink flower,you have to make a really PINK christmas card!!
So come on and join us :)


Slik ble mitt rååååsa julekort :) Med motiv fra Whiff of joy,synes hun passer flott til å være rosa jeg! Malt med distress ink refillene.
Hatt på litt glitterlim på kjolekanten,båndene og litt her og der,men det kommer ikke så godt frem på bildene..
Teksten er ifra Ett trykk/Norsk stempelblad.
QK snøkrystaller som har fått glitter på seg :)
Og låsen er ifra cc-hobby.
Papirer fra Dreamstreet.
***************************
And this is my pink card :) With motif from Whiff of joy,i think she looks great in pink!
Coloured with distress ink refills.
I have added some stickles glue on her dress,ribbons and a bit here and there,but it is not showing to well on my pics..
The text is from Ett trykk/Norsk stempelblad and means warm christmas hugs.
QK icecrystal with some glitter.
The lock is from cc-hobby.
Papers from Dreamstreet.

Zoomet inn på jenta :) Her ser dere antydning til glitter.
**********************
Zoomed in on the girl :) Here you can see the sparkle.



Innsiden av kortet med de samme nestiene som på utsiden :) Teksten er ifra NSS og Ett trykk/Norsk stempelblad.
***********************
Inside of the card with the same nesties as on the outside :) The texte stampes are from NSS and Ett trykk/Norsk stempelblad.

Og stikk innom til InkyWings en tur,der ligger det ett DT bidrag fra meg ;)
*****************************
And hop over to InkyWings blog,there it is an DT contributions from me ;)

Og til slutt vil jeg bare takke for alle superduper hyggelige kommentarer og awarder de siste dagen! Dere er så snille!! *klemmer i haugevis!!*
***************************************
And finally i wanna thank you so much for all the nice comments and all the awards you have given me!! You make my day so bright and filled with joy!! *hugs,hugs and more hugs!!*

Klem/hugs Maya :)


25 kommentarer:

Hanne sa...

Å sukk, så nydelig, Maya! Virkelig et delikat og lekkert kort, fra innerst til ytterst! Så utrolig flott fargelagt, og den låsen var prikken over i'en! Flinka!

Ha ei knakende fin helg, vennen, jeg er ikke noe misunnelig på deg som skal på treff - ikke i det hele tatt! (lygekors) Kos deg masse da! (ærlig ment).

Gos klem :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så flott rosa julekort!!

Og nå oppdaga jeg den røde lastebilen herunder. Må jammen kikke nærmere... Du lager så innmari mye fint!!

Ønsker deg en fin helg på treff!

Klem, Hege :)

Torill sa...

Så sart og lekkert!!! Hun formelig flyter fram på rosa skyer!!! Helskjønnt!
klem på en fredag!

Nixe-Moni sa...

What a wonderful card Maya! I love the colour pink and all your details are gorgeous.
Have a great weekend :)
Big Hugs
Moni

Lene Aase sa...

Dette er det nydeligste rosa julekortet eg noen gang har sett!!! Fikk sånn snøfølelse av det, rålekkert rett og slett:)
Du må ha en trivelig helg og kose deg masse på treff!!!

Klem fra Lene:)

annes paperfun sa...

Nydelig kort Maya og herlig rosafarge! Nydelig motiv du har brukt og du fargelegger jo så vakkert. Og som alltid så gjennomført og flott på alle sidene.
Ønsker deg en superduper helg!
klem Anne

Caroline sa...

utrolig vakkert kort du har laget!

milli sa...

Dette ble "bærre lækkert!"
Jeg synes også at hun passet veldig godt i rosa, så sart og rent kortet ditt ser ut, blir helt satt ut jeg!:)

Ønsker deg en kjempefin helg!

Mange klemmer fra
Camilla

Kosene mine sa...

For et nyyydelig julekort! Er svak for rosa jeg da, men har aldri sett et rosa julekort, og aldri et som er såå fint i alle fall! Du har klart det igjen, stum av beundring :)

Pia sa...

Nydeligt og smukt gennemført kort

Marianne sa...

Wow, nyyydelig!! Tenk at selv rosa kan bli såå julete:)

God helg!
Klem Marianne:)

Angella sa...

Alltid like lekkert! Så flott kort Maya!

Ha en go helg!
klem
Angella

Anita sa...

Dette kortet var utrolig flott, Maya! Det sarte rosa papiret passer perfekt til det nydelige stempelet. Utrolig fint!:)

Ønsker deg en flott helg! Klemmer fra Anita

Bjørg sa...

Hei her kommer en hilsen fra Ninas tante og jeg må si jeg er imponert over de nydelige kortene du lager. Er nybegynner sjøl og ser jeg har mye å lære.... Men jeg titter og
blir veldig inspirert av alt det flotte du lager... Takk for inspirasjonen.

Hanne sa...

Kjempelekkert! Flotte farger og lukningsmekanismen på forsiden er stilig!

Kos deg på treff i helgen!

Klem

Helena sa...

Beautiful card, love the closing!
xxxx

Kristine sa...

Hei på deg Maya!
Håper du får en superkoselig helg på treff;) Og at det blir litt produksjon også og ikke bare preik! Det blir det nemlig når jeg er på treff;)
Og det råååsa julekortet ditt er sååå flott;)
God helg
klemmer fra Kristine

Nina sa...

Herre min hatt, nå må du da ha overgått deg selv igjen? Fy fader, så utrolig lekkert. Og den der melkekartong holderen også. Send gjerne en sånn til Flesberg før jul *ler*
Jeg teller dager til kreativt treff, men etter hva du har laget i det siste, så tror jeg du lager og jeg bare ser på. Vel, mindre å pakke i hvertfall *fnis*
Kos deg på treff i helga, Mayamor. Her skal det vaskes :(
Klemmer i bøtter og lass.

Kirsten Aune sa...

Så delikat og lekkert, Maya!! Nydelig fargelegging - som alltid!!

Nå er det ikke mange timene igjen til vi treffes. Jeg har ikke pakket ned noe enda, men nå må jeg vel snart begynne... *knis*

Kjør forsiktig i morra, og er du på plass før tida, så gi et lite pip da... Jeg er garantert på plass! Ses om noen timer!

God klem

Tab sa...

Oh my Maya! Your card is stunning, I've not seen Willow done is pale pink before and it just looks beautiful. I love how you have done the inside too, simply gorgeous! :0) Tab xxx

Minelly sa...

Utrolig sart og lekkert.
:))))

Marte sa...

Lekkert kort, Maya - så sart og nydelig! :) Låsen er bare så fin!! :)

Jeg er stor fan av de nye nestabilities diesene, men kan du fortelle meg hvor du har kjøpt dine hen? Finnes de i Norge enda?

Godklem fra meg

oheidia sa...

Dette er et veldig fint kort. Får en høytidelig følelse når jeg ser på det og jeg synes de sarte rosa fargene er nydelige til kortet. Stempelet er jo nydelig!!! Flott malt også!

craftyb sa...

Hi Maya, this is sooo soft and elegant...I love this girly...she's like a princess! bx

Loreal Blondi sa...

Fine card. Love the inside!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg