fredag 7. november 2008

Sukkersött # 15

Heisann hoppsann :)
Jeg lovte dere mitt andre Ett trykk publiserte kort,men guriland det er jo FREDAG!!! *Hurra*
Så da er det utfordringen fra Sukkersött som gjelder :)
Denne uken er det ei skisse laget av Anita,så sleng deg med på utfordringen!
Moro å se hva dere andre lager og kommer opp med av kreativitet.
*************************************
Hello,hello :)
I promised you my second card from the mag Ett trykk,but i forgot it is friday!!! *Hooray*
So then it is time for another challenge from Sukkersött :)
This week we have a sketch for you,made by Anita,so come on and join in the fun :)


Her er min løsning på skissen :) Motivet er fra Ett trykk/Norsk stempelblad og er bare råååstilig! Stemplet med archival ink Plum. Distresset med mustard seed,aged mahogany og plum.
Øverste teksten er deler av Min venn swirl stempel fra Stempelglede,det andre runde stempelet er ifra Scrapmagasinet.
Papirer fra Kaiserkraft i herlige farger :) Blomster fra Petaloo.
Punchinella.
Homemade brikken har jeg fått av snille snille Anita *klem*
****************************************
Here is my take on the sketch :) The motif is from Ett trykk/Norsk stempelblad and are just supergreat! I have stamped it with archival ink plum. Distressed it with mustard seed,aged mahogany and plum.
The first text stamp are from Stempelglede and the second one is from scrapmagasinet.
Papers from Kaiserkraft in beautiful colours :) Flowers from Petaloo.
Punchinella behind the image.
Homemade-tag i got from my dear friend Anita *hugs*

Zoomet inn på det stilige motivet :) /Zoomed detail of the motif,isn`t she just stunning?!


Innsiden på kortet med tekst og hjørne swirl fra stempelglede. / Inside of the card with text and corner stamp from Stempelglede.

Baksiden av kortet med navnet mitt :) /Back of the card with my name :)
Så får dere ha ei flotters helg! Jeg er på vei til Storefjell og ei helg fyllt opp med faglig påfyll :)
Gleder meg masse!!
*******************************
Have a wonderful weekend! I am off to the mountains for a weekend filled up with academic inspiration :) I am looking forward to that!
Klem/hugs Maya :)




16 kommentarer:

Hanne sa...

Dette ble et flott kort Maya! Fine farger og fin pynt på alle sider!

Ha en fin helg!

Hanne sa...

Hoppsann, Maya,
måtte bare suse innom deg og skryte av kortet ditt før jeg suser avgårde til Trondheim :)

Skikkelig Maya-kort hva gjelder farger, helt & totalt nyyydelig gjennomført, for noen stilige skygger og effekter du har klart å distresse fram!! Me impressed a lot :)

Ha en finfin fjellhelg, vennen!
God klem fra Hanne:)

Åshild sa...

Vet du hva, schnuppelure? Kortene dine gir meg alltid dårlig samvittighet! *fnis* Du er jo sååå flink til å pynte alle sider, og det er jeg steiki dårlig på... Nydelig kort og knakende bra motiv *fnis igjen*!

God klem!

Hildes kort sa...

Nydelig kort Maya.....alltid like nydelig både utenpå og inni...

Inger-g sa...

Kjempefint kort. Det stempelet der er ordentlig kult. Flotte farger også.

Ha en fin helg.

Inger
:-)

Anonym sa...

Guriland, så nydelig. Så flott innsiden var, da. :)

Pia sa...

wow så nydeligt kort med dine mange fine detaljer

milli sa...

For et kjempeflott kort!
Blomstene du har på forsiden er så utrolig fine!! Og så er jo innsiden like fint pyntet som forsiden!

Håper du har en super helg på Storefjell!

Klem
Camilla

Nina sa...

Herre min hatt, du har gjort det igjen. Hvordan er det mulig å bare trylle frem det ene lekrere enn det andre? Send litt av dine magiske evner nedover til meg og kos deg masse på Storefjell :)

Helgeklem fra meg til deg... :)

Inger Marie sa...

Knall stilig kort, så gøy å se hvordan du bruker punchinella.
Har nemlig kjøpt det og ikke fått tatt det i bruk enda, men nå må jeg lete det fram.
Ha en fin helg :)
God klem

Kristine sa...

Kjempenydelig kort Maya!
Likte så godt at motivet og teksten ikke var stemplet i svart!
Håper du får en god helg!
Klem Kristine

annes paperfun sa...

Så nydelig kort og liker så godt fargene du bruker. Og nydelig pyntet på alle sidene i kortet!
Ønsker deg en superduper helg :O)
klem fra Anne

Kjersti sa...

Råstilig kort, Maya!

Masse lekre detaljar, og samansetjing av fargar. Digga det! :):)

angeljakki sa...

Awesome card love everything about it. I have a couple of things on my blog for you hun x x x

Monika sa...

Så vackert!! Älskar färgerna och det är så stilrent utan att det är tråkigt.

Christine sa...

Vilket kort tjejen! Så färgsprakande, gillar det verkligen!
Tack för att du är med i min lilla gissnings lek, den är fortfarande i full gång!
Hoppas att helgen varit bra!
Kram Christine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg