lørdag 15. november 2008

Bursdagskort til Nina / Birthday card for Nina

Da jeg fikk greie på att Nina hadde bursdag,måtte jeg bare lage ett kort til henne!
Og i det siste har jeg slitt litt med å male og lage kort,men kjære snille Anita sitt julekort (Som man kan se en sniktitt av i Ett trykk`s blogg) fikk meg igang!
Tusen tusen takk for all inspirasjon du gir meg,Anita! *klemmer*
***********************************
When i found out that Nina had birthday,i just had to make a card for her!
But lately i haven`t had the joy when i was making cards,but a sneekpeek at Anita`s christmas card (You can see it in Ett trykk`s blog) got me started!
Thank you so much for all the inspiration you give me,Anita!! *hugs*

Kortet er ett mappekort,og inneholdt litt småtteri til jubilanten :) Motivet er maskert med tre forskjellige stempler; hänglar jente,ramme fra Ett trykk og gratulerer stempel fra Stempelglede.
Nina er stanset ut med cuttelbugen og alfabetet er Bosskut Licorice stick. De har jeg hatt på lim på og strødd over brunt glitter. Det samme med hjertene på ramma :)
Låsen er kjøpt på cc-hobby.
Papirer fra K & Company.
Blomster fra Petaloo og papir-rosene er kjøpt inne på ett forum.
*******************************************
The card is a folder-card and was filled with some goodies for the birthday girl :) The motiv is three stamps masked together; hÄnglar girl,frame from Et trykk and text background from Stempelglede.
Nina is Bosskut Licorice stick and i have added some brown glitter on it,the heart on the frame has the same glitter :)
The lock is from CC-Hobby.
Papers from K & Company.
Petaloo flowers and the paper-roses is bought on a forum.

Zoomet detalj av motivet,malt med distresser :) / Zoomed detail of the motif wich is coloured with distress inks.

Innsiden av mappekortet før personlig hilsen er limt inn og før "godisen" er fyllt inn ;)
Teksten er ifra Ett trykk.
******************************
The inside of the card before i added the text for the birthday girl ;)
The text is from Ett trykk and means; A hug is like a handshake from the heart.
Ha en flotters lørdag,alle sammen!! / Have a wonderful saturday!!
Maya :)

18 kommentarer:

Nina sa...

Heisann, Mayamor!
Og kortet er enda finere i virkeligheten enn på bilde. Det står på kjøkkenet og pynter opp, og alle som har vært innom i dag skryter av både det her og det andre :) Jeg trodde faktisk det var thickers du hadde brukt til bokstaver, men så lurt å ta på glitter selv. Det har ikke jeg tenkt på...
Formen er litt bedre, og det er bra! Jeg skal nemlig på fest i kveld *Hurra*
Du får ha en hyggelig kveld på lekerommet *klem*

Camilla sa...

Ååå wow her er det bare den ene lekkerbisken etter den andre!! Så flott dette kortet var! Og likte den låsen din;)
Ha en toppers lørdag!
Klemmer fra Camilla.

Rasofiel sa...

For et fantastisk kort :D kordan har du gjordt det med de to stemplene som ligger inntil hverandre??? er det en maskering, eller har klippet ut fylle-hangla og limt henne oppå teksten? det var stilig :D ha en fiiiin lørdag

Torill sa...

Nydelig!!!
Ja denne så jeg også, og gleder meg til å se alt!!
klem

Pia sa...

Wow det er bare et super kanon kort og hvor er den lukning flot og rustik

Camilla sa...

Åh, Maya sååå vackert.
gillar allt från papper till blommor.
Fantastiskt , du är full av ideer...
Kramar Camilla

Hanne sa...

Så utrolig flott det ble, Maya! Nyyydelig malt motiv, og denne gangen står det jo rett vei og greier *fnis* Knallstilig, rett & slett!

Nå har jeg tittet på den flotte julekalender'n din også, for jeg tenkte jeg skulle få laget en sånn en i helga - men vi får se, for jeg har fått betennelse i korsryggen :( og må sitte i små porsjoner...

Jaja. Håper du får en fin lørdag, vennen!
God klem fra meg :)

Hanne sa...

Så fint dette kortet ditt er Maya. Tenker Nina ble glad! Nydelig med brunt og lyseblått sammen. De "hengslene" har jeg også noen av. De er kjempestilige!

Ha en kjempefin helg!

Klem

Unknown sa...

Så nydelig kort Mayja! Du er utrolig dyktig på å fargelegge altså! Ja...i grunnen flink til å lage kort - punktum! :-)

Ha en flott helg!

Klem, Elin

Rasofiel sa...

Tusen takk vennen :D jeg tenkte meg du hadde maskert :D jeg har så lyst til å lære det, aner ikke hvordan det gjøres. Vet du om det finnet noen hjelpelinker på nett??? :D megaklemm

Ila sa...

This is Amazing and so Gorgeous!! love the image, roses and the fabulous fold!!..Hugs, Ila

milli sa...

Åh, så heldig bursdagsbarnet som skal få dette er!!
Låsen er råstilig! Der ga du meg en god idé!

Klem
Camilla

Hege-Annie Simonsen sa...

Så nydelig bursdagskort!! herlig maskering med de stemplene og superfint malt!! :)

God søndag og takk for kommentar på mitt vinter clear card! Klem

Nixe-Moni sa...

Woow, another gorgeous card. I love everything about it! Your colouring is fantastic!
Hugs
Moni

angeljakki sa...

Awesome as always, love the masking and the colouring perfection x x x

BrendaLea, the Prpldy sa...

Your cards are always so amazing and this one is no exception! I wish I had just a 1/4 of your talent and then I might be good but your work is GREAT!!!!!!

Laila sa...

Hej jag gillar verkligen dina kort :)
Kan du hjälpa mig hur man kan få tag på ramen som du använder på detta kort.

Laila sa...

Hej
Jag gillar verkligen dina kort :)
Kan du hjälpa mig hur jag skall kunna få tag på ramen som du använder i detta kort ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg