fredag 14. november 2008

Sukkersött # 16 InkyWings

Fredag! Finnes det deiligere dag?? Siste jobbdag for helgen (hvertfall denne helgen ;) ) og man har to hele FRI dager foran seg! Snakk om opptur!
Og ikke nok med det,det er igjen tid for en ny utfordring fra oss i Sukkersött :)
Denne gangen er vi blitt sponset av InkyWings,og har mottatt de nye julestemplene fra Lisa :)
Stemplene er designet av Elisa Wall og er så nyydelige!!

Utfordringen denne gang er å lage ett julekort med noe søtt i!
Det kan være ett mappekort,pose,gave-eske,julekort,innpakket sjokolade o.s.v :)
******************************************
Friday! Is there any more beautiful day?? Last workday before the weekend (This weekend anyway ;) ) and there is two whole days filled with nothing ahead!! Ohh talk about joy!
And if that wasn`t enough,it is time for another challenge over at Sukkersött :)
This time we in the DT was sponsored with the new christmas stamps from InkyWings :)
The designer off the stamps are Elisa Wall and they are just beautiful!!

The challenge this time is to make a christmas card filled with sweets!
It can be a folder-card,gift-bag,card,altered candy-bar,you decide :)

Jeg lagde en gavepose,enkelt og greit! Og med plass til masse,masse snop oppi :)
Brukte en vanlig brun papirpose,som jeg har kledd med hvit hobbykartong.
Stemplet først med bakgrunns stempelt fra InkyWings med archival ink sepia.
Rispa opp kantene og distresset dem med vintage photo.
Blomsten er stanset ut med retro large og medium og deretter sprayet med Glimmermist Coffe.
Bladene er PunchBunch fern.
Nissen med sleden er stemplet med archival ink sepia,og jeg har hatt på litt glitterlim :)
************************************
I made a giftbag and it has plenty room for sweets :)
I used a brown paper-bag and i have glued on some white cardstock.
But first i stamped with the new background stamp from InkyWings with archival ink sepia.
Distressed the edges and used vintage photo also.
The flowers is retro flower punch and i have sprayed on some Glimmermist coffe.
The leaf is PunchBunch fern.
The santa with sledge is stamped with archival ink sepia,and then i have added some glitter :)

Zoomet inn på nissen med sleden,skikkelig julestemning! Her ser dere også litt av glitteret som jeg har lagt på snøen noen steder :)
*****************************
Zoomed in on the santa with sledge,i got in a christmas mood of this image! Here you also see little of the glitter i have added on the snow :)


Zoomet inn på blomstene,som er stanset ut av samme papir som selve posen,bare sprayet med glimmermist coffe i tillegg.
God jul-seglet er også sprayet med glimmermist :)
******************************
Zoomed in on the flowers,they are punched out from the same paper as the bag,just sprayed them with some glimmermist coffe.
The text means Merry Christmas :)


Baksiden av posen :) / The back of the gift-bag :)


Jeg lagde også ett julekort i tillegg til posen,ikke nødvendigvis for å følge med selve posen,men bare fordi jeg hadde det så moro på lekerommet! *fnis*
Alle stempler er ifra InkyWings og jeg har embosset dem med gull-glitter embossing (så nå glitrer jeg,voffene og lekerommet!! *ler*)
Engel-jenta er maskert og så stemplet jeg bakgrunnstempelt med archival ink sepia :)
Mønsterpapir fra MF.
Kantene på papiret er revet og embosset med samme gull-glitter.
*************************************
I also made a christmas card,i was in a flow and wanted to play some more! *giggle*
All stamps are from InkyWings and i have heat-embossed them with gold-glitter embossing. (So at this moment the dogs,the room and i sparkle! *laugh*)
The angel-girl is masked and then i have stamped the background stamp with archival ink sepia :)
Patternedpaper from MF.
The edges is torned and then heat embossed with the same gold-glitter.

Innsiden av kortet med ett av tekst stemplene vi fikk :) Dette er også maskert.
*************************
Inside of the card with one of the textstamps we got :) This is also masked.

Og baksiden av kortet jeg lagde. Maskerte her også jeg :)
*******************
And the back of my card,here i also masked :)





Finner du feilen?? /Can you see the failure??
Maya :)

Jeg har mottatt flere awarder,og de må jeg bare få takke så masse for! De kommer sånn småningom!! :)
*************************
I have gotten several awards,and i just wanted to thanks so much! I will put them out on my blog in the weekend :)

15 kommentarer:

Lene sa...

Så nydelig pose Maya, kortet også!

Feilen? Kan det være at det papiret du har satt ditt personlige stempel på er opp ned) :)

God fredag. Klem

Torill sa...

Kjempeflott!!!
Vil gjerne ha hatt en sånn pose fylt med godsaker!!! Det er jo fredag!!!

milli sa...

Ja, det er kjempedeilig med fredag! Er min favorittdag:)

Posen og kortet ble rålekkert! Så stilig at du har laget bakgrunnen selv, det er jeg altfor lite flink til!

Ønsker deg en flott helg!

Klem
Camilla

annes paperfun sa...

Så nydelig gavepose! Og så lekkert som du pynter...selv med feil..he..he..blir det lekkert..fort gjort å snu noe på hodet :o)
Ønsker deg en flott helg.
klem fra Anne

Nina sa...

Heisann, min egen gledesspreder :)
Håper ikke det var vår laaange tlf samtale som lagde feilen? *Fnis*
Kjempelekker pose og kort.

Kirsten Aune sa...

Nydelig gavepose og nydelig kort, Maya! Og gurimalla så herlig julekalender også!!

Fredag er definitivt den beste dagen i uka!! Etter litt slaraffen foran tv'n, blir det som regel litt kortlaging når gubben har sovna i stolen! Og det beste av alt er at man slipper å måtte stå opp til vekkerklokka dagen etter... ;

Kos deg masse i helga, Maya!
God klem

Hildes kort sa...

Nydelig gavepose da....uansett om det var feil eller ikke...

Ser du har fått flere awarder, men du må nesten få en av meg også...Sjekk bloggen min

Pia sa...

Det er kun en ekstra fin detalje at tekst papiret under dit stempel er vendt på hovedet, super flot og nydelig løsning på udfordringen

Hanne sa...

Kunstnere legger gjerne inn sånne "feil" som dette for å understreke at det er et unikt produkt! Både gaveposen og kortet er virkelig så Maya-nydelige og vakre, flotte detaljer...

Håper du får en god helg, vennen, uten ulykker av noe slag ;)
God klem fra meg :)

Sivic sa...

Wov sier nå bare jeg, feil eller ikke feil !!
Dette ble skikkelig lekkert, både godte pose og kort!
Ekstra kjekt når du lager så flott forklaring til også : )
Ha ei fin helg!!

Minelly sa...

Fy søren så flott dette kortet var!jeg hadde blitt veldig glad for å fått det jeg,feil eller ikke feil;)

Kristine sa...

Hei på deg Maya!
Guriland så flott pose du har laget. Det tekst bakgrunnsstempelet var så flott. Likte at du hadde brukt det i blomstene også!
Og så stilig med matchende kort!
Ha en god helg!
Klemmer fra Kristine

angeljakki sa...

Such a fun card and the flowers are awesome

Loreal Blondi sa...

So great cards all of them! It's not so easy to understamd what should be done. Sorry.

Turid sa...

Helt underbar, nydelig gavepose!
Kjempeflott!!

Kommer for sent til å önske deg god fredag jeg, men önsker deg en herlig uke med mye pussel!

Klem
Turid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg