torsdag 13. november 2008

Julekalender / christmas calender

Da jeg hadde blogg uke hos InkyWings,lagde jeg denne :)
Så nå er jeg ferdig med de julekalenderene jeg skal lage for i år!
Når jeg lagde denne,tok jeg bilder underveis for å vise fremgangsmåten :)
Originalen er laget av Tracie Hudson,og hennes kalender kan dere se her; Julekalender.
Mine steg for steg bilder kan dere se her; Emira`s Julekalender.
***************************************
When i had my blog week over at InkyWings,i made this :)
Now i am finished with the calenders i was supposed to make for this chirstmas!
When i was making this one,i took pictures to show what i was doing :)
I has gotten the idea from Tracie Hudsons calender,and her calender you can see here; Christmas calender.
My step-by-step pics you can see here; Emira`s christmas calender.





Alle stempler jeg har brukt er ifra InkyWings :) / All the stamps are from InkyWings :)


16 kommentarer:

Line sa...

Å wow Maya, denne var bare rålekker!
Nyyydelige grønnfarger og så flott med de perlene på skuffene! Flotte stempler var det og :)

Ha en strålende dag!
Klem, Line

Torill sa...

Kjempeflott!
Det er så morsomt å se forskjellige slike! Og fint å vite hvor opphavet er fra også!!
Tusen takk for titten!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Denne var helt nydelig!
Kanskje jeg må prøve meg på noe som denne når datra mi blir så stor at hun skal ha kalender. :)

Ha en fin dag!

Klem

Lise

Unknown sa...

ÅÅÅ så utrulig nyyydelig!!! Herlige farger og lekre detaljer...og til og med innsidene på skuffene er pynta???? Wow for et arbeid!!!

PS; takk for gratulasjon til mitt DT oppdrag! Gleder meg veldig!

klem,
Jorunn

Audhild sa...

Denne var nydelig. Flotte farger og lekre detaljer. Syns det var supert at du hadde lagt ut link med bilder av fremgangsmåten.

Anonym sa...

Disse kalenderne er så nydelige! Har kjøpt inn fyrstikkesker selv, og skal begynne på min egen til kvelden tenkte jeg:) Kjempe flotte farger du har brukt og!!

Hilsen Cathrine..:)

Iselin sa...

Så flott kalender!
Var stilig med perler som knotter.
Må nok inn å lese på forklaringen;)

Angella sa...

Du er bare helt rå med disse kalenderne:)

Jeg må også prøve en gang:)

ti-hi!!
vi snakkes
Angella

Nina sa...

Heisann, Mayamor!
Du er fantastisk god på de her kalenderne altså :) Utrolig lekker!
Ha en fortsatt fin kveld.

Tusenvis av klemmer fra Nina.

Ps: Gleder meg til post :)

Nina sa...

Heisann, Mayamor!
Du er fantastisk god på de her kalenderne altså :) Utrolig lekker!
Ha en fortsatt fin kveld.

Tusenvis av klemmer fra Nina.

Ps: Gleder meg til post :)

Elisabeth sa...

ååååååååååå såååå fin kalender du har laget. kjempe herlige farger;)
du er super flink
ha en kjempe fin kveld

klem fra elisabeth

Rasofiel sa...

Nyyyydelig Maya!!!! En av de fineste av dette slaget jeg har sett!!! Synes det var nyyydelig med de perlene som åpne-knotter på skuffene. Det gjorde seg virkelig! Imponerende arbeid, og nydelig valg av ton i ton farger *kjempestor klemmm* VyanMica

Kort og Søm sa...

Så fin!! :o)

Hilsen Kort&Søm

Nixe-Moni sa...

OMG Maya, I just love your great christmas calender!! What a gorgeous job!!

Thanks for your link, I think I would love to give it a try ...
Hugs
Moni

Helena sa...

OOh love this! Love the colour you have choosen!

xxxx

Helena sa...

Hi ya, can I feature your advent calendars in a new blog that I have set up to showcase all the wonderful Hand Made calendars?

Here is the link
http://handmadeadventcalendars.blogspot.com/

The blog is a bit bare at the moment as I have only just set it up!
xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg