onsdag 12. november 2008

Ett trykk Stempelutfordringen 2 / Ett trykk stampchallenge 2

Her kommer det andre kortet jeg hadde med i Ett trykk :)
Rimelig forkjellig fra det andre,nesten så det ble litt dystert *fnis*
***********************
Here is the second card that was published in the mag Ett trykk :)


Hovedmotivet er ifra Inkadinkado og stemplet med archival ink Plum. Rundt kantene har jeg brukt swirle stempel fra Stempelglede. Tekst stempelet er også fra Stempelglede.
Papir fra Studio 2 mers (Om jeg ikke husker feil..)
***************************************
The motif is from Inkadinkado and i have stamped it with archival ink Plum. Around the edges of the card i have stamped with a swirl from Stempelglede,the text is also from her.
Paper is from Studio 2 mers (if i remember right)


Her er tag`n,igjen med stempler fra Stempelgledes gratulasjons-plate :)
************************
Here you can see the tag,i have used stamps from Stempelglede on the tag as well :)


Baksiden,igjen med stempler fra Stempelglede.
******************************
The back of the card,again with stamps from Stempelglede.


8 kommentarer:

Torill sa...

Disse stemplene fra Stempelglede er bare så nydelige!!!
Flott kort dette også:-)
Ha en super dag!

Inger Marie sa...

Kjempe fott kort i Ett Trykk Maya :)
Og kortet under her er jo bare sååå nydelig. Og det er enda finere i RL :)
Tenk at jeg er eieren av det :)
Tusen takk vennen.
Ha en fin dag!!
God klem

angeljakki sa...

Lovley card and great colours x x x

Pia sa...

Så nydelige og gennemført kort i rigtig dejlige farver og så lækkert stemplet

Moia sa...

Så fine kort i Ett trykk. Jeg har tagget deg, titt innom bloggen min. Klemz

Anonym sa...

Stilig kort og stempler :)
Nydelig!
klem Inger

Grethe sa...

Kjempenydelig kort fra deg igjen.

Hobbyklem fra mamman!

Nixe-Moni sa...

Another stunning card Maya! Love everything about it!!
Big Hugs
Moni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg