søndag 16. november 2008

Blomster til deg / Flowers for you

Kortet var opprinnelig laget til en konkurranse,men ble aldri gjort ferdig.
Men så fikk jeg en koselig telefon samtale og vips så var kortet ferdig og klart til å sendes ;)
Kortet har jeg bestandig likt,fargene,motivet som jeg synes er bare råååflott,og så ble jeg fornøyd med fargeleggingen.
Synes hun ble så stilig i svart og turkis med mørkerøde blomster :)
*************************************
This card i made for a challenge,but i never finished it on the inside or on the back.
But then i got a supernice phone,and voilà the card was finished,and ready to be sent ;)
I have always liked the card,the colours,the motif wich i think is gorgeous,and i was so pleased with the colouring.
I think she was so Sassy in black and turqouise with darkred flowers :)



Fronten på kortet,med svarte "blondekanter". Disse laget jeg med fiskars punchen og limte på,samtidig som jeg brettet de,så de står opp.
Papiret husker jeg ikke i farten men tror det er Kaiserkraft.
Rundt kanten har jeg stemplet med swirl fra Stempelglede.
Teksten er også fra Stempelglede.
Motivet er malt med Distress ink refiller.
Blomstene var originalt flere og mindre,men jeg gjorde om og satte på to stk Petaloo istedet :)
*******************************
The front of the card,with a black "laceborder". This i made with my fiskars punch and glued on and then i pushed it up a bit.
The patternede paper i don`t remember but i think it is Kaiserkraft.
Around the edges i have used a swirl from Stempelglede.
The text is also from Stempelglede.
The motif is coloured with Distress ink refills.
The flowers was originalt some more and a bit smaller,but i change it and used two from Petaloo instead :)


Zoomed in on the Sassy girl :)


Innsiden med tekst ifra Ett trykk/Norsk stempelblad. Her har jeg også gjort det samme med den puncha borden :)
************************************
The inside with text from Ett trykk/Norsk stempelblad. Here i also have made a "laceborder" :)

Og baksiden,igjen med blondekant og ett av mine personlige stempler :)
*********************
And the back of the card with the laceborder and one of my name-stamps :)


Have a wonderful sunday!
Hugs from Maya :)

20 kommentarer:

Torill sa...

Stilig og nydelig malt!!!

Hanne sa...

Å herlige miranda, for en utrolig fargelegging, Maya!!! Likte disse fargene SÅ godt! Kanonstilig kort, og det beste av alt er at det ble ferdig ved hjelp av en hyggelig prat!

Håper du får en strålende fin søndag, tuuusen takk for awarden, ble så glad og beæret over å få den fra deg :D

God klem :)

Nina sa...

Så flott kort du har laget, syns jeg har sett det før ;) Å, ja, det stemmer, det står jo her på kjøkkenet mitt. For jeg er verdens heldigste som får kort fra deg *jubler og danser rundt*
Skulle ønske jeg hadde bursdag både 3 og 4 ganger i året *ler*
Royne var også veldig fornøyd *knis*
Og forresten, tuuuuusen takk for awarden, du er min egen lille gledesspreder :)

Ha en flott søndag, Mayamor *klem, klem og klem*

Linanna DESIGNS sa...

This is such a gorgeous card Maya, i love it inside and out. lovely image and so perfectly coloured. Hope you are well hun. Hugs Linda x

Camilla sa...

Kjempefint malt, hun ble veldig stilig i de fargene:)

Ha en super søndag!

Camilla

Hanne sa...

Dette kortet er så fint Maya! Jeg elsker bruken av puncher for tida. Denne blonden passer jo bare så godt til kortet ditt!

TUUUUUUSEN TAKK for awarden som du ga til meg. Du skal vite at det satt jeg stor pris på.

Mange gode klemmer fra meg!

Lene Aase sa...

Så utrolig flott kort Maya!!! Nydelig fargelagt og rålekkert med den svarte blondekanten!
Håper du har en superfin Søndag:)

Klem fra Lene:)

Ingunn LGF sa...

Hei du! Kikket igjennom bloggen din i natt og du er helt utrolig flink! Veldig inspirerende å se på selv for en med 10 tommeltotter.

Takk for hyggelig hilsen hos meg, det setter jeg stor pris på.

Ha en flott uke både 2 og 4-bente! ar du hjemmesiden med hundene enda forresten? Link?

Klem fra Ingunn

Pia sa...

Super flot og gennemført kort, kan godt li' det lidt rustikke look sammen med det feminine

Nixe-Moni sa...

Wow, wow, wow, what a wonderful and so gorgeous card! The colours are great and your colouring is just perfect!! Love it!!
Big Hugs
Moni

Stjernebarna sa...

så fine kort du lager:-) du er nå på blogg lista mi:-)

Randi

angeljakki sa...

Stunning card Maya, your colouring is breath taking. Love the name stamp on the back x x x

Minelly sa...

helt nydelig...du er så flink!

Nina sa...

Siden du nesten ikke får noen kommentarer for tiden ;) tenkte jeg å legge igjen noen ord til *fnis*
Vil bare si takk for litt inspirasjon til Sukkersøtt *klem* Nå er alt ferdig, og lagt ut. Lurer på om det er noen som vil ha reinbæsj til jul?

Hege-Annie Simonsen sa...

For et utrolig flott kort, Maya!! Liker fargene såå godt! Og motivet er bare helt nyyydelig fargelagt! *sukk!* ....

Ønsker deg ei virkelig flott uke! Stor klem fra meg til deg. :o) Nattinatt..!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Nydelig! Også så utrolig fint fargelagt!

Klem

Lise

Linn sa...

så utrolig lekkert kort!!! *heart*

Kirsten Aune sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kirsten Aune sa...

Jeg stiller meg i rekken av beundrere, Maya! Dette er så nyyydelig! Fargeleggingen din er helt rå!!!

Håper du har gode dager!
God klem

Helena sa...

Love everything about this card, the little rip, the coloring of the stamp, the colours, the inside decorations, oooh just everything!!!!

xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg