torsdag 6. november 2008

Ett trykk Stempelutfordringen / Ett trykk stampchallenge

Jeg ble spurt om jeg ville være med på stempel-utfordringen i Ett trykk`s siste nr,og om jeg ville?!
Så klart,jeg ble så glad og beæret over å bli spurt! *danser rundt av glede*
Utfordringen er; 4 personer får samme stempel og skal lage to forskjellige kort med samme stempel :)
Jeg fikk tilsendt Inkadinkado Coffee & croissant sponset av Bikuben :)
**************************************
I was asked to be in a stampchallenge in Ett trykk last nr,and of course i would! *Dancing around with joy*
The challenge is; 4 people get the same stamp and must make to different cards with the same stamp :)
I was so glad and honoured to be asked :)
The stamp i recived was Inkadinkado Coffee & croissant sponsored by Bikuben :)

Forsiden av kortet jeg lagde :) Stemplet opp stempelet to ganger og klipte ut den ene blomsten og monterte den med 3D-puter. Motivet er malt med MCP teknikken.
Papirer og glitterhjerte fra MF. Prima blomster.
Fiskars punch & embossing (Husker ikke navnet på borden..) Hengte ett made with love hjerte i den puncha borden :)
FormaHantverk sommerfugl.
Teksten er fra NSS.
************************************
Front of the card i made :) I stamped the stamp twice and cut out the flower and mounted it on the card with 3D-tape. The motif is coloured with MCP technique.
Papers and glitter-heart from MF. Prima flowers.
Fiskras Punch. The made with love heart is mounted on small rings an attached to the punched lace :)
FormaHantverk Butterfly.
The text is from NSS.


Innsiden av kortet med tekst fra Ett trykk/norsk stempelblad. Her har jeg også stemplet opp og klipt ut blomstene fra stempelt :)
*********************************************
The inside of the card,with a text from Ett trykk/Norsk stempelblad. Also here i have stamped and cut out the flowers from the stamp and mounted them under the heart :)

Og baksiden av kortet med mitt personlige stempel kjøpt på Scrapmagasinet.no.
********************************
And the back of my card,with my name-stamp purchased from Scrapmagasinet.no.


Mitt andre kort laget til utfordringen kommer i neste innlegg ;)
********************************
My second card made for the challenge will come in my next post ;)

13 kommentarer:

Camilla sa...

Så morsomt, du fortjener å bli spurt da:) Kjempefint kort i nydelige fargetoner, fikk litt sommerfølelse faktisk. Alltid inspirerende å titte innom hos deg:)

Camilla

Linanna DESIGNS sa...

This is such a gorgeous card Maya, they will love your samples! hugs Linda x

Hege-Annie Simonsen sa...

Heisann! Dette kortet har jeg da sett og beundret før, ja! Nyydelig Maya! Det mønsterarket fra MF er sååå nydelig! Det samme er din komposisjon av pyntingen. :)

Varm klem fra meg.

Iselin sa...

Så morro å bli spurt om stempelutfordringen!
Kjempe flott kort, liker godt fargene.

Må prøve meg på en sånn glittersommerfugel for de er så utrolig nydelige!

Pia sa...

Så smukt kort, kan godt forstå du blev sputgt du er så dygtig og altid med så mange fine detaljer

Joanna sa...

Hei Maya:)

Dette var spesielt ja, nyydelig kort og så koselig å bli spurt da.

Takk for koselig komentar i bloggen min, der setter jeg stor pris på.
Jeg håper at jeg får tid til å være med neste uke og men det blir vel litt trangt om tiden for da starter julebasarene jeg er med på så forberedningen er i full gang her og da er det snakk om mengder.

Klem fra Joanna

Rita sa...

Så lekre kort, Maya!! Likte godt detaljen med de utklipte blomstene som gikk igjen. Lekre farger :o)

Nydelig også det klem kortet i forrige innlegg. Takk for inspirasjon!

Klem fra Rita

Hanne sa...

Nydelig kort Maya!

angeljakki sa...

absolutely stunning, such an elegant card

Nina sa...

Så gøy! Og for et lekkert kort. Jeg gleder meg vilt til å komme på besøk, for da skal jeg stjele alle dine ideer og bli superflink! *ler*
Klem, klem og klem fra meg.

angeljakki sa...

have a great weekend hun x x x

Helena sa...

Simply stunning, love all the little details of decorating the inside and back of the card!!!

xxxx

Sianba sa...

Så nydelig dette kortet er! <3 <3 <3 De fargene er bare så flotte!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg