mandag 3. november 2008

I`ve been tagged :)

By Kristin :)
Thank you for that *hug*
Here is little something about me;

Things i love;
1: To spend time with my three little dogs and my hubby :)
2: Late mornings.
3: To spend time with my friends.
4: To be creative
5: Sunny days :)

Things i don`t like;
1: Early mornings
2: I hate making food...
3: Snow!
4: Cleaning the house..
5: I hate to be running by the clock.

Favorite food/drinks;
1: Coffe
2: Chocolate,in all forms :)
3: Christmas dinner :)
4: Wok
5: Thai food

Songs on you`re Ipod/Playlist;
I don`t have an ipod or and playlist,but here is what i listen too;
1: Bruce Springsteen,all of his music!
2: Waterboys
3: Katie Mehlua
4: AC/DC
5: Pink

And that`s it!
And here are the ones i want to hear more about;
Nina, Helena, Jakki, Grethe, Lim :)

7 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Hei,
den lastebilen var kjempe fin!! Tenker han som skal få den blir veldig fornøyd :o)

Takk for hyggelig kommentar hos meg!
Ha en fin uke :o)

Kate-Marita Pettersen sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
For en superfin kalenderlastebil du har laget!
Ha ei flott uke:)

Klem fra Kate:)

Nina sa...

Hallo, Mayamor!
Da har jeg klødd meg i hodet og etter mye om og men fått laget en liste jeg også *sukk*
Som det ser ut her fremover, så tror jeg jammen meg vi må utsette alt til etter jul. Her går det slag i slag med julebord og familiebursdager helt fram til jul. Men etter nyttår, DA MÅ vi få det til.
Ha en fortsatt fin kveld *klem, klem, klem*

Nina sa...

Du så kult, jeg digger også den sangen!
Og jeg har også fri hele romjula, har faktisk til og med 4. januar.
I selve romjula skjer det så mye, vi farter hit og dit i festlig lag, men kanskje vi får til noe den 1. helga i januar da? Det hadde jo vært så gøy. Og ja, Unik Hobby hadde vært supert. Var jo en snartur innom i sommer, men dit kan man jo absolutt reise flere ganger.

Grethe sa...

Hei!
Jeg takker for at du tagget meg puh.... , det gikk jo greit :-)
Fikk da rotet ned noe ut uttabygds

angeljakki sa...

Thank you Maya, I will go and have a think and post it x x x

Helena sa...

Thanks for that, lol!!!

Love your answers!
xxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Populære innlegg